آموزش چگونه یک رمان عاشقانه بنویسیم: راهنمای نوشتن خلاق، داستان سرایی و نوشتن داستان

How to Write a Romance Novel: a guide for creative writing, storytelling, and writing fiction

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

این دوره آموزشی برای ارائه دانش لازم برای ساختن یک داستان عالی در اختیار شما قرار می گیرد.

سخنرانی های زیادی در این دوره وجود دارد که به جزئیات ژانر عاشقانه می پردازد. با این حال، سخنرانی های زیادی نیز وجود دارد که برای همه ژانرهای داستانی کاربرد دارد. به عبارت دیگر، محتوایی در این دوره وجود دارد که می تواند به شما کمک کند حتی اگر ژانر عاشقانه دقیقاً حوزه مورد علاقه شما نباشد.

من یک نویسنده هستم. من همچنین دارای مدرک لیسانس در زبان انگلیسی، مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای آزاد و مدرک کارشناسی ارشد در نوشتن خلاق انگلیسی هستم. من اکثریت قریب به اتفاق عمرم را صرف تحصیل در این رشته کردم. این دوره تمام دانش من در زمینه صنایع دستی را به یک دوره نسبتاً کوتاه تبدیل می کند.

حضور شما در اینجا به من می گوید که می خواهید کتابی بنویسید. با آمدن به اینجا ثابت کردید که داستانی در درون شما وجود دارد که آرزوی بیرون رفتن را دارید. من فکر می کنم خیلی مهم است که داستان خود را بگویید. هدف من این است که ابزارهایی را که برای انجام این شاهکار نیاز دارید در اختیار شما بگذارم.

فهرستی کلی از مواردی که در این دوره گنجانده شده است در زیر آمده است: 

  • تنظیم
  • چرا و چگونه شخصیت های معیوب داشته باشیم
  • داستان شخصیت
  • گفتگو
  • Cliffhangers
  • شخصیت های غیر اصلی
  • کاوش در داستان احساسی
  • تاریخچه
  • همه چیز با هم تضاد دارند (تضاد درونی، تضاد بیرونی، چرا تضاد در داستان و غیره)
  • توضیحی در مورد اینکه چرا باید رمان های عاشقانه بنویسید
  • قوانین جهانی در رابطه با رمان عاشقانه
  • بخش‌های زیادی که همه چیزهای مربوط به قهرمان و قهرمان را بررسی می‌کنند
  • چگونه یافته های روانشناسی تکاملی و عصب شناسی می تواند در نوشتن رمان های عاشقانه کمک کند
  • خودداری از "من تو را دوست دارم"
  • اولین جلسه
  • مثلث عشق
  • بوسه
  • 4 روش جدید طراحی جدید

این دوره به گونه ای طراحی شده است که واضح، نسبتا مختصر، سرگرم کننده و به راحتی قابل دسترسی باشد. من از هر ابزاری که در اختیار دارم استفاده کرده ام تا وقت شما را با این دوره به بهترین تجربه ای که می توانم ارائه دهم، تبدیل کنم.

داستانی در درون شما وجود دارد. لطفا اجازه دهید من به شما کمک کنم تا آن را بیرون بیاورید.

اکنون دانش لازم برای نوشتن رمان خود را دارید.

با این حال، من معتقد نیستم که دانش بخش مهمی است.

تکمیل رمان خود با یکی از بهترین تجربیات زندگی همراه است. چنین دستاوردی عمدتاً به این دلیل که بسیار چالش برانگیز است بسیار ارزشمند است.

شما اکنون دانش دارید، آنچه باقی می ماند مهمترین بخش است. این دوره با پرسیدن یک سوال شروع شد. چرا می خواهید رمان بنویسید؟ این مهمترین جمله در این دوره است.

این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید. اگر می‌خواهید در سفر چالش‌برانگیز پیش رو ادامه دهید، باید به آن پاسخ دهید.

بنابراین، این تکلیف برای این دوره است. "چرا" شما چیست؟

لطفاً به من اجازه دهید در بیان پاسخ به این سؤال راهنمایی ارائه کنم.

من معتقدم که مؤثرترین پاسخ‌ها از جایی می‌آیند که عمیقاً شخصی است. شاید پاسخ من کمی به شما کمک کند.

