لطفا جهت پرداخت (ورود به درگاه بانک) فیلترشکن خود را خاموش نمایید.
لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Maya: Character Rigging (2012)
Maya: Character Rigging (2012)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تقلب شخصیت در مایا em> مقدمه ای اساسی در تئوری تقلب ارائه می دهد و به جزئیات نحوه ایجاد شخصیت های سه بعدی حرفه ای و واقع گرایانه می پردازد. جورج مائستری ، مربی و پیشکسوت انیمیشن ، نحوه ترکیب اسکلت مایا ، حرکت شناسی معکوس (IK) و ابزارهای محدود کننده را برای ایجاد یک دکل اساسی برای یک شخصیت و نحوه اتصال شبکه شخصیت به اسکلت با استفاده از ابزارهای پوست مایا را نشان می دهد. این دوره همچنین به کنترل های تقلب پیشرفته مانند سوئیچ های IK و انیمیشن صورت و نحوه ایجاد یک صفحه کنترل برای دستکاری عبارات شخصیت می پردازد. فایل های ورزشی همراه آموزش ها هستند.
موضوعات شامل:
درک اصول تقلب li>
ایجاد اسکلت li>
اصلاح خصوصیات مشترک li>
کار با حرکت شناسی معکوس و محدودیت ها li>
تقلب در کاراکترها li>
استفاده از اسکلت / دکل های جدید HumanIK مایا li>
راه اندازی سوئیچ FK / IK
ایجاد دکل های سفارشی صورت li>
اتصال پوست با استفاده از اتصال صاف li>
نقاشی و ویرایش وزن پوست li>
استفاده از عبارات برای تقلب در کنترل دهان یک شخصیت li>
کنترل جهت چشم li>
نهایی سازی دکل li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
درک دکل اساسی
Understanding the basic rig
نظریه تقلب
Rigging theory
سازماندهی با لایه ها
Organizing with layers
نامگذاری کنوانسیون
Naming conventions
2. ابزار اسکلت
2. Skeleton Tools
با استفاده از ابزار Joint
Using the Joint tool
اصلاح صفات مشترک
Modifying joint attributes
ایجاد اسکلت پایین بدن
Creating the lower-body skeleton
ایجاد اسکلت ستون فقرات
Creating the spine skeleton
ایجاد بازوها
Creating the arms
ایجاد اسکلت دست
Creating hand skeletons
آینه های زنجیره ای مشترک
Mirroring joint chains
3. سینماتیک معکوس
3. Inverse Kinematics
کار با سینماتیک معکوس (IK)
Working with inverse kinematics (IK)
درک حلال های IK
Understanding IK solvers
ترکیب بین سینماتیک معکوس و رو به جلو (FK)
Blending between inverse and forward kinematics (FK)
با استفاده از IK spline
Using spline IK
4- محدودیت ها
4. Constraints
محدودیت های نقطه
Point constraints
محدودیت ها را هدف قرار دهید
Aim constraints
محدودیت های شرقی
Orient constraints
محدودیت های بردار قطب
Pole vector constraints
5- ایجاد دکل های اصلی
5. Creating Basic Rigs
تنظیم IK
Setting up IK
تنظیم کنترل پا
Setting up foot controls
سازماندهی سکوها
Keeping rigs organized
پنهان کردن صفات استفاده نشده
Hiding unused attributes
ایجاد کنترل ران
Creating a hip control
کنترل جهت زانو
Controlling knee direction
ایجاد کنترل ستون فقرات
Creating spine controls
کنترل کینم رو به جلو
Controlling forward kinematics on the arms
ایجاد گره اصلی
Creating a master node
6. کنترل های پیشرفته Rigging
6. Advanced Rigging Controls
کار با کلیدهای تنظیم شده
Working with set-driven keys
ایجاد ویژگی های سفارشی
Creating custom attributes
اتصالات سیم کشی به ویژگی های سفارشی
Wiring joints to custom attributes
ایجاد سوئیچ FK / IK
Creating an FK/IK switch
تنظیم کنترل های آرنج
Setting up elbow controls
پنهان کردن و نشان دادن کنترل
Hiding and showing controls
7. صورت تیز کردن
7. Facial Rigging
ایجاد چشم ساده
Creating simple eyes
تقلب در چشم های غیر کروی
Rigging non-spherical eyes
چسباندن چشم به اسکلت
Attaching eyes to the skeleton
اعمال اشکال ترکیبی
Applying blend shapes
8. ابزارهای پوستی
8. Skinning Tools
اتصال پوست با استفاده از Smooth Bind
Binding skin using Smooth Bind
تست پوست با استفاده از انیمیشن
Testing skin using animation
هرس وزنه های کوچک
Pruning small weights
وزنه برداری از پوست
Painting skin weights
ویرایش وزن پوست در ویرایشگر کامپوننت
Editing skin weights in the Component Editor
آینه سازی وزنه های پوستی
Mirroring skin weights
با استفاده از پوست تعاملی
Using Interactive Skin Bind
پالایش پوست در قسمت بالای بدن
Refining skin on the upper body
استفاده از اسکلت ها برای ایجاد فک
Using skeletons to create a jaw
پالایش وزن فک
Refining jaw weighting
9-جعبه صورت پیشرفته
9. Advanced Facial Rigging
تنظیم یک کنترل پنل
Setting up a control panel
محدود کردن حرکت کنترلر
Limiting controller motion
تنظیمات اصلی کنترل چهره با استفاده از کلیدهای تنظیم شده محور
Rigging basic facial controls using set-driven keys
جعبه فک با استفاده از کلیدهای تنظیم شده رانده می شود
Rigging the jaw using set-driven keys
کنترل های مربوط به کنترل دانش آموز
Rigging pupil controls
کنترل جهت چشم
Controlling eye direction
کنترل پلک ها با عبارات
Controlling eyelids with expressions
با استفاده از عبارات برای کنترل خطرات دهان
Using expressions to rig mouth controls
ایجاد یک لبخند / کنترل اخم با استفاده از عبارات
Creating a smile/frown control using expressions
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
کارگردان و تهیه کننده انیمیشن
جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.
جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.
نمایش نظرات