آموزش متحرک سازی به صورت 2 بعدی: شل شدن

Animating in 2D: Loosening Up

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با این نکات انیمیشن 2 بعدی از Dermot O 'Connor ، انیماتور Don Bluth و کمپانی دیزنی ، شخصیت های طبیعی و انعطاف پذیرتری بسازید. این دوره کوتاه و متمرکز بهترین نکات Dermot را برای شل کردن انیمیشن ، از جمله تکنیک هایی مانند برگرداندن ، همپوشانی و پیگیری ، جمع آوری می کند. به علاوه ، یاد بگیرید که چگونه اعضای بدن را بکشید و آنها را بر روی الگوهای زمان بندی مختلف حرکت دهید تا از نگاه محدود انیمیشن تلویزیونی فرار کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • چگونه انیمیشن های 2 بعدی خود را شل کنید How to loosen up your 2D animations

1. سست کردن اصول انیمیشن 1. Loosening Animation Principles

  • اتصالات را شل کنید Loosen the joints

  • بدن را شل کنید Loosen the body

  • دوقلو بودن یا دوقلو بودن را شل نکنید Loosen to twin or not to twin

  • مفصل سر را شل کنید Loosen head articulation

  • گشتاور شل شده Loosen torque

  • با واژگونی شل شوید Loosen with a reversal

  • اقدام مخالف را شل کنید Loosen opposing action

  • همپوشانی را شل کنید و از طریق آن دنبال کنید Loosen overlap and follow thru

  • اقدامات پیشرو را شل کنید Loosen leading actions

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی به صورت 2 بعدی: شل شدن
جزییات دوره
44m 50s
11
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,466
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.