آموزش ایجاد محیط های با وضوح پایین در مایا و فتوشاپ

Creating Low Resolution Environments in Maya and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس‌ها، فرآیند ساخت و بافت‌سازی یک محیط علمی تخیلی استفاده نشده را مرور می‌کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS3. در این سری از درس‌ها، فرآیند ساخت و بافت‌سازی یک محیط علمی تخیلی استفاده نشده را بررسی خواهیم کرد. ایجاد محیط های باورپذیر از ترکیبی کارآمد از مدل ها و بافت های سه بعدی حاصل می شود. بسته به هدف مجموعه، جزئیات را می توان با استفاده از هندسه واقعی ایجاد کرد، یا می توانیم جزئیات را به طور دقیق از طریق نقشه های بافت اضافه کنیم. برای این پروژه، ما یک محیط علمی تخیلی بلااستفاده خواهیم ساخت. ما این فرآیند را با ساختن هندسه برای محیط با استفاده از انواع ابزارهای مدلسازی آغاز خواهیم کرد. پس از تکمیل هندسه، طرح‌بندی‌های uv را برای قطعات مختلف ایجاد می‌کنیم که به ما امکان می‌دهد تعداد نقشه‌های بافت مورد نیاز را به حداقل برسانیم. هنگامی که UV ها کامل شد، ما به تعدادی از راه ها برای ایجاد بافت های مختلف در فتوشاپ نگاه خواهیم کرد. اگرچه می‌توانید پروژه را دنبال کنید، اما فرصت‌های زیادی برای شما وجود خواهد داشت که واقعاً محیط خود را شخصی‌سازی کنید و پس از پایان کار، می‌توانید آنچه را که آموخته‌اید در کار خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011، Photoshop CS3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد محیط های با وضوح پایین در مایا و فتوشاپ Creating Low Resolution Environments in Maya and Photoshop

  • ساخت هندسه اصلی Building the Main Geometry

  • افزودن اتاق های ریکاوری Adding the Recovery Rooms

  • مدل سازی سقف Modeling the Roof

  • استخراج منطقه بازیابی Extracting the Recovery Area

  • ساخت درب و درب Building the Doorway and Doors

  • مدل سازی پایه پاد Modeling the Pod Base

  • ساختن هندسه غلاف اصلی Building the Main Pod Geometry

  • اضافه کردن پاد ویندوز Adding the Pod Windows

  • افزودن جزئیات نهایی به Pod Adding Final Detail to the Pod

  • ساخت چارچوب Pod Building the Pod Framework

  • اتمام فریم ورک Pod Finishing the Pod Framework

  • تکمیل بخش پاد Completing the Pod Section

  • ساختن نیمکت و تخت Building Benches and Beds

  • مدل سازی جزئیات نهایی Modeling Final Details

  • ایجاد یک چیدمان UV برای کف Creating a UV Layout for the Floor

  • چیدمان UV ها برای دیوارها و پنجره ها Laying Out UVs for the Walls and Windows

  • ایجاد یک چیدمان UV برای منطقه بازیابی Creating a UV Layout for the Recovery Area

  • ایجاد UV برای سقف Creating UVs for the Roof

  • ایجاد یک چیدمان UV برای پایه Pod Creating a UV Layout for the Pod Base

  • قرار دادن اشعه ماوراء بنفش برای قاب پاد Laying Out UVs for the Pod Frame

  • ایجاد UV برای Pod Creating UVs for the Pod

  • شروع نقشه بافت طبقه Beginning the Floor Texture Map

  • اضافه کردن علامت گذاری به طبقه Adding Markings to the Floor

  • ایجاد یک بافت برای دیوارها Creating a Texture for the Walls

  • ساختن یک بافت برای منطقه بازیابی Building a Texture for the Recovery Area

  • بافت ویندوز و اضافه کردن جزئیات به لوله ها Texturing the Windows and Adding Detail to the Pipes

  • ایجاد بافت برای سقف Creating a Texture for the Roof

  • بافت پایه غلاف ها Texturing the Base of the Pods

  • بافت قاب Pod Texturing the Pod Frame

  • اضافه کردن بافت به پنجره Pod Adding Texture to the Pod Window

  • بافت غلاف Texturing the Pod

  • استفاده از بافت ها و افزودن جزئیات نهایی Applying Textures and Adding Final Detail

نمایش نظرات

آموزش ایجاد محیط های با وضوح پایین در مایا و فتوشاپ
جزییات دوره
5h 52m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.