آموزش میکرو تعاملات نمونه سازی اولیه با افتر افکت

Prototyping Microinteractions with After Effects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: After Effects چیزی فراتر از یک برنامه جلوه های ویدیویی است. برای طراحان UX ، ابزاری پیشرفته برای نمونه سازی است. با After Effects ، طراحان می توانند تعاملات كوچك اما معناداری ایجاد كنند - تعاملات خرد - كه جزئیات مانند زمان و بازخورد دیداری را به توسعه دهندگان و مشتریان منتقل می كنند. در این دوره ، تام گرین با استفاده از ویژگی هایی مانند Graph Editor ، easing و Keyframe Velocity نحوه ایجاد ریز تعاملات را در After Effects نشان می دهد. مهارت های خود را در حالی که از طریق پروژه های ساده ، از ضربه زدن به ضربه تند وشدید زدن کار می کنید ، توسعه دهید و سپس در پروژه های پیشرفته تری که فتوشاپ ، ایلوستریتور و Adobe XD را ادغام می کند ، غرق شوید. در این تمرینات عملی می توانید بیاموزید که چگونه نمونه های پیچیده تری مانند منوهای آکاردئون و فعل و انفعالات سه بعدی را نمونه برداری کنید. هر درس نشان می دهد که چگونه می توان از گردش کار مبتنی بر حرکت در After Effects استفاده کرد تا جزئیات ظریف طراحی شما را به دست آورد.
موضوعات شامل:
  • آماده سازی محاسبات و فضای کاری شما
  • افزودن فریم های کلیدی و تسهیل
  • ایجاد مکان نما
  • ایجاد یک کلیک یا دوبار کلیک
  • ایجاد کشیدن و کش رفتن
  • ساختن محتوا در سایر برنامه های Adobe
  • ریز تعاملات رابط کاربر
  • متحرک سازی ظروف
  • بزرگنمایی رابط کاربر
  • جلوه های سه بعدی ساخت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • این همه چیز چیست What this is all about

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

1. ریزگردها 1. Microinteractions

  • ریزگردها چیست؟ What are microinteractions?

  • چرا ما نیاز به ریزگردها داریم؟ Why do we need microinteractions?

  • چرا بعد از اثر؟ Why After Effects?

2. آماده سازی فضای کاری خود 2. Preparing Your Workspace

  • تهیه لوازم جانبی در AE Preparing comps in AE

  • با استفاده از جدول زمانی Using the timeline

  • با استفاده از نشانگر Using markers

  • کلید های میانبر صفحه کلید Keyboard shortcuts

  • افزودن کلید واژه Adding keyframes

  • استفاده از سهولت Using eases

  • با استفاده از ویرایشگر نمودار Using the Graph Editor

  • با استفاده از ابزارهای AE Using the AE tools

3. ریزگردهای اساسی 3. Fundamental Microinteractions

  • استفاده از بدوی برای ایجاد تعامل Using primitives to create interactions

  • ایجاد مکان نما Creating a cursor

  • ایجاد یک precomp Creating a precomp

  • ایجاد یک کلیک ساده / شیر Creating a simple click/tap

  • ایجاد یک دوبار کلیک / ضربه بزنید Creating a double click/double tap

  • ایجاد یک مطبوعات طولانی Creating a long press

  • ایجاد یک کشیدن Creating a drag

  • ایجاد کش رفتن Creating a swipe

  • ایجاد یک خرج کردن / زوم Creating a pinch/zoom

4- محتوای ریزگردها 4. Content for Microinteractions

  • فتوشاپ Photoshop

  • وارد کردن فتوشاپ به دنبال اثر Importing Photoshop into After Effects

  • تصویرگر Illustrator

  • وارد کردن Illustrator به After Effects Importing Illustrator into After Effects

  • Adobe Experience Design (XD) Adobe Experience Design (XD)

  • از واردات XD یک ریزگردانی ایجاد کنید Create a microinteraction from an XD import

5. ریزگرداندن UI 5. UI Microinteractions

  • ترتیب دهی Sequencing

  • انتقال Transitions

  • ظروف متحرک Animated containers

  • با استفاده از یک عنصر کانونی Using a focal element

  • ایجاد یک حد خارج Creating an overshoot

  • عناصر کششی Stretching elements

  • بزرگنمایی Zooming

  • اصول دکمه عمل شناور Floating action button fundamentals

  • ورق برچسب Sticker sheets

  • قوس ها Arcs

  • ورودی متن Text input

  • جلوه های سه بعدی 3D effects

  • یک مکان نما پالس A pulsing cursor

  • یک کشو Wireframe Wireframe a drawer

  • پالایش کشوی کشویی Refining the slide-in drawer

  • طرح بندی مبتنی بر کارت Card-based layouts

  • اثر موج دار The ripple effect

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش میکرو تعاملات نمونه سازی اولیه با افتر افکت
جزییات دوره
3h 33m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
7,123
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tom Green
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tom Green Tom Green

معلم ، نویسنده ، استاد تام گرین یک معلم ، نویسنده و استاد در دانشکده فناوری هامبر کالج فناوری اطلاعات است.

تام نویسنده بیش از 12 کتاب فلش و گرافیک حرکتی است ، از جمله آخرین بنیاد Adobe Edge Animate ، برای دوستان ED. تام همچنین یکی از اعضای گروه بین المللی Adobe Education Leaders و یکی از اعضای قدیمی گروه Adobe Community Professionals است. وی جلساتی را در موضوعات مختلف ، از ویدیوی فلش گرفته تا هنر داستان نویسی تعاملی ، در کنفرانس های مختلف بین المللی از جمله Adobe MAX ، FITC ، NAB و D2WC برگزار کرده است. تام همچنین در جامعه آموزشی فعال است و به طور منظم در سمینارهای سراسر چین و آمریکای شمالی به دانشجویان و اساتید سخنرانی می کند و در تعدادی از کنفرانس های آموزشی سخنرانی کرده است ، از جمله کنفرانس Sloan-C/MERLOT Emerging Technologies و DELS Forum که توسط دانشگاه پشتیبانی می شود ویسکانسین