آموزش راهنمای نهایی برنامه نویسی یونیتی دو بعدی C# (2022)

The Ultimate Guide To C# Unity 2D Programming (2022)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره با جدیدترین محتوا و جدیدترین تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی مدرن

ساخته شده است

بهترین راه برای یادگیری هر چیزی این است که آن را به روشی واقعا سرگرم کننده انجام دهید و این دوره از اینجا سرچشمه می گیرد. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه این بازی‌های باورنکردنی ساخته می‌شوند، جایی بهتر از این دوره برای شروع وجود ندارد. ما مطمئن شدیم که این دوره همه چیزهایی را دارد که شما نیاز دارید تا شما را از یک مبتدی (حتی با تجربه کدنویسی صفر) ببرد و به آرامی شما را به سطح متوسط ​​و در نهایت حرفه ای شدن برساند.

من پروژه اصلی این دوره را به عنوان یک پلتفرمر دو بعدی انتخاب کردم زیرا نه تنها دارای کتابخانه وسیعی از مفاهیم توسعه بازی است که می توانیم پیاده سازی کنیم و یاد بگیریم، بلکه به این دلیل که بسیار ساده است (به خصوص اگر مبتدی هستید) جستجو کنید و سفر توسعه بازی خود را شروع کنید.

همه چیز در این دوره با دقت طراحی، بررسی و بازسازی شده است تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار دهد و یادگیری خود را تا حد امکان به حداکثر برساند. بنابراین نه تنها زمان بسیار خوبی برای یادگیری خواهید داشت، بلکه با دور شدن از این دوره با ابزارهای زیادی در زرادخانه خود برای ادامه سفر خود در غرب وحشی توسعه بازی، بیشترین ضربه را برای سرمایه خود خواهید داشت.

بخش 1 - راه اندازی مقدمه:

ما با دانلود تمام ابزارهای لازم که برای شروع سفر توسعه بازی خود به آن نیاز داریم، شروع می کنیم. یعنی آخرین نسخه یونیتی و آخرین نسخه ویژوال استودیو. ما همچنین به همه چیزهایی که نیاز دارید تا احساس کنید در خانه هستید و چگونه از این دوره برای به حداکثر رساندن پتانسیل یادگیری خود استفاده کنید، خواهیم پرداخت. ما کار را با ایجاد اولین کد خود با یک بازی بسیار ساده به پایان می رسانیم تا فشار را از بین ببریم

بخش 2 - مکعب بازی جادویی: مبانی یونیتی C#:

این جایی است که همه چیز داغ می شود. ما با تکیه بر Version Control که ابزاری فوق العاده قدرتمند برای توسعه دهندگان بازی است و توسط برنامه نویسان حرفه ای در سراسر جهان استفاده می شود، شروع می کنیم. ما اصول C# را یاد خواهیم گرفت، بنابراین حتی اگر تجربه ZERO CODING  دارید، همچنان می توانید همه چیز را درک کنید و یاد بگیرید که چگونه بازی های عالی بسازید و به پروژه ادامه دهید. همچنین در مورد اصول Unity Engine و نحوه کار همه چیز در آن اطلاعاتی خواهیم داشت

بخش 3 - فتح قلعه: راه اندازی دنیای ما:

ما پروژه اصلی خود را آغاز می کنیم. ما با راه اندازی دنیای خود شروع خواهیم کرد، و چه جایی بهتر از طراحی بازی و تجربه بازیکن از بازی ما. ورق های اسپرایت را اضافه می کنیم و آنها را برش می دهیم. خواهید آموخت که چگونه همه این نقشه ها در پلتفرمرهای دوبعدی به راحتی ایجاد می شوند و متوجه خواهید شد که چگونه آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. ما شخصیت خود را که یک فاتح بزرگ است که چکش مورد اعتماد خود را به کار می گیرد، اضافه می کنیم و اولین طعم انیمیشن های خود را خواهید دید

بخش 4 - فتح قلعه: ایجاد فاتح ما:

در اینجا جایی است که شما عمیق تر به ایجاد احساس زنده بودن شخصیت ما می پردازید. ما به او این توانایی را می دهیم که در سطوحی که ما ایجاد کرده ایم حرکت کند و با چیزهای مختلف مانند دیوارها و غیره تعامل داشته باشد. فاتح ما می پرد، بالا می رود، می دود، تلنگر می زند و گاهی اوقات بیکار می ایستد. ما همچنین یک تکنیک توسعه بازی مدرن به نام CINEMACHINE را اجرا خواهیم کرد که بازی ما را واقعاً جذاب و حرفه ای می کند

بخش 5 - فتح قلعه: افزودن دشمنان  بمب:

این جایی است که همه چیز کمی ترسناک می شود زیرا فاتح ما دیگر ایمن نیست. تهدیدات جدیدی در داخل قلعه او با خوک هایی که در حال پرسه زدن هستند و بمب هایی که هر لحظه آماده انفجار هستند وجود دارد. ما دشمنان را اضافه می کنیم، آنها را متحرک می کنیم و باعث می شویم که اگر فاتح ما خیلی به آنها نزدیک شود، آسیب ببینند. همچنین خطراتی مانند بمب‌هایی اضافه می‌کنیم که بازیکن ما را منفجر می‌کند، اگر فاصله ایمن را بعد از شروع سوختن آنها حفظ نکند