"چرا" من جاودانگی است. من معتقدم که کلمات نوشته شده به طور بالقوه می توانند برای همیشه زنده بمانند: من تا زمانی که کلماتم ماندگار هستند.

شاید چنین پاسخی برای شما مفید نباشد. نکته همین است. اکیداً توصیه می‌کنم برای پاسخ دادن به این سؤال «چرا» زمان و دقت زیادی صرف کنید. پاسخ آن می‌تواند بیشتر از همه دانش‌های صنایع دستی موجود برای نوشتن شما مفید باشد.

پاسخ خود را در کمترین کلمه ممکن بیان کنید. در حالت ایده آل، شما می خواهید چیزی به اندازه کافی کوتاه باشد که به راحتی روی آینه حمام شما نوشته شود.

"دید شما تنها زمانی روشن می شود که بتوانید به قلب خود نگاه کنید. کسی که به بیرون نگاه می کند، رویا می بیند. کسی که به درون نگاه می کند، بیدار می شود.» - کارل یونگ

                                                                                --

این کلاس یک راهنمای جامع برای نوشتن یک رمان عاشقانه است. بنابراین، پروژه بدیهی کلاس این است که شما رمان خود را کامل کنید. اگر این مکان برای شروع خیلی طاقت فرسا است، من شما را تشویق می کنم که نوشته خود را در مورد موضوع خاصی که در این دوره مورد بحث قرار گرفته است به اشتراک بگذارید. برای مثال، می‌توانید صحنه‌ای سریع را به اشتراک بگذارید که در آن از تنظیمات به خوبی استفاده شده است.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • تعارض عاطفی در مقابل تعارض فکری Emotional Conflict versus Intellectual Conflict

  • عاشقانه درگیری خارجی - قسمت 1 External Conflict Romance - part 1

  • مناظره Debate

  • تعامل قهرمان با قهرمان - قسمت 4 Hero's Interaction with the Heroine - part 4

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 8 Heroine Characteristics - part 8

  • درگیری و مغز - قسمت 1 Conflict and the Brain - part 1

  • تعلیق - cliffhanger Suspense - cliffhanger

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 7 Heroine Characteristics - part 7

  • مقدمه Introduction

  • درگاه بدون بازگشت - دوم Doorway of No Return - 2nd

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 1 Non-Main Characters - part 1

  • تنش جنسی Sexual Tension

  • سوالاتی که به طراحی کاراکتر کمک می کند Questions that Help with Character Design

  • عاشقانه خاص - cliffhanger Romance Specific - cliffhanger

  • سگ را حیوان خانگی کنید Pet the Dog

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 5 Heroine Characteristics - part 5

  • هفت راه برای افزایش ریسک در رمان شما Seven Ways to Raise the Stakes in Your Novel

  • اختلال Disturbance

  • چرا رمان های عاشقانه بنویسیم Why Write Romance Novels

  • تفاوت بین نحوه ارتباط زن و مرد - گفتگو - قسمت 4 Difference Between How Males and Females Communicate - dialogue - part 4

  • درگاه بدون بازگشت - 1st Doorway of No Return - 1st

  • تحول و وضوح Transformation and Resolution

  • رفتار شخصیت Character Behavior

  • نبرد نهایی Final Battle

  • درگیری داخلی برای عاشقانه - قسمت 2 Internal Conflict for Romance - part 2

  • ویژگی های اضافی که شخصیت را برای خواننده زنده می کند Additional Qualities that Make a Character Vivid to the Reader

  • تعارض به طور کلی Conflict in General

  • آمار قهرمان Hero Stats

  • نقاط قوت مکمل - عاشقانه Complementary Strengths - romance

  • ویژگی های قهرمان - پسر بد - قسمت 5 Hero Characteristics - bad boy - part 5

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 3 Non-Main Characters - part 3

  • عاشقانه درگیری خارجی - قسمت 2 External Conflict Romance - part 2

  • منتظر بمانید تا Backstory - قسمت 3 Wait to Give Backstory - part 3

  • قوانین دنیای عاشقانه Romance World Rules

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 5 Non-Main Characters - part 5

