آموزش Max and MaxForLive، قسمت 2: برنامه نویسی در Max

Max and MaxForLive, Part 2: Programming in Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

وقت آن است که قدرت کامل مکس را آزاد کنید و ابزارهای "سلاح مخفی" خود را برای تولید موسیقی بسازید!

در این مجموعه کلاس جامع، بهترین ابزار شخصی من را کشف خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که چگونه از آنها برای ارتقای تولید موسیقی خود استفاده کنید. به‌علاوه، منبع نامحدودی از پروژه‌های شگفت‌انگیز (و رایگان!) Max را نشان خواهم داد که می‌توانید آن‌ها را مطابق با محتوای دلخواه خود سفارشی کنید.

چرا از من یاد بگیریم؟

با بیش از یک دهه تجربه آموزش Max به هزاران سازنده مشتاق، من دقیقاً می دانم که برای کمک به شما در تسلط بر این پلت فرم همه کاره چه چیزی لازم است. در پایان این مجموعه، از توانایی های جدید خود شگفت زده خواهید شد.


آنچه دریافت خواهید کرد:

این کلاس مملو از محتوای ارزشمند است که کل برنامه درسی حداکثر دانشگاه من را در خود جای داده است. برای یک تجربه یادگیری همهجانبه آماده شوید!

این کلاس مطالب زیادی دارد. من کل برنامه درسی حداکثر دانشگاهم را در این کلاس قرار داده ام، پس دست و پنجه نرم کنید!

طراحی شده برای کسانی که تجربه کمی در کار با Max دارند یا اصلاً تجربه ندارند، این دنباله از کلاس ها به سه قسمت تقسیم می شود. بخش 1 بر استفاده از حداکثر برای ساخت موسیقی، یافتن وصله های حداکثر عالی، تعامل با جامعه حداکثر و درک حداکثر گردش کار تمرکز دارد. قسمت 2 بر اصول برنامه نویسی Max تمرکز دارد و قسمت 3 با MaxForLive پیشرفته تر می شود و عمیق تر می شود.


این قسمت 2 است: برنامه نویسی در حداکثر. این کلاس شامل:

است
  • Max Programming: ساخت افزونه‌ها، جلوه‌ها و ابزارها در Max و MaxForLive.

  • واسط Max: چگونه Windows Max یک بوم خوشامدگویی برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید ایجاد کنید، حتی اگر قبلاً هرگز برنامه‌نویسی نکرده‌اید.

  • Max UI: : با استفاده از اشیاء رابط کاربری (واسط کاربری) در Max، ایجاد پروژه های منحصر به فرد را بیاموزید

  • Max Objects:  نحوه یافتن شی مناسب را بیاموزید و با نحوه استفاده از هر شی در Max برای پروژه های خود آشنا شوید.

  • حداکثر وصله‌ها:  ما قرار است چهار پروژه را با هم در این کلاس بسازیم، و نسخه‌های نهایی کار از آن وصله‌ها را به شما می‌دهم تا با آنها تمرین کنید.

چرا این دوره را انتخاب کنید؟

  • طراحی شده برای مبتدیان: نیازی به تجربه قبلی با Max (یا هر برنامه نویسی) نیست. این دوره برای افرادی که تازه وارد مکس شده اند و به دنبال شیرجه زدن با سر هستند عالی است.

  • یادگیری گام به گام: این دوره به سه بخش تقسیم می شود، این دوره به تدریج تخصص شما را از اصول اولیه تا تکنیک های پیشرفته تر می سازد.

  • پشتیبانی مستقیم مربی: به عنوان یک مربی متعهد، من شخصاً به 100٪ سؤالات ارسال شده در دوره پاسخ می دهم تا موفقیت شما را تضمین کنم.


Mastering Max دنیایی از امکانات را برای سفر تولید موسیقی شما باز می کند. به انجمن پر جنب و جوش Max بپیوندید و مهارت های خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.

