آموزش ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush

Creating Morph Targets for Facial Animation in 3ds Max and ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما تکنیک های مختلفی را برای ایجاد اهداف شکل برای شخصیت های خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، ZBrush 4.5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 45 ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush 1 ساعت 57 م 49 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush Creating Morph Targets for Facial Animation in 3ds Max and ZBrush

  • مبانی یک پیشگوش Basics of a Morpher

  • ایجاد یک شکلک چشم نزدیک Creating a Close Eyes Morph

  • جدا کردن شکل چشم نزدیک برای هر چشم Separating the Close Eyes Morph for Each Eye

  • ایجاد ژست میانی برای Close Eyes Morph Creating a Mid-pose for the Close Eyes Morph

  • استفاده از شکل معکوس برای ایجاد چشم های متعجب Using Inverse Morph to Create Surprised Eyes

  • ایجاد یک شکل شگفت انگیز برای ابروها Creating a Surprise Morph for the Eyebrows

  • استفاده از ابرو مورف برای رانندگی موهای ابرو Using the Eyebrows Morph to Drive Eyebrow Hairs

  • شروع ایجاد شکل دهان باز Starting the Creation of the Open Mouth Morph

  • پایان دهان دهان باز Finishing the Open Mouth Morph

  • ایجاد یک شکلک خندان Creating a Smiling Morph

  • ترکیب شکل های مختلف برای ایجاد موارد جدید Combining Different Morphs to Create New Ones

  • آینه بندی شکلهای غیر متقارن Mirroring Non-symmetrical Morphs

  • ایجاد یک شکل برای مردمک چشم Creating a Morph for the Pupil

  • تغییر نسبت شخصیت با یک شکل Changing Character Proportions with a Morph

  • پیوند دو مورف با هم Linking Two Morphs Together

  • استفاده از مورف ها در دکل Using Morphs in a Rig

نمایش نظرات

آموزش ایجاد اهداف Morph برای انیمیشن صورت در 3ds Max و ZBrush
جزییات دوره
1h 58m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Dani Garcia
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dani Garcia Dani Garcia

دنی گارسیا یک مدل ساز شخصیت از بارسلونا است که بیش از 6 سال در این صنعت ، در شرکت های بازی های ویدیویی و به عنوان مستقل کار می کند. او علاوه بر کارهایش در زمینه مدل سازی شخصیت ، روی ایجاد مدل موهای واقع گرایانه برای هر نوع شخصیت کار کرده است.