آموزش ایجاد طرح بندی با Flutter

Creating Layouts with Flutter

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره ، همه مواردی را که برای شروع ساخت طرح های حرفه ای و جذاب با Flutter نیاز دارید خواهید آموخت. شما اصول ساخت رابط های کاربری را در Flutter پوشش خواهید داد ، هم Android و هم iOS را هدف قرار می دهید. برای موفقیت ، محصولات موبایل باید خوب به نظر برسند. در این دوره ، ایجاد Layouts با Flutter ، شما توانایی استفاده از ابزارک های Flutter را دارید تا بتوانید چیدمان حرفه ای ایجاد کنید. ابتدا نحوه استفاده از Containers ، Rows و Columns را خواهید آموخت. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه می توانید فضای نمایشگر خود را با ListView و GridView افزایش دهید. سرانجام ، نحوه استفاده از کتابخانه Cupertino برای هدف قرار دادن دستگاه های iOS و استفاده از انیمیشن های قهرمانانه در برنامه های خود را کشف خواهید کرد. پس از پایان این دوره ، مهارت و دانش Flutter مورد نیاز برای ایجاد رابط های کاربری جذاب را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Flutter SDK ، Visual Studio Code یا Android Studio/IntelliJ Idea.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

ساخت یک طرح اولیه Building a Basic Layout

  • معرفی Intro

  • با استفاده از داربست Using a Scaffold

  • با استفاده از تم ها و رنگ ها Using Themes and Colors

  • خلاصه Summary

با استفاده از ظروف Using Containers

  • معرفی Intro

  • تنظیم اندازه و شکل کانتینر Setting a Container Size and Shape

  • کانتینرهای موقعیت یابی و تغییر شکل Positioning and Transforming Containers

  • با استفاده از شیب ها Using Gradients

  • افزودن تصاویر Adding Images

  • نسخه ی نمایشی: رسم اشکال Demo: Drawing Shapes

  • خلاصه Summary

با استفاده از سطرها و ستون ها Using Rows and Columns

  • معرفی Intro

  • استفاده از ترازبندی در سطرها و ستون ها Using Alignment in Rows and Columns

  • استفاده از Space در سطرها و ستون ها Using Space in Rows and Columns

  • ایجاد یک طرح بندی با سطرها و ستون ها Creating a Layout with Rows and Columns

  • خلاصه کردن Recap

مدیریت و گسترش فضای روی صفحه Managing and Extending the Space on the Screen

  • معرفی Intro

  • با استفاده از پشته Using a Stack

  • ایجاد صفحه برنامه با پشته Creating an App Screen with a Stack

  • با استفاده از ListView Using a ListView

  • ایجاد لیست مخاطبین با استفاده از ListView Creating a Contacts List Using ListView

  • با استفاده از GridView Using a GridView

  • ایجاد یک گالری با استفاده از GridView Creating a Gallery Using GridView

  • خلاصه Summary

ایجاد طرح بندی برای پیمایش Creating Layouts for Navigation

  • معرفی Intro

  • راه اندازی برنامه Setting up the App

  • با استفاده از یک PopupMenuButton Using a PopupMenuButton

  • با استفاده از کشو Using a Drawer

  • با استفاده از BottomNavigationBar Using a BottomNavigationBar

  • استفاده از TabBar Using a TabBar

  • خلاصه Summary

با استفاده از ابزارک های کوپرتینو Using Cupertino Widgets

  • معرفی Intro

  • با استفاده از ابزارک های کوپرتینو Using Cupertino Widgets

  • ساخت یک CupertinoApp با یک CupertinoTabBar Building a CupertinoApp with a CupertinoTabBar

  • با استفاده از CupertinoPageScaffold ، CupertinoTextField و CupertinoButton Using CupertinoPageScaffold, CupertinoTextField, and CupertinoButton

  • با استفاده از CupertinoSegmentedControl Using a CupertinoSegmentedControl

  • با استفاده از CupertinoAlertDialog Using a CupertinoAlertDialog

  • Platform Class و ابزارکهای flutter_platform The Platform Class and flutter_platform_widgets

  • خلاصه Summary

استفاده از انیمیشن ها در چیدمان های شما Using Animations in Your Layouts

  • معرفی Intro

  • با استفاده از انیمیشن قهرمان خطی Using a Linear Hero Animation

  • با استفاده از یک انیمیشن قهرمان شعاعی Using a Radial Hero Animation

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش ایجاد طرح بندی با Flutter
جزییات دوره
3h 0m
44
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
24
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Simone Alessandria Simone Alessandria

سیمونه آلساندریا اولین برنامه خود را در سن 12 سالگی نوشت: این یک بازی فانتزی متنی برای Commodore 64 بود. چند سال بعد ، او اکنون یک مربی (MCP) ، نویسنده ، سخنران ، معمار پرشور نرم افزار و همیشه یک رمزگذار افتخار است. وی بنیانگذار و مالک شرکت Softwarehouse.it است. زمینه های تخصص وی شامل برنامه های داده محور کسب و کار و توسعه تلفن همراه است و ماموریت وی کمک به توسعه دهندگان برای دستیابی به اهداف بیشتر از طریق آموزش و راهنمایی است.