آموزش ساخت برنامه های توزیع شده با Go

Building Distributed Applications with Go

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره نحوه ایجاد یک برنامه توزیع شده با Go شامل ادغام با یک پایگاه داده و وب-کلاینت ها را نشان می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 56s مقدمه 22 متر 36s مقدمه ای بر RabbitMQ 38 متر 48s انتشار پیام ها در یک صف پیام 28 متر 12 ثانیه استفاده از پیام ها برای ایجاد رویدادها 32 متر 15 ثانیه ماندگاری داده ها از منابع توزیع شده 34 متر 22s به روزرسانی مشتری های وب از منابع توزیع شده 38 متر 55 ساله علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • مخاطب هدف Target Audience

  • پیش نیازهای پیشنهادی Suggested Prerequisites

  • برنامه آزمایشی The Demo Application

  • رئوس مطالب ماژول Module Outline

  • ابزارها و کتابخانه ها Tools and Libraries

  • محیط توسعه The Development Environment

مقدمه ای بر RabbitMQ Introduction to RabbitMQ

  • مقدمه Introduction

  • کارگزاران پیام Message Brokers

  • مبادلات و صف های پیام Message Exchanges and Queues

  • شروع کار با RabbitMQ Getting Started with RabbitMQ

  • تعامل با RabbitMQ از خط فرمان Interacting with RabbitMQ from the Command Line

  • کار با پلاگین های RabbitMQ Working with RabbitMQ Plugins

  • کنسول مدیریت RabbitMQ The RabbitMQ Management Console

  • انتشار پیام ها به RabbitMQ از Go Publishing Messages to RabbitMQ from Go

  • دریافت پیام از RabbitMQ Receiving Messages from RabbitMQ

  • خلاصه Summary

انتشار پیام ها در یک صف پیام Publishing Messages to a Message Queue

  • مقدمه Introduction

  • تولید داده های حسگر Generating Sensor Data

  • خواندن در پارامترهای پیکربندی از خط فرمان Reading in Configuration Parameters from the Command Line

  • تولید داده های شبیه سازی شده Generating Simulated Data

  • انتشار داده های حسگر Publishing Sensor Data

  • ایجاد پیام Creating a Message

  • رابط کاربری با Message Broker Interfacing with the Message Broker

  • انتشار پیام به کارگزار Publishing a Message to the Broker

  • انتشار صف جدید Publishing the Creation of a New Queue

  • خلاصه Summary

استفاده از پیام ها برای ایجاد رویدادها Using Messages to Generate Events

  • مقدمه Introduction

  • استفاده از مبادلات Fanout برای کشف سرویس Using Fanout Exchanges for Service Discovery

  • انتشار پیام ها در Fanout Exchange Publishing Messages to a Fanout Exchange

  • خواندن پیام از صف Reading Messages from Queues

  • برقراری ارتباط با رویدادها Communicating with Events

  • ایجاد یک رویداد جمع کننده Creating an Event Aggregator

  • کشف صف (بازدید مجدد) Queue Discovery (Revisited)

  • کشف صف های موجود Discovering Existing Data Queues

  • خلاصه Summary

ماندگاری داده ها از منابع توزیع شده Persisting Data from Distributed Sources

  • مقدمه Introduction

  • استفاده از صف های موقت Using Temporary Queues

  • تعمیم داده های رویدادها Generalizing Events Data

  • مصرف رویدادها برای ادامه داده Consuming Events to Persist Data

  • بررسی اجمالی پایگاه داده Overview of the Database

  • اتصال از طریق Go به PostgreSQL Connecting to PostgreSQL from Go

  • داده پیام ماندگار Persisting Message Data

  • ترجمه پیام ها از یک کارگزار پیام به پایگاه داده Translating Messages from a Message Broker to the Database

  • خلاصه Summary

به روزرسانی مشتری های وب از منابع توزیع شده Updating Web Clients from Distributed Sources

  • مقدمه Introduction

  • تبدیل رویدادها به پیام Converting Events into Messages

  • دسترسی به یک پایگاه داده از یک برنامه وب Accessing a Database from a Web Application

  • تبدیل پیام های بین کارگزار پیام و سرویس گیرنده وب Converting Messages Between a Message Broker and a Web Client

  • استفاده از WebSockets برای دریافت پیام های بی درنگ Using WebSockets to Receive Real-time Messages

نمایش نظرات

آموزش ساخت برنامه های توزیع شده با Go
جزییات دوره
3h 17m
51
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
66
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Van Sickle Mike Van Sickle

Michael Van Sickle یک معمار برنامه در Akron ، اوهایو است. وی کار خود را به عنوان یک مهندس مکانیک و با طراحی قطعات در صنعت خودرو قبل از تغییر در مهندسی نرم افزار آغاز کرد. او علاقه زیادی به یادگیری زبان های جدید برنامه نویسی دارد و از کار با جاوا ، C # ، JavaScript ، PHP و F # راحت است. مایک همچنین عاشق یادگیری در مورد طراحی تجربه کاربر است و در تلاش شرکت خود برای ساخت برنامه های زیبا و ساده نقش اصلی را دارد. وقتی که کد نمی نویسد ، مایک دوست دارد به اردو برود و با همسر و دو دخترش پیاده روی طولانی کند.