لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدل موی واقعی در 3ds Max و Hair Farm
Realistic Hairstyling in 3ds Max and Hair Farm
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش نحوه ایجاد مدل مو در 3ds Max با استفاده از Hair Farm را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, ZBrush, Hair Farm. در این آموزش نحوه ایجاد مدل مو در 3ds Max با استفاده از Hair Farm را می آموزیم. ما با بررسی آماده سازی مورد نیاز برای به دست آوردن بهترین نتایج در هنگام ایجاد مو شروع می کنیم. از آنجا، ما با استفاده از پلاگین Hair Farm به ایجاد واقعی مو نگاه خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه مش مو را تولید کنیم و سپس آن را با استفاده از اصلاح کننده های Hair Farm به موهای واقعی تبدیل کنیم. در پایان این آموزش، نحوه ایجاد افکت های مختلف مو با استفاده از اجسام مختلف مو و همچنین اضافه کردن مواد و نورپردازی برای موهایمان را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، ZBrush، Hair Farm.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدل موی واقعی در 3ds Max و Hair Farm
Realistic Hairstyling in 3ds Max and Hair Farm
آماده سازی صحنه ما
Preparing Our Scene
شروع به مدل سازی مش موی ما
Beginning to Model Our Hair Mesh
تکمیل مش موی ما
Finishing Our Hair Mesh
تبدیل توری مو به مو
Converting Hair Mesh into Hairs
حالت دادن به موهای خود با استفاده از اصلاح کننده های فارم مو
Styling Our Hair Using Hair Farm Modifiers
به افزودن اصلاح کننده ها به موهایمان ادامه می دهیم
Continuing to Add Modifiers to Our Hair
افزودن لایه های جدید مو
Adding New Layers of Hair
جزئیات ساختمان با لایه های اضافی
Building Detail with Additional Layers
شروع به کار روی مواد موی ما
Starting to Work on Our Hair Material
به اصلاح مواد مو ادامه می دهیم
Continuing to Tweak Our Hair Material
تمام کردن مواد مو و اضافه کردن نور
Finishing Our Hair Material and Adding Lights
افزودن ترفندهای نهایی برای نتیجه نهایی ما
Adding Final Tweaks for Our Final Result
دنی گارسیا یک مدل ساز شخصیت از بارسلونا است که بیش از 6 سال در این صنعت ، در شرکت های بازی های ویدیویی و به عنوان مستقل کار می کند. او علاوه بر کارهایش در زمینه مدل سازی شخصیت ، روی ایجاد مدل موهای واقع گرایانه برای هر نوع شخصیت کار کرده است.
نمایش نظرات