ساخت اپلیکیشن در پایتون

Building an Application in Python

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره به شما نشان می‌دهد که چگونه یک برنامه پایتون بسازید که داده‌های ذخیره‌شده در آن را جذب کرده و تعاملات را از طریق یک قسمت جلویی vue.js ارائه می‌کند. این محتوا توسط یک توسعه دهنده پیشرو برای توسعه دهندگان ساخته شده است. مربی شما یک رهبر فکری در توسعه و بهترین شیوه های DevOps است.

همراه با یادگیری کدهای پایتون و روش‌های مورد نیاز برای تعاملات مختلف، نحوه رویکرد، مدیریت و موفقیت با یک پروژه توسعه را خواهید آموخت. در سطح عملکردی، این دوره به شما نشان می دهد که چگونه لایه برنامه را بسازید، با سرویس های داده ارتباط برقرار کنید، داده ها را دستکاری کنید و سپس نتایج را ارائه دهید. همراه با ساخت، ما چگونگی آسان کردن زندگی برای شما به عنوان یک توسعه دهنده و نحوه مدیریت پروژه ها در مقیاس را بررسی خواهیم کرد. ما تم های bash سفارشی، دیباگرهای جایگزین، دستورات دیباگر برای راه اندازی پوسته IPython و افزونه های pytest را بررسی می کنیم. کد منبع از زیر قابل دانلود است تا بتوانید از آن استفاده کنید و بر روی آن بسازید. چیزی که این دوره را واقعاً برای شما ارزشمند می‌کند این است که ما همچنین یاد می‌گیریم که چگونه تست‌های واحد در دنیای واقعی بنویسیم، مراحل خود را اشکال‌زدایی کنیم، برنامه‌مان را اجرا کنیم و سپس آن را بهینه کنیم.

ساختار دوره به شرح زیر است:

  • در اولین دوره، یک فرآیند جذب داده ایجاد می‌کنیم که موجودیت‌های نام‌گذاری شده را از مقالات در چند نشریه مختلف استخراج می‌کند. ما موجودیت های نامگذاری شده را از حدود 100000 مقاله استخراج می کنیم و نتایج را در Cloud Firestore ذخیره می کنیم.
  • در دوره دوم، ما پایگاه کد را برای یک برنامه کاربردی وب مورد استفاده برای تجسم آن نتایج بررسی می کنیم. ما در مورد استاندارد برنامه کاربردی وب پایتون و نحوه ارائه نتایج در یک صفحه وب سایت آشنا می شویم.
  • در چالش آزمایشگاهی، با کار کردن در ساخت برنامه و آزمایش فرآیند صف، مهارت‌های تازه کسب شده خود را آزمایش خواهید کرد.
  • ارزیابی نهایی شما را قادر می سازد تا درک خود را از مفاهیم طراحی و روش های کد نشان دهید.

اهداف آموزشی

  • پیکربندی یک محیط توسعه محلی برای یک برنامه با استفاده از VM و پیاده سازی یک پردازشگر داده که می تواند متن را بپذیرد، موجودیت های نامگذاری شده را استخراج کند و نتایج را برگرداند
  • اجرای یک صف پیام و ایجاد مدل‌های داده برای استفاده به عنوان پیام برای ارسال صف پیام
  • برای یک برنامه کاربردی و همچنین یک نقطه پایانی وب ایجاد کنید تا مدل های پست ما را در صف قرار دهیم
  • روشی را برای اجرای فرانت اند و باطن با هم پیاده کنید و برنامه را با استفاده از مجموعه داده اجرا کنید
  • تغییرات کیفیت زندگی توسعه‌دهنده و یک لایه دسترسی به داده قابل آزمایش
  • را اجرا کنید
  • نحوه ساخت و آزمایش یک برنامه وب پایتون و نحوه عملکرد آن را بیاموزید
  • نحوه استفاده از ipdb و IPython را بدانید
  • دانش خود را در مورد زبان برنامه نویسی پایتون افزایش دهید

مخاطب مورد نظر

این دوره برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار یا هر کسی که می‌خواهد درباره ساختن برنامه‌ها با پایتون بیشتر بیاموزد در نظر گرفته شده است.

پیش نیازها

برای استفاده حداکثری از این دوره، باید با زبان برنامه نویسی Python - به طور ایده‌آل Python 3 - آشنا باشید و دانش اولیه لینوکس، HTML/JS و Git را داشته باشید.

منابع

کد منبع این دوره در GitHub موجود است.

بازخورد

اگر بازخورد یا پیشنهادی در رابطه با این دوره دارید، با ما در

تماس بگیرید


سرفصل ها و درس ها

ساختن یک برنامه کاربردی پایتون: درس اول Building a Python Application: Lesson One

  • مقدمه درس Lesson Introduction

  • سرعت 1 Sprint 1

  • اسپرینت 2 Sprint 2

  • اسپرینت 3 Sprint 3

  • اسپرینت 4 Sprint 4

  • اسپرینت 5 - قسمت اول Sprint 5 - Part One

  • اسپرینت 5 - قسمت دوم Sprint 5 - Part Two

  • اسپرینت 6 Sprint 6

  • اسپرینت 7 Sprint 7

  • اسپرینت 8 Sprint 8

  • اسپرینت 9 Sprint 9

  • پست مرگ Post Mortem

ساختن یک برنامه پایتون: درس دوم Building a Python Application: Lesson Two

  • مقدمه درس Lesson Introduction

  • کیفیت زندگی برای توسعه دهندگان Quality of Life for Developers

  • این چه چیزی است که ما می سازیم؟ What Is It That We're Building?

  • کاوش در لایه دسترسی به داده Exploring the Data Access Layer

  • رابط دروازه وب سرور The Web Server Gateway Interface

  • کاوش در لایه برنامه وب Exploring the Web Application Layer

  • کاوش در کد فرانت اند Exploring the Front End Code

  • اجرای وب اپلیکیشن Running the Web App

  • خلاصه/مراحل بعدی Summary / Next Steps

نمایش نظرات

ساخت اپلیکیشن در پایتون
جزییات دوره
2h 56m
21
CloudAcademy CloudAcademy
(آخرین آپدیت)
1,852
4.8 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ben Lambert Ben Lambert

بن لمبرت یک مهندس نرم افزار است و قبلاً نویسنده اصلی محتوای آموزشی DevOps و Microsoft Azure در آکادمی ابری بود. دوره‌ها و مسیرهای یادگیری او فناوری‌های Cloud Ecosystem مانند DC/OS، ابزارهای مدیریت پیکربندی، و کانتینرها را پوشش می‌داد. به عنوان یک مهندس نرم افزار، تجربه بن شامل ساخت برنامه های وب و تلفن همراه بسیار در دسترس است. وقتی او نرم افزار نمی سازد، در حال پیاده روی، کمپینگ یا ایجاد بازی های ویدیویی است.

Ben Lambert Ben Lambert

بن لمبرت یک مهندس نرم افزار است و قبلاً نویسنده اصلی محتوای آموزشی DevOps و Microsoft Azure در آکادمی ابری بود. دوره‌ها و مسیرهای یادگیری او فناوری‌های Cloud Ecosystem مانند DC/OS، ابزارهای مدیریت پیکربندی، و کانتینرها را پوشش می‌داد. به عنوان یک مهندس نرم افزار، تجربه بن شامل ساخت برنامه های وب و تلفن همراه بسیار در دسترس است. وقتی او نرم افزار نمی سازد، در حال پیاده روی، کمپینگ یا ایجاد بازی های ویدیویی است.