آموزش مایا و افتر افکت: تجسم محصول

Maya and After Effects: Product Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تجسم سه بعدی جنبه اساسی طراحی ، ساخت و بازاریابی محصولات قرن 21 است. Autodesk Maya ابزاری ایده آل برای آوردن طرح های محصول به صفحه نمایش و رسانه های چاپی است. مجموعه ویژگی های عمیق و قدرتمند مایا تقریباً پتانسیل بی حد و حصر برای تجسم محصول موثر و تخیلی را فراهم می کند. این دوره ، یک گردش کار استاندارد برای محصول را نشان می دهد ، از وارد کردن یک مدل CAD تا ارائه تصاویر واقعی. بیاموزید که چگونه از ابزارهای پیشرفته مایا و ارائه دهنده آرنولد استفاده کنید تا طرح های محصول را در مراحل تولید چیدمان صحنه ، مواد ، نورپردازی و نمایش زنده کند. نحوه استفاده از Adobe After Effects را برای کامپوزیت و تنظیم پاسهای رندر مشاهده کنید و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به رندر مجدد به صورت سه بعدی ، نورپردازی را به صورت مستقیم هدایت کنید.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن مدل CAD
  • چیدمان صحنه
  • قاب گرفتن عکس دوربین
  • مواد مبتنی بر فیزیک
  • فراصوت ماورا بنفش و بافت فایل
  • مواد لایه بندی
  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه محیط
  • روشنایی سیل با چراغهای منطقه
  • نور استودیو با چراغ های نقطه ای و نقطه ای
  • فروپاشی و محرومیت از نور
  • م componentلفه AOV رندر رد می کند
  • بهینه سازی تنظیمات ارائه آرنولد
  • لایه بندی اجزای رندر در After Effects
  • ارائه یک تصویر فنی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. چیدمان صحنه 1. Scene Layout

  • تنظیمات برگزیده و گزینه های رابط Setting preferences and interface options

  • وارد کردن یک مدل CAD Importing a CAD model

  • تمیز کردن مدل Cleaning up the model

  • تغییر نام اشیاء Renaming objects

  • ساخت سلسله مراتب Building a hierarchy

  • مدیریت لایه های نمایشگر Managing display layers

  • مدل سازی منحنی پروفایل پس زمینه سیکلورما Modeling a background cyclorama profile curve

  • اکسترود سطح سیکلوراما Extruding a cyclorama surface

  • ایجاد یک دوربین Creating a camera

  • تنظیم نسبت ابعاد و ایجاد فریم در عکس Setting aspect ratio and framing the shot

2. مواد 2. Materials

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر با نقشه Skydome Image-based lighting with a Skydome map

  • تنظیمات آرنولد برای ارائه در زمان واقعی Arnold settings for real-time rendering

  • ارائه GPU Rendering on the GPU

  • استفاده از مواد سطح استاندارد آرنولد Applying Arnold Standard Surface materials

  • تنظیم پارامترهای مواد Adjusting material parameters

  • طراحی مواد فلزی Designing metallic materials

  • اختصاص مواد به شکل گره ها در سلسله مراتب Assigning materials to shape nodes in a hierarchy

  • هنر کارگردانی پارامترهای مواد پیشرفته Art directing advanced material parameters

  • پیش بینی مختصات UV Projecting UV coordinates

  • نقشه برداری با بافت فایل Mapping with a file texture

  • لایه بندی مواد با aiLayerShader Layering materials with aiLayerShader

  • اختصاص مواد به صورت Assigning materials to faces

3. روشنایی 3. Lighting

  • روشنایی سیل با چراغ های منطقه آرنولد Flood lighting with Arnold area lights

  • کارگردانی روشنایی سیل Directing flood lighting

  • نور استودیو با نور نقطه ای Studio lighting with a spot light

  • کمبود فاصله با فیلتر Decay Attenuation over distance with the Decay filter

  • لبه های شیء را با چراغ های حاشیه برجسته کنید Accentuating object edges with rim lights

  • به استثنای چراغ ها و سایه ها Excluding lights and shadows

  • کنترل دید اجزای سایه روشن Controlling visibility of light shading components

  • گزینه های خروجی فایل را برای AOV ها تنظیم کنید Setting up file output options for AOVs

  • ایجاد AOV ها برای ارائه گذرهای مؤلفه Creating AOVs for render component passes

  • ایجاد گروه های سبک Creating light groups

  • ارائه اجزای گروههای سبک Rendering components of light groups

4- ارائه و آهنگسازی 4. Rendering and Compositing

  • بهینه سازی تنظیمات ارائه دهنده آرنولد برای تولید Optimizing Arnold render settings for production

  • انتخاب تنظیمات مدیریت رنگ پس از اثر Choosing After Effects color management settings

  • اجزای ارائه لایه بندی Layering render components

  • تنظیم روشنایی در تولید پس از تولید Adjusting lighting in post-production

5- جلوه های ویژه و انیمیشن 5. Special Effects and Animation

  • ایجاد یک دوربین ارتوجی Creating an orthographic camera

  • قالب بندی یک نمای ایزومتریک Framing an isometric view

  • ارائه تصویر فنی Rendering a technical illustration

  • تنظیم کانتورها Adjusting contours

  • افزودن جلوه های درخشش Adding glow effects

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا و افتر افکت: تجسم محصول
جزییات دوره
3h 34m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
3,889
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Aaron F. Ross
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Aaron F. Ross Aaron F. Ross

کارشناس 3 بعدی، تهیه کننده ویدئو، و معلم

آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.

آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنواره‌ها و مکان‌های معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.