Simone Alessandria

سیمونه آلساندریا اولین برنامه خود را در سن 12 سالگی نوشت: این یک بازی فانتزی متنی برای Commodore 64 بود. چند سال بعد ، او اکنون یک مربی (MCP) ، نویسنده ، سخنران ، معمار پرشور نرم افزار و همیشه یک رمزگذار افتخار است. وی بنیانگذار و مالک شرکت Softwarehouse.it است. زمینه های تخصص وی شامل برنامه های داده محور کسب و کار و توسعه تلفن همراه است و ماموریت وی کمک به توسعه دهندگان برای دستیابی به اهداف بیشتر از طریق آموزش و راهنمایی است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد طرح بندی با Flutter

Creating Layouts with Flutter

در این دوره ، همه مواردی را که برای شروع ساخت طرح های حرفه ای و جذاب با Flutter نیاز دارید خواهید آموخت. شما اصول ساخت رابط های کاربری را در Flutter ، هم Android و iOS را هدف قرار خواهید داد.


آموزش فلاتر 2: شروع به کار

Flutter 2: Getting Started

Flutter یک ورودی نسبتاً جدید در دنیای توسعه موبایل و وب است، اما در حال حاضر یک بازیکن جدی در بازی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های اندروید، iOS و حتی وب و دسکتاپ را با Flutter توسعه دهید.


آموزش ساخت اولین برنامه متصل خود با Android Studio

Building Your First Connected App with Android Studio

این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه Android خود را به یک سرویس وب متصل کنید و داده های JSON را از وب بازیابی کنید ، آن را با یک RecyclerView نشان دهید و با SharedPreferences داده را ادامه دهید. همچنین منوها را به صورت پویا ایجاد می کنید و از اتصال داده استفاده می کنید.


آموزش بال زدن: شروع کار

Flutter: Getting Started

توسعه برای سیستم عامل های تلفن همراه می تواند ناامید کننده باشد و Flutter راه حل Google برای بهتر کردن توسعه تلفن همراه است. این دوره اصول Flutter ، از جمله ساختن UI ، استفاده از انیمیشن ها و ایجاد یک برنامه پایگاه داده را به شما آموزش می دهد.


آموزش بال زدن: تصویر بزرگ

Flutter: The Big Picture

این دوره مروری بر چارچوب Flutter است. بهترین روش ها و نکات مربوط به توسعه دهندگان و طراحان را پیدا خواهید کرد. در صورت تصمیم به استفاده از Flutter در زندگی حرفه ای خود ، ابزارهایی را برای شروع کار پیدا خواهید کرد.


آموزش ادامه داده به صورت محلی با Flutter

Persisting Data Locally with Flutter

ذخیره داده برای اکثر برنامه ها از ویژگی های اصلی است. این دوره به شما نحوه انتخاب و استفاده از ابزار مناسب برای ذخیره داده ها به صورت محلی در برنامه های Flutter را آموزش می دهد.


آموزش ایجاد اولین برنامه Android با Android Studio و Firebase

Creating Your First Android App with Android Studio and Firebase

هنگام ایجاد برنامه های Android ، اغلب باید با فناوری های سمت سرور سر و کار داشته باشید. این دوره به شما نحوه استفاده از Firebase را در برنامه خود آموزش می دهد تا بتوانید به سرعت برنامه های پشته عالی بسازید و بهترین روش ها را دنبال کنید.


آموزش ساخت اولین برنامه پایگاه داده آندروید خود با SQLite

Building Your First Android Database Application with SQLite

موفق ترین برنامه های اندروید به داده نیاز دارند. اگر می خواهید یک برنامه عالی مبتنی بر داده Android ایجاد کنید ، این دوره به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. با استفاده از SQLite ، ارائه دهندگان محتوا و کتابخانه اتصال داده Android ، یک برنامه فعال خواهید ساخت.