جیسون آلن، مربی مشهور و مربی بیش از 1 میلیون دانش آموز، متعهد به موفقیت شماست. به عنوان یک شرکت کننده فعال در دوره، او شخصاً به 100٪ سؤالات ارسال شده پاسخ می دهد و اطمینان حاصل می کند که راهنمایی و پشتیبانی لازم را دریافت می کنید.

در این کلاس می‌خواهم منابعی را برای یافتن وصله‌های Max عالی و استفاده از آنها در مسیرهای خود به شما نشان دهم.

برای پروژه شما:

وصله ای ایجاد کنید که یک EQ به طور تصادفی در حال حرکت است. در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • برای EQ به اشیاء Filtergraph و Biquad~ نیاز دارید
  • شیء تصادفی را به شیء biquad~ متصل کنید
  • شی تصادفی را شماره گیری کنید تا به صفر نرسد - باید حدود 100 باشد.
  • اگر می‌خواهید به آرامی از یک نقطه تصادفی به نقطه دیگر منتقل شود، شی Line را بررسی کنید.
  • آهنگ خود را در اینجا برای نظرات و بازخورد ارسال کنید!

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • نظرات Comments

  • ابزارها در پنجره پچر Tools in the Patcher Window

  • تنظیمات صدا Audio Settings

  • اشیاء تاخیری Delay Objects

  • پانینگ Panning

  • جلوه ها Effects

  • یک منبع چند ورودی A Multi-Input Source

  • پخش کننده فایل صوتی ساده Simple Sound File Player

  • خروجی یادداشت های MIDI Outputting MIDI Notes

  • کنترل صدا Volume Control

  • بازرس The Inspector

  • تغییر وضعیت Toggle

  • کانال های بیشتر More Channels!

  • معرفی Introduction

  • حالت ارائه Presentation Mode

  • [+] [+]

  • خلاصه از قسمت 1 Recap From Part 1

  • آموزش نحوه یادگیری Max Learning How To Learn Max

  • ورودی میکروفون Microphone Input

  • سایر اپراتورهای ریاضی Other Math Operators

  • MaxForLive Objects MaxForLive Objects

  • "پچرها" "Patchers"

  • لغزنده ها Sliders

  • استدلال ها Arguments

  • تقویم The Calendar

  • بی صدا Mute

  • Tilde (~) اشیاء Tilde (~) Objects

  • زمان بندی و مترو Timing and Metro

  • پاکسازی نهایی Final Cleanup

  • جعبه های اعداد Number Boxes

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • همه چیز دیگر Everything Else

  • حمل و نقل جهانی The Global Transport

  • آموزش نحوه یادگیری مکس Learning How to Learn Max

  • تکه ها Snippets

  • این چگونه مفید است؟ How Is This Useful?

  • مدیر بسته Package Manager

  • طراحی برای آینده Designing for the Future

  • اشکال زدایی Debugging

  • کنترل صدا Volume Control

  • پیام ها Messages

  • حالت ها: ارائه، وصله، قفل و باز شده Modes: Presentation, Patching, Locked, and Unlocked

  • کتابخانه های تصویری، ویدئویی و صوتی Image, Video, and Audio Libraries

  • ابزار در امتداد پایین پنجره پچر Tools Along the Bottom of the Patcher Window

  • فایل های مرجع Reference Files

  • دکمه ها و چتری Buttons And Bangs

  • اضافه کردن یادداشت های بیشتر Adding More Notes

  • کنترل های صوتی Audio Controls

  • تغییر جعبه های پیام Changing Message Boxes

  • کنسول Console

  • اشیاء Objects

  • چند یادداشت دیگر A Few More Notes

  • عناصر رابط کاربری UI Elements

  • جعبه های اعداد Number Boxes

  • حجم و متر Volume and Meters

نمایش نظرات

آموزش Max and MaxForLive، قسمت 2: برنامه نویسی در Max
جزییات دوره
3h 51m
55
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
7
- از 5
دارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.