بخش 6 - فتح قلعه: کنترل بازی ما:

این جایی است که ما زندگی‌ها را به بازیکن خود اضافه می‌کنیم، سطوح بیشتری را اضافه می‌کنیم و امتیازی را اضافه می‌کنیم تا هر کسی که بازی ما را انجام می‌دهد، هدفی را که باید به آن برسد، می‌آوریم. همه چیز را در دنیای ما برای تجربه کردن بسیار جالب تر و سرگرم کننده تر کنید. اینجا همچنین جایی است که ما جلوه های صوتی را به دنیای خود اضافه می کنیم و واقعاً همه چیز را زنده می کنیم

بخش پاداش:

این جایی است که ما کمی بیشتر کار می کنیم. ما عمیق تر به بوم UI بازی خود می پردازیم و نگاه کردن به آن را بسیار بهتر می کنیم. ما تمام SFX‌هایی را که در دسترس داریم اضافه می‌کنیم، به طوری که هر چیزی که با آن تعامل داریم، صدایی به آن متصل می‌شود، و در نهایت با افزودن چند انیمیشن جدید به پخش‌کننده‌مان، پیشرفت سطوح را تغییر می‌دهیم

آنچه در این دوره خواهید آموخت:

  1. Unity و Visual Studio

    را دانلود و نصب کنید
  2. چرا ما به ویژوال استودیو با یونیتی

    نیاز داریم
  3. از Visual Studio با Unity به روشی ساده استفاده کنید

  4. چگونه یک محیط توسعه بازی خوب تنظیم کنیم

  5. Unity Engine به روشی ساده و جامع هستند

  6. مبانی سی شارپ به سرگرم کننده ترین راه های ممکن با ایجاد یک بازی

  7. از ورودی بازیکن برای کنترل رفتار بازی خود استفاده کنید

  8. اجزای مختلف را به اشیاء بازی اضافه کنید

  9. گرانش و نیروهای دیگر را به اشیاء بازی اضافه کنید

  10. کاری کنید که اشیاء بازی در بازی ما با یکدیگر تعامل داشته باشند

  11. صفحات sprite را اضافه کنید و آنها را برش دهید

  12. دارایی‌های کاشی را ایجاد کنید

  13. نحوه ایجاد سطوح از دارایی‌های کاشی ما

  14. حلال مسائل نینجا شوید و یاد بگیرید که چگونه برای حل هر مشکلی در توسعه بازی و کدنویسی قدم به قدم پیش بروید

  15. انیمیشن ایجاد کنید

  16. بین انیمیشن ها جابه جا شوید

  17. مکانیک کوهنوردی را اضافه کنید

  18. بمب‌هایی را اضافه کنید که منفجر می‌شوند و بازیکن را می‌کشند

  19. دشمنانی را اضافه کنید که به شما حمله می کنند

  20. سطوح را به طور خودکار با 2Dextras

    ایجاد کنید
  21. بیاموزید که تجربه بازیکن چیست

  22. جلوه های صوتی را به بازی خود اضافه کنید

  23. یک سیستم امتیازدهی را به بازی ما اضافه کنید

  24. زندگی‌ها را با شرایط در حال مرگ به بازیکن خود اضافه کنید

پروژه شما برای این دوره تکمیل هر چالشی است که در ویدیوها وجود دارد. من تمام فایل‌های لازم را در زیر به شما می‌گذارم تا بتوانید آنها را با سرعت خود بارگیری و تنظیم مجدد کنید.

در پایان دوره شما باید Castle Conquest 2D Platformer را با کمترین تعداد خطای ممکن راه اندازی و اجرا کنید.

مکانیک پرش، دویدن، کوهنوردی را به دلخواه خود تغییر دهید. و حداقل 10 تا 15 سطح را با استفاده از سیستم نقشه کاشی ما ایجاد کنید تا از آن استفاده کنید

من همچنین شما را تشویق می‌کنم که بروید و جلوه‌های صوتی خودتان و حتی Pixel Art را برای پلتفرمر دوبعدی دانلود کنید (فقط به یاد داشته باشید که ما به یک پیش‌زمینه و پس‌زمینه با چند کاراکتر که دارای انیمیشن هستند نیاز داریم)

از یادگیری لذت ببرید و لذت ببرید. هر سؤالی دارید می‌توانید آن‌ها را در بحث‌های زیر ویدیوها

مطرح کنید

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • افزودن قابلیت حمله (نحوه استفاده از آرایه ها) Adding The Attack Ability (How To Use Arrays)

  • اضافه کردن توانایی به پرش! Adding The Ability To JUMP!