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 8 Hero Characteristics - part 8

  • تنظیمات - قسمت 1 Setting - part 1

  • از وسط بنویس Write from the Middle

  • موضوع بیان شد Theme Stated

  • زبان بدن - گفتگو Body Language - dialogue

  • دو قدم به جلو یک قدم به عقب - قسمت 2 Two Steps Forward One Step Back - part 2

  • سفارش - روش ترسیم زنگ Order - bell plotting method

  • درگیری داخلی برای عاشقانه - قسمت 5 Internal Conflict for Romance - part 5

  • چگونه با تاکید بر احساسات داستان بسازیم How to Build a Story with Emphasis on Emotion

  • تعامل قهرمان با قهرمان - قسمت 3 Hero's Interaction with the Heroine - part 3

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 2 Heroine Characteristics - part 2

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 1 Heroine Characteristics - part 1

  • رشد شخصیت Character Growth

  • مشکل دم کردن Trouble Brewing

  • تعامل قهرمان با قهرمان - دیالوگ مرتبط - قسمت 4 Hero's Interaction with the Heroine - dialogue related - part 4

  • کاتالیزور The Catalyst

  • تعامل قهرمان با قهرمان - قسمت 2 Hero's Interaction with the Heroine - part 2

  • دو قدم به جلو یک قدم به عقب - قسمت 1 انجام شد دو قدم به جلو یک قدم به عقب - قسمت 1 Two Steps Forward One Step Back - part 1 doneTwo Steps Forward One Step Back - part 1

  • مغز در عشق Brain In Love

  • درگیری رمان عاشقانه به طور کلی - قسمت 2 Romance Novel Conflict in General - part 2

  • اولین ملاقات First Meeting

  • تمرکز قهرمان بر قهرمان و تمرکز قهرمان بر قهرمان Hero's Focus on the Heroine & the Heroine's Focus on the Hero

  • نیروهای نصب کننده Mounting Forces

  • دریغ از "دوستت دارم" Withholding the "I Love You"

  • گربه - روش رسم Cat - plotting method

  • لحظه آینه Mirror Moment

  • نقطه نظر - گفتگو Point of View - dialogue

  • شکستن به دو Break Into Two

  • انواع شخصیت ها Types of Characters

  • بازی های مفرح Fun & Games

  • تفاوت بین نحوه ارتباط زن و مرد - گفتگو - قسمت 3 Difference Between How Males and Females Communicate - dialogue - part 3

  • تعامل قهرمان با قهرمان - قسمت 1 Hero's Interaction with the Heroine - part 1

  • دو قدم به جلو یک قدم به عقب - قسمت 4 Two Steps Forward One Step Back - part 4

  • همه چیز از دست رفت All is Lost

  • افراد بد در نزدیکی Bad Guys Close In

  • پایان فصل - cliffhanger Chapter Ending - cliffhanger

  • تعامل قهرمان با قهرمان - دیالوگ مربوط - قسمت 1 Hero's Interaction with the Heroine - dialogue related - part 1

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 2 Non-Main Characters - part 2

  • مشاهده هر فصل به عنوان یک شروع جدید - cliffhanger Viewing Every Chapter as a New Beginning - cliffhanger

  • رشد و توسعه شخصیت Character Growth and Development

  • می درخشد اما نمی درخشد Shining but Not Out-Shining

  • عاشقانه درگیری خارجی - قسمت 3 External Conflict Romance - part 3

  • عناصر ویژگی هایی که به خواننده کمک می کند با شخصیت همدردی کند - قسمت 2 Elements Qualities that Help the Reader Sympathize with the Character - part 2

  • درگیری داخلی برای عاشقانه - قسمت 3 Internal Conflict for Romance - part 3

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 7 Non-Main Characters - part 7

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 4 Hero Characteristics - part 4

  • لگد زدن به ساق پا Kick in the Shins

  • مغز عاشقان Lovers' Brain

  • طنز لبخند سبک دل - دیالوگ Humor Smile Light-Hearted - dialogue

  • درگیری داخلی برای عاشقانه - قسمت 4 Internal Conflict for Romance - part 4

  • عناصر ویژگی هایی که به خواننده کمک می کند با شخصیت همدردی کند - قسمت 1 Elements Qualities that Help the Reader Sympathize with the Character - part 1

