آموزش مجسمه سازی نیم تنه زن در ZBrush

Sculpting Female Torsos in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها به بررسی تفاوت های آناتومی زن و مرد، به ویژه بالاتنه می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در این سری از آموزش ها به بررسی تفاوت های آناتومی زن و مرد، به ویژه بالاتنه می پردازیم. این آموزش پیشرفته تمام مشکلات اصلی مجسمه سازی آناتومی زن و نحوه اجتناب از آنها را پوشش می دهد. جایگذاری سینه، شکل ناحیه لگن، قسمت هایی که نادیده گرفته می شوند مانند اتصال گردن به ترقوه و موارد دیگر را پوشش می دهیم. در پایان این آموزش شما باید آمادگی بیشتری برای شروع مطالعات آناتومی زنانه خود داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی نیم تنه زن در ZBrush Sculpting Female Torsos in ZBrush

  • بحث در مورد مرجع و مجسمه سازی ما بر روی مش پایه ما Discussing Our Reference and Sculpting on Our Base Mesh

  • مجسمه سازی نیم تنه ما Sculpting the Profile of Our Torso

  • جایگذاری سینه و مجسمه سازی نمای جلو Breast Placement and Front View Sculpting

  • پالایش نیم تنه از جلو Refining the Torso from the Front

  • مسدود کردن شکم Blocking out the Abdominals

  • مسدود کردن ناحیه پشتی تنه Blocking out the Back Area of the Torso

  • پالایش ناحیه گردن و شانه Refining the Neck and Shoulder Area

  • پالایش ناحیه شکم Refining the Abdominal Area

  • ادامه کار روی عضلات شکم Continuing to Work on the Abs

  • به دنبال مشکلات در مدل ما Looking for Problems on Our Model

  • تمام کردن پشت و جلوی تنه ما Finishing out the Back and Front of Our Torso

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی نیم تنه زن در ZBrush
جزییات دوره
2h 2m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.