آموزش ایجاد تصویر HDRI در فتوشاپ و مایا

HDRI Image Creation in Photoshop and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه ویدیوها نحوه ایجاد تصاویر HDRI برای نورپردازی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5، HDR Shop، Maya 2012. این مجموعه ویدیویی شما را در ایجاد تصاویر با محدوده دینامیکی بالا راهنمایی می کند. و نه تنها گرفتن HDRI، ما به آنچه که HDRI را برای نورپردازی شما واقعی‌تر، شیک‌تر و جالب‌تر می‌کند، نگاه می‌کنیم. ما با تجهیزات لازم برای ایجاد یک تصویر HDRI شروع می کنیم. ما دو روش برای جمع آوری تصاویر اولیه را پوشش می دهیم. ابتدا توپ کاوشگر کرومی که در همه جا در باغ ها استفاده می شود. بعد لنز چشم ماهی که می تواند 360 درجه دید شما را جمع کند. پس از ایجاد چندین HDR، نور را در فیلم‌های ویدیویی خود مطابقت می‌دهید یا نور استودیو خود را در کمترین زمان افزایش می‌دهید. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5، HDR Shop، Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد تصویر HDRI در فتوشاپ و مایا HDRI Image Creation in Photoshop and Maya

  • کمی درباره تصویربرداری HDRI A Little About HDRI Imaging

  • تجهیزات لازم The Necessary Equipment

  • جستجو برای یک تیراندازی خوب، و چگونه آن را بهتر کنیم Scouting for a Good Shoot, and How to Make It Better

  • تنظیم موقعیت مکانی Setting up the Location

  • راه اندازی دوربین Camera Setup

  • پروب کروم و چشم ماهی Chrome Probe and a Fish Eye

  • ارسال عکس سازمان Post Photo Shoot Organization

  • بازگشت به استودیو و فتوشاپ Back to the Studio and Photoshop

  • تبدیل تصاویر پروب به تصاویر طول و عرض جغرافیایی Converting Probe Images into Latitude/longitude Images

  • آزمایش تصویر HDR ما در یک صحنه سه بعدی Testing Our HDR Image in a 3D Scene

نمایش نظرات

آموزش ایجاد تصویر HDRI در فتوشاپ و مایا
جزییات دوره
2h 29m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Garry Lewis
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Garry Lewis Garry Lewis

گری لوئیس کامپوزیت سه بعدی و ویرایش سیستم های Avid و Velocity را در انیمیشن چشم بی باک در کانزاس سیتی آموخت. او Fearless را ترک کرد تا کتابی درباره مایا بنویسد و برای سال بعد کار قراردادی برای شرکت خودش انجام داد. همچنین برخی از دوستان قدیمی با او تماس گرفتند و او را با یک کنسرت در Discreet دموی 3ds Max و Combustion در SIGGRAPH در لس آنجلس راه اندازی کردند. پس از آن، او توسط Sheperd’s Pie Production استخدام شد و در آنجا به عنوان یک هنرمند اصلی در یک انیمیشن کاملاً CG به نام "کمپ تابستانی" کار کرد. امروز او به عنوان مدیر هنری در FATS، اکنون MTSI، کار می کند. آنها از بازی های ویدئویی مانند فناوری و سلاح های واقعی برای آموزش نیروهای نظامی و مجری قانون استفاده می کنند.