آموزش تقویت شده IK Animal Rigging در مایا

Enhanced IK Animal Rigging in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش مایا به بیننده آموزش می دهد که چگونه یک شیر کوهستانی را با استفاده از قدرت پیشرفته IK در مایا به کار بگیرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012. این آموزش مایا به بیننده آموزش می دهد که چگونه یک شیر کوهستانی را با استفاده از قدرت Enhanced IK در مایا به کار بگیرد. در این آموزش، فارلی چری بیننده را از طریق ایجاد دکل کنترلی برای یکی از گربه‌های بزرگ با استفاده از Enhanced IK در Maya 2012 هدایت می‌کند. در حالی که آموزش بر روی یک پوما/پلنگ متمرکز است، این تکنیک‌ها روی همه گربه‌های بزرگ و هر گربه‌ای کار می‌کنند. چهارپا با آناتومی مشابه. ایده های جدید در مورد اصول اتوماسیون داخلی بررسی و ایده های قدیمی گسترش خواهند یافت. هنرمند یک دکل مستحکم با گردش کار مستقیم‌تر از دوره قبلی ایجاد می‌کند، در حالی که همچنان نمونه‌هایی از تکنیک‌های حل مسئله که هنگام ایجاد یک دکل پیچیده به وجود می‌آیند ارائه می‌کند. این آموزش بر ارائه تکنیک‌های جدید یا متفاوت تا جایی که ممکن است برای مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌تر تمرکز دارد. تجهیز یکی از گربه‌های بزرگ با IK پیشرفته، یک دکل کنترلی بسیار انعطاف‌پذیر را ایجاد می‌کند. اگرچه سیستم پایه Enhanced IK به اندازه کافی همه کاره است تا با بسیاری از متدولوژی های دیگر در مایا استفاده شود. IK پیشرفته تا حد زیادی عملکرد Inverse Kinematics در مایا را بهبود می بخشد. در پایان این آموزش مایا، شما با تکنیک هایی برای ساختن دکل های کارآمد و قوی برای چهارپایان گربه و سگ، با استفاده از یک دکل کنترل پیشرفته که آماده اصلاح و نهایی شدن با سلسله مراتب دلخواه و تنظیمات فرزندپروری پویا است، مسلح خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی Introduction and Overview

تقویت شده IK Animal Rigging در مایا Enhanced IK Animal Rigging in Maya

  • نگاهی به تنظیمات پیشرفته IK ما در پاهای عقبی Taking a Look at Our Enhanced IK Setup in the Hind Legs

  • مقایسه سیستم های FK Comparing FK Systems

  • شروع زانوی بدون تلنگر Beginning the No Flip Knee

  • ایجاد ابزار اندازه گیری ما Creating Our Measure Tool

  • بدون سلسله مراتب زانو برای چرخش خودکار باسن No Flip Knee Hierarchy for Auto Swivel Hips

  • تکمیل سلسله مراتب وکتور زانو و قطب Finishing the Knee and Pole Vector Hiearchies

  • اتمام No Flip Knee و درک بافر Pv Finishing the No Flip Knee and Understanding the Pv Buffer

  • خارج کردن مکانیزم ما Exporting Out Our Mechanism

  • تئوری افزودن کنترل های FK Theory Adding FK Controls

  • ایجاد و صادرات بردار قطب راست Creating and Export the Right Pole Vector

  • ایجاد ستون فقرات کدو حلوایی و کششی Creating a Squash and Stretch Spine

  • Nspine The Nspine

  • عیب یابی و بررسی گزینه های دیگر برای کنترل ستون فقرات Troubleshooting and Looking at Other Options for Spinal Controls

  • عیب یابی و بررسی گزینه های دیگر برای کنترل ستون فقرات (قسمت 2) Troubleshooting and Looking at Other Options for Spinal Controls (Part 2)

  • بازبینی ستون فقرات با استفاده از کامپوننت ها به جای کلاستر برای کنترل Spine Revision Using Components Instead of Cluster for Control

  • اضافه کردن در چرخش ستون فقرات Adding in Spinal Rotations

  • اتمام کنترل‌های چرخش و اضافه کردن یک کلید کشنده Finishing the Rotation Controls and Adding a Kill Switch

