آموزش ایجاد مدل های معتبر CheckMate در مایا

Creating CheckMate Certified Models in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش همراه با آموزش ساخت مدل های دارای گواهینامه CheckMate در 3ds Max و CINEMA 4D به صورت کاملا رایگان در دسترس همه قرار دارد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015. این آموزش به همراه آموزش های ایجاد مدل های دارای گواهینامه CheckMate در 3ds Max و CINEMA 4D به صورت کاملا رایگان در دسترس همه است. هنگام فروش مدل های خود در TurboSquid ، داشتن مجوز CheckMate می تواند کار شما را متمایز کند و به مشتریان بالقوه بفهماند که دارایی های محکم و بدون خطایی دریافت می کنند. در این دوره ، ما برخی از م majorلفه های اصلی صدور گواهینامه CheckMate و روش های اصلاح مدل های شما را مطابقت می دهیم. ما در مورد ایجاد هندسه تمیز و جلوگیری از قطب صحبت خواهیم کرد. ما تقسیم هندسه را در مقابل مدل های زمان واقعی بحث خواهیم کرد. علاوه بر این ، ما در تنظیم مقیاس صحیح و تنظیم رندرهای قاب سیم و صفحه چرخشی کار خواهیم کرد. در پایان ، شما ایده بسیار بهتری در مورد چگونگی ایجاد مدل های با کیفیت بالا برای فروش در TurboSquid خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد مدل های معتبر CheckMate در مایا Creating CheckMate Certified Models in Maya

  • بررسی اجمالی مادر Checkmate Overview

  • با استفاده از چهار و مثلث Using Quads and Triangles

  • ایجاد هندسه پاک Creating Clean Geometry

  • از بین بردن لهستانی ها Eliminating Poles

  • رفع شکاف های هندسه Fixing Geometry Gaps

  • ایجاد مدل های تقسیم شده Creating Subdivided Models

  • ایجاد مدل های زمان واقعی Creating Real-time Models

  • ساخت مقیاس واقعی Building to Real-world Scale

  • تحولات انجماد Freezing Transformations

  • نامگذاری و سازماندهی Naming and Organization

  • کار با UV Working with UVs

  • ارائه قاب های سیم Rendering Wire-frames

  • ایجاد رندرهای Turntable Creating Turntable Renders

  • برداشتن مسیرهای بافت Stripping Texture Paths

نمایش نظرات

آموزش ایجاد مدل های معتبر CheckMate در مایا
جزییات دوره
1h 33m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.