MODO: دینامیک و ذرات

MODO: Dynamics and Particles

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره آموزشی با Ellery Connell، نحوه استفاده از دینامیک و سیستم های ذرات MODO را برای ایجاد انیمیشن های مبتنی بر فیزیک که تحت تاثیر قرار می دهند، بیاموزید. نیمه اول بر روی دینامیک MODO تمرکز دارد و به شما نشان می دهد که چگونه با اقلام بدون تغییر شکل و شبیه سازی های بدن نرم مانند پارچه، برخوردهای بدنه صلب ایجاد کنید. در نیمه دوم، Ellery اصول سیستم های ذرات را توضیح می دهد و نحوه ایجاد اثرات ذرات و حتی شبیه سازی مایع را نشان می دهد.

سرفصل ها و درس ها

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation 1. Dynamics

  • درک پویایی Understanding dynamics

  • ایجاد اجساد سفت و سخت Creating rigid bodies

  • ایجاد بدنهای نرم Creating soft bodies

  • با استفاده از بدنهای مرکب Using compound bodies

  • اصلاح فیزیک با نیروها Modifying physics with forces

  • ایجاد شبیه سازی با انواع مختلف بدن Creating simulations with multiple body types

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation 2. Particles

  • درک ذرات Understanding particles

  • با استفاده از ذرات استاتیک Using static particles

  • درک فرستنده های ذره Understanding particle emitters

  • ایجاد کننده های پیشرفته Creating advanced emitters

  • درک مایعات Understanding fluids

  • اصلاح و مجسمه سازی ذرات Modifying and sculpting particles

  • ترکیب ذرات با فیزیک Combining particles with physics

1. کار با Project2. تنظیم پروژه Files3. ایجاد Tasks4. وظایف پیوند و زمانبندی 5 ایجاد منابع6. اختصاص وظایف به منابع 7. کار با Views8. تنظیم دقیق برنامه زمانبندی 9. پیگیری و مدیریت یک Project10. مشاهده و گزارش اطلاعات پروژه 11. اشتراک گذاری پروژه ها بررسی چارچوب مورد نیاز 2. جمع آوری Requirements3. تجزیه و تحلیل Requirements4. مشخص کردن Requirements5. اعتبارسنجی Requirements6. مدیریت RequirementsIntroduction1. گرفتن Big Picture2. شناسایی ذینفعان 3. مدیریت ذینفعان 4. خلاصه و مراحل بعدیIntroduction1. اصول مدیریت کیفیت2. ابزارهای مدیریت کیفیت 3 کیفیت و برنامه ریزی پروژه4. تکنیک های کیفیت فناوری اطلاعات جمع بندیIntroduction1. درک خلاصه خلاقیت2. مؤلفه های خلاق خلاصه 3. مشتری ها و خلاصه خلاقیت ها4. نوشتن خلاق خلاصه 5. مشکلات مشترک با خلاصه خلاصه 6. با استفاده از خلاصه خلاصه 7. ارزیابی خلاصه خلاقیت نتیجه گیری مطالب 1. شروع به کار با پروژه 20072. تنظیم پروژه 20073. کار با Tasks4. ایجاد روابط بین وظایف 5. مدیریت منابع و تکالیف 6. مدیریت هزینه 7. بررسی پروژه های شما 8. کار با Tables9. چاپ پروژه های خود 10 مسیرهای بحرانی 11. حل تعارضات منابع12. ایجاد Baslines13. به روز کردن پروژه های شما 14 گزارش 15 ادغام با Office16. شخصی سازی و بهینه سازی پروژه های شما اسناد واقعیت مجازی2. طراحی VR Experience3. انتشار VR ContentConclusionIntroduction1. طراحی تبلیغات در Adobe XD2. نمونه اولیه و به اشتراک گذاری Animation3. آوردن یک XD Design به Animate4. متحرک کردن آگهی 5. افزودن تعاملی عناصرConclusionIntroduction1. اصول ویژوال 2. ویژوال رابط Design3. در نظر گرفتن طراحی بصری MoreConclusionIntroduction1. مدیریت نظراتIntroduction1. آکاردئون Fold Design PatternIntroduction1. جریان در تعامل Design2. نمودارها به عنوان Design Tools3. ساختن FlowConclusionIntroduction1. مراحل اول. UX را به Static Design3 اضافه کنید. ارائه کار گردش کار 4. گردش کار IterationConcludIntroduction1. پروژه آماده سازی برای Handoff2. دارایی های توسعه دهنده و Info3. گردش کار IterationConcludIntroduction1. درک چگونگی سازماندهی محتوای XD2. تعامل