آموزش کامپوزیت مبتنی بر عمق در NUKE

Depth-Based Compositing in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های عمق را برای ایجاد لایه بندی صحیح بین دو رندر ترکیب کنیم. در این آموزش NUKE یاد می گیریم که چگونه نقشه های عمق را برای ایجاد لایه بندی صحیح بین دو رندر ترکیب کنیم. این به ما امکان می دهد صحنه ها را به چندین لایه رندر تقسیم کنیم و در عین حال پیکسل های صحیح را در بالا نگه داریم. ما با نگاهی به این که ترکیب یا لایه بندی مبتنی بر عمق چیست و چرا می خواهیم از آن استفاده کنیم، شروع می کنیم. سپس با برخی از معایب استفاده از این تکنیک آشنا خواهیم شد. سپس به NUKE شیرجه می‌زنیم و با استفاده از نقشه عمق و نقشه عمق پس‌زمینه، یک لایه مات برای لایه پیش‌زمینه خود ایجاد می‌کنیم. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه با نقشه های عمق کار کنیم، از جمله ترکیب نقشه ها از مقیاس های مختلف صحنه، استفاده از لایه بندی مبتنی بر عمق برای رفع مشکلات نفوذ متقابل، و ساختن نقشه های عمقی خوانا و بدون خطا.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کامپوزیت مبتنی بر عمق در NUKE Depth-Based Compositing in NUKE

  • کامپوزیت مبتنی بر عمق چیست؟ What Is Depth-based Compositing?

  • کامپوزیت عمقی پایه در NUKE Basic Depth Compositing in NUKE

  • برخورد با مقیاس ها و مقادیر مختلف عمق Dealing with Different Depth Scales and Values

  • رفع مشکلات نفوذ متقابل با ترکیب عمق Fixing Interpenetration Issues with Depth Compositing

  • نقشه برداری تن و رفع تصاویر عمق نادرست Tone Mapping and Fixing Incorrect Depth Images

نمایش نظرات

آموزش کامپوزیت مبتنی بر عمق در NUKE
جزییات دوره
0h 35m
6
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.