آموزش بازی توسط Play: Modernizing C++ Code با کیت گریگوری

Play by Play: Modernizing C++ Code with Kate Gregory

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، کیت گرگوری مقداری کد C++ را که بیش از 10 سال پیش نوشته شده بود می‌گیرد، خود را با کد آشنا می‌کند، به دنبال بوی کد می‌گردد، کدهایی را شناسایی می‌کند که می‌توانند با ویژگی‌های C++ مدرن بهبود یابند، و یک مهار تست برای اجرای برخی از آنها می‌نویسد. .. در این دوره، کیت گرگوری مقداری کد C++ را که بیش از 10 سال پیش نوشته شده بود، می گیرد، خود را با کد آشنا می کند، به دنبال بوی کد می گردد، کدهایی را شناسایی می کند که می توانند با ویژگی های C++ مدرن بهبود یابند، و یک مهار تست برای اجرای برخی از آنها می نویسد. از آن کد Play by Play مجموعه‌ای است که در آن دید نادری از جریان کار و فرآیندهای فکری مدیران، توسعه‌دهندگان و طراحان برتر دریافت می‌کنید. این یک ارائه برنامه ریزی شده یا تمرین شده نیست، بلکه یک جلسه حل مسئله و عیب یابی زنده و تکرار نشده است که در آن شما می بینید که یک متخصص درباره مسائل و راه حل های طراحی فکر می کند، همانطور که در دنیای واقعی هر روز انجام می دهند.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

خواندن و درک کد Reading and Understanding Code

  • شرح پروژه Description of the Project

  • خواندن کد Reading the Code

  • قرار دادن پنجره Window Placement

  • جستجوی Common Code Smells: printf Searching for Common Code Smells: printf

  • بوی کد: نماد مجارستانی Code Smells: Hungarian Notation

  • بوی کد: برای Code smells: for

  • بوهای کد: در حالی که Code smells: while

  • جدید، حذف، و اشاره گر New, Delete, and Pointers

  • با استفاده از کلمه کلیدی nullptr Using the nullptr Keyword

مهار تست Test Harness

  • برنامه ریزی یک مهار تست Planning Out a Test Harness

  • نوشتن نظرات خوب Writing Good Comments

  • شروع یک Wrapper برای اجرای کد Starting a Wrapper to Run the Code

  • ایجاد Thread و Thread Handler Creating a Thread and Thread Handler

  • فلسفه "استقرار اولیه". The 'Deploy Early' Philosophy

  • نکاتی در مورد خطاهای خواندن و حل مشکلات ساخت The Tips on Reading Errors and Solving Build Problems

  • فکر کردن به Refactoring و ویژگی های جدید C++ Thinking About Refactoring and New C++ Features

  • اندیشه های پایانی Concluding Thoughts

نمایش نظرات

آموزش بازی توسط Play: Modernizing C++ Code با کیت گریگوری
جزییات دوره
1h 29m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
142
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kate Gregory Kate Gregory

کیت گریگوری در دهه چهارم خود است که برای برنامه پردازی حقوق می گیرد. شرکت وی ، Gregory Consulting Limited ، در روستاهای انتاریو مستقر است و به مشتریان کمک می کند تا فن آوری های جدید را اتخاذ کرده و با تغییر شرایط کسب و کار سازگار شوند. کارهای فعلی از NET و Visual C ++ به شدت برای توسعه وب و مشتری به ویژه برای ویندوز 7 و 8 استفاده می شود. مدیریت ، راهنمایی ، نگارش فنی و صحبت فنی بیشتر وقت او را اشغال می کند ، اما او همچنان هر هفته کد می نویسد. کیت نویسنده بیش از ده کتاب است و در DevTeach ، TechEd (ایالات متحده آمریکا ، اروپا ، آفریقا) و TechDays صحبت می کند. کیت یک MVP ++ C ، بانی بنیانگذار گروه کاربران دات نت در تورنتو ، بنیانگذار گروه کاربران دات نت در تورنتو ، عضو دفتر سخنرانان INETA ، و عضو هیئت علمی دانشگاه ترنت در پیتبورو است. از ژانویه 2002 وی مدیر منطقه ای مایکروسافت برای تورنتو بوده و از ژانویه 2004 به وی نشان ارزشمندترین Microsoft برای Visual C ++ اعطا شده است. در ژوئن 2005 وی برنده جایزه مدیر منطقه ای سال شد و در فوریه 2011 وی ویژوال C ++ MVP سال 2010 شد. کیت دوره های برنامه نویسی C ++ ، Visual Studio و Windows را برای Pluralsight توسعه می دهد و در حال نوشتن کتاب درمورد C ++ AMP است. .

Geoffrey Grosenbach Geoffrey Grosenbach

جفری PeepCode را تأسیس کرد و دوره های بی شماری را در مورد Ruby ، JavaScript و Shell ایجاد کرده است. او کد را در https://github.com/topfunky مرتکب می شود.