آموزش Unity Mobile Development Game: Game State

Unity Mobile Game Development: Game State

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه حالت یا منطق بازی را کدنویسی کنیم تا مواردی مانند تایمر، کشتار و دور زدن را ردیابی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4. در این آموزش یونیتی، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه حالت یا منطق بازی را کدنویسی کنیم تا مواردی مانند تایمر، کشتار و دور زدن را پیگیری کنیم. از طریق این درس‌ها، ما سند طراحی بازی خود را بررسی می‌کنیم و عملکرد بازی را ایجاد می‌کنیم. ما با ایجاد یک تایمر ساده شمارش معکوس و نحوه اجازه دادن به سایر اسکریپت ها به آن را شروع می کنیم. سپس یاد می گیریم که چگونه بازی خود را با یک صفحه نمایش اسپلش شروع و پایان دهیم تا سطح را پنهان کنیم. در مرحله بعد، ما توابعی را برای بخش‌های مختلف یک بازی ایجاد می‌کنیم، مانند برنده شدن در یک دور، توقف بازی، کشتن دشمن، ذخیره داده‌هایمان، تنظیم مجدد بازی و پایان بازی. در نهایت نگاهی گذرا به تخم ریزی تصادفی بازیکن خود خواهیم داشت. منطق داخلی یک بازی یکی از مهمترین بخش های توسعه هر بازی است. با یادگیری نحوه برخورد با بسیاری از حالت های رایج بازی، می توانیم آنها را متناسب با نیازهای بازی خودمان گسترش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity Mobile Development Game: Game State Unity Mobile Game Development: Game State

  • بررسی صحنه شروع ما و اسکریپت هایی که در آن گنجانده شده است Examining Our Start Scene and the Scripts That Are Included

  • مشاوره با سند طراحی بازی ما برای شروع اسکریپت ما Consulting Our Game Design Document to Begin Our Script

  • کدگذاری تایمر ما و شمارش معکوس در عملکرد به روز رسانی Coding Our Timer and Counting Down in the Update Function

  • استفاده از توابع Get برای اجازه دادن به اسکریپت های دیگر به متغیرهای ما دسترسی پیدا کنند Using Get Functions to Let Other Scripts Access Our Variables

  • اتصال مولفه اسکریپت پوشش رندر ما Connecting Our Render Overlay Script Component

  • اضافه کردن منطق به روز رسانی برای روشن و خاموش کردن Overlay Adding Update Logic to Turn the Overlay on and Off

  • شروع عملکرد دور برد Beginning the Won Round Function

  • استفاده از Yield برای توقف اجرای اسکریپت ما برای یک ثانیه Using Yield to Pause Our Script Execution for a Second

  • گوش دادن برای مکث و افزودن عملکرد مکث Listening for Pausing and Adding Pause Functionality

  • کدگذاری عملکرد دشمن ما با بررسی داده ها Coding Our Enemykilled Function with Data Checking

  • ایجاد یک تابع برای ذخیره تمام آمار ما پس از یک دور Creating a Function to Save All of Our Stats After a Round

  • کدنویسی یک تابع Gameover برای بارگذاری سطح دیگری Coding a Gameover Function to Load Another Level

  • ایجاد یک تابع بازنشانی برای شروع در دور اول Creating a Reset Function to Start at Round One

  • انتقال بازیکن به یک مکان تصادفی Moving the Player to a Random Location

  • قرار دادن بازیکن به صورت تصادفی در سطح بر اساس نقاط راه Randomly Placing the Player in the Level Based on Waypoints

  • پاک کردن Wonround و اضافه کردن یک ضامن Spawn تصادفی Cleaning up the Wonround and Adding a Random Spawn Toggle

نمایش نظرات

آموزش Unity Mobile Development Game: Game State
جزییات دوره
1h 57m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.