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 6 Heroine Characteristics - part 6

  • شخصیت هایی که از ما متنفریم Characters We Hate

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 4 Non-Main Characters - part 4

  • درگیری رمان عاشقانه به طور کلی - قسمت اول Romance Novel Conflict in General - part 1

  • چرا از این ساختار استفاده کنیم Why Use This Structure

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 6 Hero Characteristics - part 6

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 1 Hero Characteristics - part 1

  • رستگاری فضائل - تبه کار قابل درک Redeeming Virtues - the understandable villain

  • داستان شخصیت اول است Character Story Comes First

  • نتیجه Conclusion

  • برپایی Setup

  • شب تاریک روح Dark Night of the Soul

  • B داستان B Story

  • شخصیت های غیر اصلی - قسمت 6 Non-Main Characters - part 6

  • رابطه شخصیت ها با طرح و موقعیت Characters' Relationship with Plot and Setting

  • انگیزه قهرمان Hero's Motivation

  • شخصیت ها نیاز یکدیگر را برآورده می کنند Characters Fulfill Each Other's Need

  • دیالوگ کرافت - قسمت 2 Dialogue Craft - part 2

  • صحنه عشق Love Scene

  • منتظر بمانید تا Backstory - قسمت 1 Wait to Give Backstory - part 1

  • استدلال علیه تحول Argument Against Transformation

  • بسته مراقبت Care Package

  • هایپرهمسری Hypergamy

  • مثلث عشقی Love Triangle

  • تصویر نهایی The Final Image

  • تفاوت بین مغز مرد و زن The Difference Between the Male and Female Brain

  • تعامل قهرمان با قهرمان - دیالوگ مرتبط - قسمت 2 Hero's Interaction with the Heroine - dialogue related - part 2

  • چراغ خاموش Lights Out

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 3 Heroine Characteristics - part 3

  • دیالوگ کرافت - قسمت 1 Dialogue Craft - part 1

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 7 Hero Characteristics - part 7

  • درگیری داخلی برای عاشقانه - قسمت 1 Internal Conflict for Romance - part 1

  • فینال The Finale

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 2 Hero Characteristics - part 2

  • تنش تعلیق Suspense Tension

  • برچسب ها و مکانیک - گفتگو Tags and Mechanics - dialogue

  • تفاوت بین نحوه ارتباط زن و مرد - گفتگو - قسمت 1 Difference Between How Males and Females Communicate - dialogue - part 1

  • تنظیم - قسمت 2 Setting - part 2

  • داستان شخصیت به شدت رمان عاشقانه مرتبط Character Story Strictly Romance Novel Related

  • تفاوت بین نحوه ارتباط زن و مرد - گفتگو - قسمت 2 Difference Between How Males and Females Communicate - dialogue - part 2

  • منتظر بمانید تا Backstory - قسمت 2 Wait to Give Backstory - part 2

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 3 Hero Characteristics - part 3

  • ویژگی های قهرمان - قسمت 4 Heroine Characteristics - part 4

  • تصویر افتتاحیه The Opening Image

  • تعامل قهرمان با قهرمان - دیالوگ مرتبط - قسمت 3 Hero's Interaction with the Heroine - dialogue related - part 3

  • نقطه میانی Midpoint

  • خوب برای رمان های عاشقانه - دیالوگ Good for Romance Novels - dialogue

  • مغز تجربه جدایی Brain Experiencing Breakup

  • دو قدم به جلو یک قدم به عقب - قسمت 3 Two Steps Forward One Step Back - part 3

  • بوسه The Kiss

  • شکستن به سه Break Into Three

  • حل تعارض - عاشقانه Conflict Resolution - romance

  • فاکتور کیو The Q Factor

  • تعارض و مغز - خشم - قسمت 2 Conflict and the Brain - anger - part 2

نمایش نظرات

آموزش چگونه یک رمان عاشقانه بنویسیم: راهنمای نوشتن خلاق، داستان سرایی و نوشتن داستان
جزییات دوره
11h 23m
140
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
514
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Simon MLA MA Peter Simon MLA MA