ساختمان 3. آماده سازی برای Export4. درک تجربه ذینفع 5. تبدیل یک کتابخانه نماد اسکچ به یک XD Design SystemConclusionIntroduction1. شروع کار با UXPin2. یک Wireframe3 با کمبود وفاداری ایجاد کنید. ایجاد آثار هنری برای UXPin4. ساخت یک نمونه اولیه با اطمینان بالا5. اضافه کردن تعامل و Motion6. پروژه های عملی UXPin7. اشتراک گذاری PrototypeConclusionIntroduction1. تحقیقات اولیه2. طراحی Symbol Elements3. Finalize Sections4. مدیریت طرح ها با DSMConclusionIntroduction1. بررسی اجمالی الگوهای 2. ساختار صفحه و سازمان 3. فرم و داده های کنترل 4. نشان دادن پیشرفت و بازخورد5. جستجو و فیلترینگ نتیجه گیری1. شروع به کار در WordPress2. افزونه3. سفارشی کردن تنظیمات4 ایجاد منو 5. واردات دارایی 6. ساخت صفحات با Elementor7. ایجاد محتوای صفحه 8. ایجاد Posts9. افزودن سبد خرید با WooCommerce10. CustomizationConclusionIntroduction1. با Project2 آشنا شوید. نزدیک شدن به Project3. در Adobe XD4 شروع کنید. گردش کار برای ساخت Site5. تعامل ساختمان6. نهایی کردن Prototype7. اشتراک گذاری و صادراتConcludIntroduction1. به طور کلی UX / UI Design2. نمایش اصلی Creation3. CRM Interactions4. انیمیشن ها نتیجه گیری مطالب 1. راه اندازی Project2. مشاهده خرید تعامل 3. نمایش خریدهای متقابل 4. تعامل های پیش رو جمع بندیIntroduction1. تنظیم XD Workspace2. استراتژی های طراحی وب 3. طراحی برای Desktop4. تطبیق طراحی برای Breakpoints5. ایجاد نمونه های اولیه و صادرات داراییها جمع بندیIntroducing اصل 1. شروع به کار با اصل 2. با استفاده از اصل Timeline3. با استفاده از درایورهای اصلی 4. مدیریت محتوا در اصل 5. پروژه های اصلی عملی شامل نتیجه گیری 1. درک انگیزه های کاربر ، اهداف و کارها 2. طراحی تجربه های مصرف کننده 3. طراحی برای Enterprise Experience4. طراحی برای رابطهای مدرنConclusionIntroduction1. شروع کار 2. تصاویر و Vector3. مفهوم به Prototype4. خودکار-Animate5. تعامل صوتی6. انتشار و HandoffConcludIntroduction1. طراحی اصول اولیه بهار 2. آشنایی با Prototyping3. ساخت اولین Prototype4. تعامل های اولیه پروتکلConclusionIntroduction1 را اضافه کنید. تحقیقات اولیه2. Views3 را طراحی کنید. InteractionsConclusionIntroduction1 را ایجاد کنید. آشنایی با طراحی کار Work2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. DesignsConclusionIntroduction1 را تأیید کنید. آشنایی با Design2. دارایی ها را در UXPin3 بسازید. با طراحی System4 کار کنید. Tools DeveloperConclusionIntroduction1. شروع کار 2. ایجاد Wireframes3. طراحی بصری و Symbols4. کتابخانه ها 5 نمونه سازی و همکاری 6. صادرات و مدیریت دارایی جمع بندیIntroduction1. PrototypingConcociation Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

MODO: دینامیک و ذرات
جزییات دوره
1h 1m
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
1,296
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ellery Connell Ellery Connell

Ellery Connell یک هنرمند حرفه ای ، طراح سه بعدی ، مربی و مربی است. وی بیش از 10 سال به عنوان مدل ساز و انیماتور سه بعدی برای مشتریانی مانند CBS ، Simon & Schuster ، Magazine Star Trek ، و کاخ سزار و Bellagio در لاس وگاس کار کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در زمینه انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر هنر سان فرانسیسکو است. آموزش مدل سازی ، انیمیشن و طراحی بازی های سه بعدی را در دانشگاه ویسکانسین-استوت آموزش داده است. و در حال حاضر مشغول تدریس در موسسه طراحی و هنر هرببرگر در دانشگاه ایالتی آریزونا است. او یک مجری برجسته برای گروه کاربران آنلاین مودو است. به وب سایت وی در http://www.sm-graphics.com مراجعه کنید.