نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به عنوان اولین گام برای یادگیری افزونه Arnold برای مایا در نظر گرفته شده است. ما در مورد مفاهیم اساسی ، گردش کار و استراتژی های شما جهت فعال سازی سریع با این ارائه دهنده قدرتمند بحث خواهیم کرد. نرم افزار موردنیاز: مایا 2016 ، آرنولد 1.2.5.0. این دوره در سطح مبتدی با هیچ یک از قدرتمندترین و کاربرپسندترین موتورهای رندر موجود در بازار ، آرنولد ، شما را سریع و پربازده می کند. برای شروع ، ما بر روی اصول ارائه با آرنولد تمرکز خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه و از کجا شروع به ارائه رندر با استفاده از دو نمای مختلف ارائه کنید. از اینجا ، ما به مباحث پیچیده تری مانند نمونه برداری و عمق اشعه و در نهایت گردش کار خطی خواهیم پرداخت. از آنجا ، ما دنده ها را عوض می کنیم و شروع به بررسی چراغ های مختلف و مواد اصلی می کنیم که هنگام ارائه با آرنولد استفاده می کنید. در مرحله بعدی ، برخی از تأثیراتی را که با آرنولد امکان پذیر است بررسی خواهیم کرد. ما می آموزیم که چگونه Depth of Field ، Bokeh و همچنین ارائه رسانه های حجمی را ایجاد کنیم. برای جمع بندی همه چیز ، ما در مورد سیستم AOV آرنولد و اینکه چگونه می توانیم این اطلاعات را برای اهداف آهنگسازی بصورت دسته جمعی ارائه دهیم ، یاد خواهیم گرفت. پس از اتمام این دوره ، شما در حال تهیه رندرهای خیره کننده خود با استفاده از آرنولد خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016 ، آرنولد 1.2.5.0.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی آرنولد
Arnold Basics
-
مبانی رندر
Rendering Basics
-
نمونه گیری
Sampling
-
عمق ری
Ray Depth
-
درک جریان کار خطی
Understanding Linear Workflow
-
رندر با Linear Workflow در آرنولد
Rendering with Linear Workflow in Arnold
-
تصحیح گاما برای تصاویر و تبدیل .tx
Gamma Correction for Images and .tx Conversion
روشنایی در آرنولد
Lighting in Arnold
-
نقطه مایا و چراغ های جهت دار
Maya Point and Directional Lights
-
چراغ های نقطه ای مایا
Maya Spot Lights
-
چراغهای منطقه مایا و آرنولد
Maya and Arnold Area Lights
-
چراغ های نورسنجی
Photometric Lights
-
چراغ های مش آرنولد
Arnold Mesh Lights
-
نورپردازی مبتنی بر تصویر آرنولد
Arnold Image Based Lighting
-
آسمان فیزیکی آرنولد
Arnold Physical Sky
مواد آرنولد
Arnold Materials
-
ویژگی های پراکنده و مات برای aiStandard Shader
Diffuse and Matte Attributes for the aiStandard Shader
-
ویژگی های خاص و انعکاسی برای aiStandard Shader
Specular and Reflection Attributes for the aiStandard Shader
-
ویژگی های شکست برای aiStandard Shader
Refraction Attributes for the aiStandard Shader
-
کار با aiHair Shader
Working with the aiHair Shader
-
کار با aiSkin Shader
Working with the aiSkin Shader
ارائه جلوه های ویژه و رندر خروجی
Rendering Special Effects and Render Output
-
عمق میدان و بوکه
Depth of Field and Bokeh
-
انسداد محیط
Ambient Occlusion
-
ارائه جلوه های جوی
Rendering Volume Atmospheric Effects
-
ارائه AOV ها با آرنولد
Rendering AOVs with Arnold
-
رندر دسته ای Arnold AOVs
Batch Rendering Arnold AOVs
نمایش نظرات