از امکان تا واقعیت

کلاس هایی که در این صفحه خواهید یافت، اطلاعات لازم برای تجربه خلاقیت را در اختیار شما قرار می دهند. چیزهای کمی در زندگی وجود دارند که بهتر از سرخوشی ناشی از تکمیل یک هدف خلاقانه عالی باشند. سفر به سمت رسیدن به این سعادت می تواند چالش برانگیز و حتی غیرممکن باشد اگر مسیرهای صحیح را ندانید. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا شما را به سمت این لذت نهایی که فقط خلاقیت می تواند به شما بدهد، راهنمایی کنم. کلاس هایی که در زیر می یابید، کلیدها، اسرار و ترفندهایی را در خود جای می دهند که این سفر را به سوی غرور و رضایت فوق العاده آسان تر و سرگرم کننده می کند.

از اینکه مرا پیدا کردی هیجان زده ام!

خب، من کی هستم؟ نام من پیتر سیمون است. من یک نویسنده با مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای لیبرال و مدرک کارشناسی ارشد در نوشتن خلاق انگلیسی هستم. من بخش زیادی از زندگی خود را وقف کشف خلاقیت کرده ام. این پیگیری مجدانه برای کشف اسرار حول محور خلاقیت، بینش های ارزشمندی را برای من به ارمغان آورده است که بسیار دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم. هدف من آموزش موثر این دانش و حکمت به شماست. باید اعتراف کنم که این هدف برای کمک به شما در تلاش برای خلاقیت تا حد زیادی ریشه در خودخواهی دارد.

من خودم را فردی خلاق می دانم. من عاشق هنر هستم، با قدردانی عمیق از قدرت تخیل. من می خواهم به شما آموزش دهم، نه فقط به این دلیل که می توانم به شما کمک کنم، بلکه به این دلیل که یک هنرمند هستم. من آموزش مؤثر را در میان بهترین هنرها می دانم. همانطور که جان اشتاین بک بیان کرد، "تدریس حتی ممکن است بزرگترین هنر باشد زیرا رسانه ذهن و روح انسان است." این بخشی از انگیزه من است تا بهترین تجربه آموزشی را که می توانم ارائه دهم به شما ارائه دهم.

افروختن شعله بخشی دیگر از این انگیزه است تا به بهترین شکل ممکن به شما آموزش دهم. همانطور که ویلیام باتلر ییتس گفت: "آموزش پر کردن یک سطل نیست، بلکه روشن کردن آتش است." من حریص هستم. من از بودن جرقه ای که آن آتش را در دیگران روشن کرده است، لذت برده ام. من از لذتی که فقط هنر تدریس می تواند فراهم کند، لذت بردم. من بیشتر از آن می خواهم.

در پایان، این "شادی است که من به دنبال آن هستم." «شادی که با خلق این هنر دارم، و «شادی که کمک می‌کنم در درون شما بیدار شود». این هدف است، زیرا همانطور که انیشتین بیان کرد، "این هنر عالی معلم است که در بیان خلاق و دانش بیدار کند."

این لذتی است که بیشتر ما در دوران کودکی در آن غوطه ور بودیم. در دوران جوانی ما جهان مکانی پر از آفرینش، شگفتی و هیجان بود. زندگی همان بوم نقاشی بود که ما بچه ها روی آن بازی می کردیم. همانطور که پابلو پیکاسو گفت: "هر کودک یک هنرمند است، مشکل این است که وقتی بزرگ شدی هنرمند بمانیم." شادی خلاقانه ای که در دوران کودکی خود تجربه کردید، لذتی است که من می خواهم شما را دوباره با آن متحد کنم.

به طور خلاصه، من اینجا هستم تا در فرآیند خلاقیت به شما کمک کنم. اگر داستانی در درون شما وجود دارد که می خواهید به اشتراک گذاشته شود، می توانم به شما کمک کنم. اگر می خواهید به حداکثر پتانسیل خلاقانه خود دست یابید، می توانم به شما کمک کنم.

پس لطفاً روی دکمه دنبال کردن کلیک کنید. در کلاس های زیر به من بپیوندید و بیایید با هم این سفر خلاقانه را آغاز کنیم!

- و مهارت های داستان نویسی را به دست آورید