آموزش اصول مایعات n ذره

Maya nParticle Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: nParticle System مایا یک سیستم شبیه سازی بسیار قدرتمند و آسان برای استفاده است که می تواند برای جلوه های مختلف بی شماری مورد استفاده قرار گیرد. این دوره کاربران را با توابع و ابزارهای اساسی موجود در مجموعه ابزار nParticles آشنا می کند. نرم افزار ... nParticle System یک سیستم شبیه سازی با کاربرد آسان است که می تواند اثبات شود یک دارایی بسیار ارزشمند برای شماست. این دوره ، Maya nParticle Fundamentals ، توابع و ابزارهای اساسی را که هنگام کار در مجموعه ابزار nParticles پیدا خواهید کرد ، به شما معرفی می کند. در ابتدا ، شما در مورد کار با Emitters ، Particles Nodes ، Fields ، Colliders و Nucleus Solver خواهید آموخت. در مرحله بعدی ، چندین نوع ذره از جمله نقطه ، توپ ، ابر و ذرات آب را کشف خواهید کرد. چندین روش ارائه شامل استفاده از Arnold و Maya Hardware Renderer مورد بحث قرار خواهد گرفت. سرانجام ، بعد از اینکه اصول اولیه بیان شد ، شما یک پروژه برای نمایش هر آنچه در مورد خط لوله nParticle آموخته اید ، تولید می کنید. در پایان این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه از سیستم nParticle مایا برای ایجاد انواع گسترده شبیه سازی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه ای بر nParticles Introduction to nParticles

  • مروری بر رابط مایا برای nParticles Overview of Maya Interface for nParticles

  • با استفاده از ابزار nParticle Using the nParticle Tool

  • مقدمه ای بر گره هسته ای Introduction to the Nucleus Node

  • مقدمه ای بر گره nParticle Introduction to the nParticle Node

  • با استفاده از زمینه ها و نیروها Using Fields and Forces

  • با استفاده از برخورد دهنده های غیرفعال Using Passive Colliders

  • با استفاده از Omni و Directional Emitters Using Omni and Directional Emitters

  • با استفاده از Volume Emitters Using Volume Emitters

  • ساطع از اشیا و منحنی ها Emitting from Objects and Curves

  • ایجاد حافظه پنهان nParticles Creating nParticles Caches

کار با ذرات نقطه ای Working with Point Particles

  • مبانی ذرات نقطه ای The Basics of Point Particles

  • انواع رندر ذرات نقطه ای Point Particle Render Types

  • انواع ذرات و موتورهای رندر Particle Types and Render Engines

  • متحرک سازی ذرات نقطه با زمینه ها Animating Point Particles with Fields

  • رندر ذرات نقطه با رندرهای سخت افزار Rendering Point Particles with Hardware Renderers

  • استفاده از آرنولد با ذرات نقطه ای Using Arnold with Point Particles

  • ارائه با Volume Collector در آرنولد Rendering with the Volume Collector in Arnold

  • با استفاده از Particle Collision Event Editor Using the Particle Collision Event Editor

کار با ذرات توپی Working with Ball Particles

  • مبانی ذرات توپی The Basics of Ball Particles

  • کار با ابزارک ها Working with Widgets

  • با استفاده از لایه های برخورد گسترده Using Mass & Collision Layers

  • استفاده از محدودیت ها و چسبندگی Using Constraints and Stickiness

  • ایجاد مش از ذرات Creating a Mesh from Particles

  • با استفاده از ذرات ذره بینی Using Particle Instancing

  • افزودن چرخش به ذرات Adding Rotation to Particles

کار با ذرات ابر Working with Cloud Particles

  • مبانی ذرات ابر The Basics of Cloud Particles

  • با استفاده از رنگ ، رشته ای ، تیرگی Using Color, Incandescence, & Opacity

  • کار با اهداف و ذرات Working with Goals and Particles

  • نوشتن ذرات با اهداف Scripting Particles with Goals

  • نرخ انتشار ذرات نقاشی Painting Particle Emission Rates

کار با ذرات مایع Working with Liquid Particles

  • مبانی ذرات آب مایع The Basics of Liquid Water Particles

  • ایجاد یک شبیه سازی مایع - قسمت 1 Creating a Liquid Simulation - Part 1

  • ایجاد یک شبیه سازی مایع - قسمت 2 Creating a Liquid Simulation - Part 2

  • پر کردن اشیا ، حالات اولیه و تعامل اشیا Filling Objects, Initial States, and Object Interaction

ایجاد اثر انفجار انرژی با استفاده از مای nParticles - قسمت 1 Creating an Energy Blast Effect Using Maya nParticles - Part 1

  • تجزیه و تحلیل دارایی های شما Analyzing Your Assets

  • نقاشی روی نقشه نرخ انتشار Painting Your Emission Rate Map

  • ایجاد متحرک سازی زمینه نیوتن Creating & Animating the Newton Field

  • اضافه کردن در زمینه هوا Adding in the Air Field

  • ایجاد تلاطم از طریق یک میدان محوری Creating Turbulence Through a Volume Axis Field

  • اتمام اولین اثر انرژی Finishing the First Energy Effect

  • ایجاد یک میدان منحنی برای اثر انفجار انرژی اولیه Creating a Curve Field for the Primary Energy Blast Effect

  • تنظیم منحنی محور ولوم برای انفجار انرژی Adjusting the Volume Axis Curve for the Energy Blast

  • نهایی شدن انفجار انرژی اولیه Finalizing the Primary Energy Blast

ایجاد اثر انفجار انرژی با استفاده از مای nParticles - قسمت 2 Creating an Energy Blast Effect Using Maya nParticles - Part 2

  • ایجاد Pass Effect Ball Effect Creating the Energy Ball Effect Pass

  • انتشار ذرات از ذرات Emitting Particles from Particles

  • نهایی شدن انفجار انرژی ثانویه Finalizing the Secondary Energy Blast Pass

  • جمع آوری مجدد همه ذرات انرژی Reassembling All of the Energy Particle Passes

  • تنظیمات اولیه برای ارائه در آرنولد Initial Setup for Rendering in Arnold

  • تنظیم دقیق تنظیمات رندر آرنولد Fine Tuning Arnold Render Settings

  • رندرهای نهایی و جمع بندی دوره Final Renders and Course Wrap Up

نمایش نظرات

آموزش اصول مایعات n ذره
جزییات دوره
6h 47m
51
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
49
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Peter Gend
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Gend Peter Gend

پیتر یک هنرمند CGI با سالها تجربه در صنعت فیلم ، انیمیشن و بازی های ویدیویی است. برخی از موارد برجسته شامل سیمپسونهای فاکس ، چهار شگفت انگیز ، هفته کوسه کانال دیسکاوری ، رابطه جنسی و شهر ، زندگی مخفی والتر میتی و موارد دیگر است! پیتر طی 8 سال گذشته در آموزش عالی مشغول به کار بوده و موضوعات مختلفی را شامل می شود: مجسمه سازی دیجیتال ، شبیه سازی پویا ، مدل سازی سنتی ، تقلب شخصیت ، اسکریپت نویسی MEL ، نورپردازی ، بافت و موارد دیگر. او همچنین وقت خود را صرف کار در تدوین برنامه درسی و به عنوان مدیر گروه کرد. پیتر همچنین اکنون به شدت در دنیای نمونه سازی سریع فرو رفته است ، کارهای او اخیراً در وب سایت و بلاگ MakerkBot نشان داده شده است.