Dani Garcia

دنی گارسیا یک مدل ساز شخصیت از بارسلونا است که بیش از 6 سال در این صنعت ، در شرکت های بازی های ویدیویی و به عنوان مستقل کار می کند. او علاوه بر کارهایش در زمینه مدل سازی شخصیت ، روی ایجاد مدل موهای واقع گرایانه برای هر نوع شخصیت کار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush

Creating Morph Targets for Facial Animation in 3ds Max and ZBrush

در این مجموعه از آموزش ها ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد اهداف شکل برای شخصیت های خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، ZBrush 4.5.


آموزش مدل موی واقعی در 3ds Max و Hair Farm

Realistic Hairstyling in 3ds Max and Hair Farm

در این آموزش نحوه ایجاد مدل مو در 3ds Max با استفاده از Hair Farm را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، ZBrush، Hair Farm.