  • نحوه اضافه کردن مکانیک کوهنوردی How To Add Climbing Mechanics

  • اضافه کردن اولین انیمیشن های ما Adding Our First Animations

  • افزودن رابط کاربری Hearts Adding Hearts UI

  • بخش 3: راه اندازی دنیای ما - طراحی بازی Section 3: Setting Up Our World - Game Design

  • Rule Tiles 101 (اضافی دوبعدی) Rule Tiles 101 (2D Extras)

  • دوربین دنبال سینما Cinemachine Follow Camera

  • پاسخ به ورودی بازیکن Responding To Player Input

  • چاپ با استفاده از Debug.Log() Print Using Debug.Log()

  • پسوند محفظه سینما Cinemachine Confiner Extension

  • اضافه کردن سحر و جادو به مکعب ما Adding Magic To Our Cube

  • نوشتن اولین کد در سی شارپ Writing Your First Code In C#

  • چرخاندن اسپرایت بازیکنان ما Flipping Our Players Sprite

  • استفاده از عبارات If، Else If، Else Using If, Else If, Else Statements

  • دوربین های دولتی State Driven Cameras

  • پیش ساخته ها و روابط والدین با کودک Prefabs And Parent Child Relationships

  • متغیرهای 101 Variables 101

  • اصلاح پرش با استفاده از IsTouchingLayers() Tweaking Jumping Using IsTouchingLayers()

  • بخش 2: Magic Game Cube 2D - Introduction To Version Control Section 2: Magic Game Cube 2D -Introduction To Version Control

  • بخش 4: حرکت فاتح خود به صورت افقی Section 4: Moving Our Conqueror Horizontally

  • اضافه کردن اجسام صلب و برخورد دهنده ها Adding Rigid Bodies & Colliders

  • زندگی مداوم و امتیاز Persistent Lives And Score

  • اضافه کردن SFX به همه چیز Adding SFX To Everything

  • بخش 1: نحوه دانلود یونیتی و ویژوال استودیو Section 1: How To Download Unity & Visual Studio

  • بخش پاداش: سطح را وارد کنید Bonus Section: Level Enter

  • راه اندازی فایل .gitignore Setting Up The .gitignore File

  • وانت قلب و الماس Hearts and Diamonds Pickup

  • چگونه از دیوار پریدن جلوگیری کنیم How To Prevent Wall Jumping

  • بخش 5: اضافه کردن دشمنان و بمب ها - ساختن دشمنان Section 5: Adding Enemies And Bombs - Making Enemies

  • نقشه های کاشی در یونیتی Tile Maps In Unity

  • انتقال انیمیشن Animation Transitions

  • درب خروجی Exit Door

  • نحوه استفاده از این دوره How To Use This Course

  • چگونه Sprites را در Unity برش دهیم How To Slice Up Sprites In Unity

  • بمب را رها کن Drop The BOMB

  • مقدمه و ساختار دوره Introduction & Course Structure

  • منفجر شدن فاتح ما Exploding Our Conqueror

  • بازیکن ضربه Player Hit

  • بهینه سازی مکانیک کوهنوردی Tweaking Climbing Mechanics

  • نحوه کار در رابط یونیتی How To Work In Unity Interface

  • جلسه بازی Game Session

  • نحوه فعال کردن انیمیشن ها از کد How To Trigger Animations From Code

  • منوی اصلی و سطح موفقیت Main Menu & Success Level

  • افزودن برخورد دو بعدی Adding 2D Collisions

  • روش‌های عمومی و انواع بازگشت Public Methods & Return Types

  • افزودن جلوه های صوتی (SFX) Adding Sound Effects (SFX)

  • کشتن دشمنان ما Killing Off Our Enemies

  • بخش 6: کنترل بازی ما - اضافه کردن سطوح Section 6: Controlling Our Game - Adding Levels

نمایش نظرات

آموزش راهنمای نهایی برنامه نویسی یونیتی دو بعدی C# (2022)
جزییات دوره
10h 25m
49
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2,571
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Murr
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Murr Michael Murr

مهندس نرم افزار :: توسعه دهنده بازی :: Entrepreneur سلام، اسم من مایکل مور است. من یک مهندس نرم افزار از یکی از معتبرترین دانشگاه های خاورمیانه و بنیانگذار DoubleM Dev هستم. من در حدود 11 سالگی کدنویسی را شروع کردم، زمانی که پدرم اولین خطوط من از HTML را به من یاد داد، و هرگز به گذشته نگاه نکرده ام. من یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال سابقه کار هستم. من بنیانگذار DoubleM GameDev، یک شرکت پیشرو نرم افزار توسعه بازی در خاورمیانه هستم. در طول سال‌ها، من به صدها دانش‌آموز کمک کرده‌ام تا بازی‌های دنیای واقعی بسازند، نحوه کدنویسی را بیاموزند و زندگی خود را برای فرصت‌هایی در بسیاری از زمینه‌هایی که نیاز به مهارت برنامه‌نویسی نرم‌افزاری دارند، تنظیم کنند. و من به شما کمک خواهم کرد که همین کار را انجام دهید. من به سی شارپ، جاوا، سی پلاس پلاس و پایتون تسلط کامل دارم و هدف من این است که همه اینها و موارد دیگر را به روشی سرگرم کننده به شما آموزش دهم. من نمی توانم صبر کنم تا سفر شما را با شما آغاز کنم و در هر قدم شما را همراهی کنم.