  • تکمیل ابزار ستون فقرات و آماده شدن برای دم Completing the Spine Tool and Prepping for the Tail

  • تکمیل تنظیمات Tail Completing the Tail Setup

  • ما دستگاه جهت گیری خودکار هیپ خود را شروع می کنیم We Begin Our Automatic Hip Orientation Rig

  • در حال اتمام تنظیم خودکار هیپ Finishing up the Automatic Hip Setup

  • مقدمه ای بر مدل ما Introduction to Our Model

  • قرار دادن ستون فقرات و دم Inserting the Spine and Tail

  • ویرایش تنظیمات درج شده Editing the Inserted Setups

  • آناتومی یک گربه و قرار دادن مفصل Anatomy of a Cat and Joint Placement

  • تکمیل جایگذاری مشترک Completing Joint Placement

  • قرار دادن زانوهای بدون تلنگر و ابزارهای ران خودکار Inserting Our No Flip Knees and Automatic Hip Tools

  • اضافه کردن دستگیره های عقب IK و کنترل کشش Adding Rear IK Handles and Controlling Stretch

  • تمیز کردن دم و آماده سازی برای ایجاد گردن Cleaning up the Tail and Prepping for the Creation of the Neck

  • بررسی کنترل‌های گردن و ایجاد Review of the Neck and Creation Controls

  • بررسی مدل پوست Review of the Skinned Model

  • افزایش خروجی مفید از دستگیره های IK ما Enhancing the Useful Output from Our IK Handles

  • اضافه کردن حرکات انگشتان پا و عیب یابی Adding Toe Movements and Troubleshooting

  • اضافه کردن جبران زانو برای چرخاندن پا Adding in Knee Compensation for Foot Swivel

  • پیچیدن پنجه عقب Wrapping up the Hind Paw

  • شروع کنترل های جلویی Beginning the Foreleg Controls

  • ساخت یک ابزار پوز اسپیس برای خودکارسازی کتف Building a Pose Space Tool to Automate the Scapula

  • اتمام کتف خودکار و اضافه کردن کنترلر ما Finishing the Automatic Scapula and Adding Our Controller

  • افزودن عناصر چرخشی به کنترل کننده ما Adding Rotational Elements to Our Controller

  • افزودن کنترل‌های پیشرفته IK برای پای جلو Adding Enhanced IK Controls for the Foreleg

  • نگاهی به گروه بافر و بحث در مورد دیگر گزینه های تقلب Looking at the Buffer Group and Discussing Other Rigging Options

  • بسته کردن کنترل های گردن Wrapping up the Neck Controls

  • اجرای حرکت باسن ما Implementing Our Motion Flow Hips

  • راه اندازی کنترل های سینه Setting up the Chest Controls

  • راه اندازی COM و Cog Setting up the COM and Cog

  • پیاده سازی وکتور بدون فلیپ قطب در پای جلوی ما Implementing the No Flip Pole Vector into Our Foreleg

  • پدر و مادر کردن سر Parenting the Head

  • پاکسازی سریع دکل Quick Cleanup of the Rig

  • پایان دادن به دم Finishing up the Tail

  • نکاتی برای بهبود ریگ Tips to Improve the Rig

  • تست نهایی ریگ Final Rig Tests

نمایش نظرات

آموزش تقویت شده IK Animal Rigging در مایا
جزییات دوره
9h 47m
52
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Farley Chery
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Farley Chery Farley Chery

فارلی چری 5 سال است که به صورت سه بعدی کار یا تدریس می کند. مهارت های او در ابتدا توسط پاتریشیا بکمن-ولز و Digital Tutors توسعه یافت. او چهار سال گذشته را صرف کار آزاد و ایجاد تکنیک‌ها و نظریه‌های جدید کرده است تا به دانش‌آموزان خود در منحنی یادگیری سه بعدی کمک کند. او ابتدا Enhanced IK را با Digital Tutors به ​​نمایش گذاشت و در کتاب آینده "The Modeler's Book of Shadows" مدل سازی و فرآیندهای توپولوژیکی خود را شرح خواهد داد. او در حال حاضر مشغول به کار آزاد و نوشتن برنامه درسی برای برنامه طراحی بازی با رتبه ملی در کالج بکر ورچستر و همچنین ارائه آنلاین آنها به عنوان توسعه دهنده اصلی است.