لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش فیلمبرداری: مایا
Cinematography: Maya
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در حالی که دوربین های مایا آزادی خلاقانه ای فوق العاده (حتی بیشتر از دوربین های واقعی) به شما ارائه می دهند ، اما کنترل آنها می تواند پیچیده باشد. این دوره به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه آنها را به طور ماهرانه ای تنظیم کنید. Aaron F. Ross شامل نمایش منظره ، کنترل دوربین های ارتوپدی ، عکسبرداری از کادر ، ویرایش با Camera Sequencer ، حرکات ساده و ترکیبی دوربین و بسیاری از جلوه های ویژه متفاوت است. اکنون شروع کنید و بیاموزید که چگونه به طور ماهرانه دوربین ها را در پروژه های مایا قرار دهید و متحرک شوید و به مخاطب خود دریچه ای به دنیای سه بعدی خود بدهید.
موضوعات شامل:
بیشترین بهره را از دوربین های نمای ویور li> ببرید
كنترل ويژگي هاي دوربين مانند قطع كننده ها li>
تنظیم گزینه های نمایش مانند رزولوشن دروازه li>
تنظیم فاصله کانونی و میدان دید li>
ویرایش Previz با Camera Sequencer
تنظیم ترتیب چرخش برای انیمیشن دوربین قابل پیش بینی li>
متحرک کردن حرکتهای ساده دوربین مانند تابه و دالی li>
تسلط بر حرکات مرکب مانند جرثقیل و عکسهای دستی li>
درک ویژگی های فیلم Back
دستیابی به اثرات ایزومتریک و تغییر شیب li>
نمایش بافت از دوربین li>
ارائه اثرات عمق میدان و تمرکز رک li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. مبانی دوربین مشاهده
1. Viewport Camera Basics
کار با دوربین چشم انداز چشم انداز
Working with the perspective viewport camera
در حال لغو حرکات دوربین
Undoing camera movements
با استفاده از ابزار زوم
Using the Zoom tool
با استفاده از ابزار پرواز
Using the Fly Tool
نمایش و حرکت دوربین های ارتوگرافی
Displaying and moving orthographic cameras
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات