آموزش Unity: رابط برنامه نویسی

Unity: Programmatic UI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Unity امکان ایجاد رابط های کاربری مدرن و پویا را فراهم می کند ، جایی که موارد بر اساس عملکرد پخش کننده تولید و نمایش داده می شوند. این پاسخگویی باعث ایجاد جذابیت و بازی در بازی های شما می شود ، زیرا از منوها و نمایشگرها درصورت عدم استفاده از صفحه ، شلوغ نمی شود و می توان از یک عنصر برای موقعیت های مختلف استفاده مجدد کرد. می توانید منوها را به صورت درخواستی نشان دهید ، عملکردهای دکمه را در حال حرکت تغییر دهید و عناصر کاملاً جدیدی از ابتدا بسازید. در این دوره ، مایکل هاوس چندین روش برای برنامه ریزی عناصر UI در Unity و تحریک پویا آنها بر اساس رویدادهای بازی به ما نشان می دهد. بیاموزید که چگونه موارد را به صورت دستی ایجاد کنید ، پیش ساخته های قابل استفاده مجدد ایجاد کنید و مواردی را به بازی اضافه کنید و عناصر UI را با استفاده از برنامه نویسی C # ایجاد کنید. هر چگونگی منجر به ایجاد یک عنصر رابط کاربری مانند برچسب متن ، دکمه ، منو ، راهنمای ابزار یا جدول می شود.
موضوعات شامل:
  • ایجاد متن و عناصر دکمه به صورت دستی
  • ایجاد عناصر UI از پیش ساخته های قابل استفاده مجدد
  • برنامه نویسی از وقایع پیچیده
  • تغییر وقایع در زمان اجرا
  • ایجاد عناصر UI از اسکریپت ها
  • ایجاد عناصر درون بازی یا worldspace مانند نمایشگرها و صفحه کنترل
  • ایجاد راهنمای ابزار ، منوهای تو در تو و جداول

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

  • نمای کلی و پیکربندی وحدت Unity overview and configuration

1. دستیابی به بررسی خلاقیت UI 1. Manual UI Creation Review

  • بوم را تنظیم کنید Set up the canvas

  • یک عنصر متن ایجاد کنید Create a text element

  • یک عنصر دکمه ایجاد کنید Create a button element

2. عناصر UI را از prefabs ایجاد کنید 2. Create UI Elements from Prefabs

  • ساخت prefabs Construct prefabs

  • اعلان های اولیه را فوری کنید Instantiate prefabs

  • سازنده های prefab ایجاد کنید Create prefab constructors

3. برنامه نویسی پیشرفته برای رویدادها 3. Advanced Scripting for Events

  • نمایندگان Delegates

  • مناسبت ها Events

  • شنوندگان Listeners

4- اصلاح رویداد در زمان اجرا 4. Event Modification at Runtime

  • شنوندگان را برای دکمه ها اضافه کنید Add listeners for buttons

  • از مؤلفه EventTrigger استفاده کنید Use the EventTrigger component

  • EventSystems EventSystems

5. عناصر UI را از ابتدا ایجاد کنید 5. Create UI Elements from Scratch

  • عناصر UI اسکریپت Script UI elements

  • عناصر UI را تعیین کنید Position UI elements

  • پیکربندی رویدادها Configure events

6. عناصر درون بازی 6. In-Game Elements

  • رابط کاربر در بازی In-game UI

  • موقعیت و چرخش Position and rotation

7. عناصر UI سفارشی 7. Custom UI Elements

  • منوهای تو در تو Nested menus

  • نکات راهنمایی Tooltips

  • جداول Tables

  • اسلایدها را بکشید Drag snap sliders

مراحل بعدی Next Steps

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش Unity: رابط برنامه نویسی
جزییات دوره
1h 51m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
29,239
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Michael House
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael House Michael House

Michael House یک برنامه نویس و مجری در وب سایت GameDev StackExchange است. مایکل خود را به تدریس در سنین کودکی آموخت و بعداً در رشته کامپیوتر و سیستمهای رایانه ای در دانشگاه ایالتی اورگان تحصیلات عالی را کسب کرد. از زمان فارغ التحصیلی ، وی به صورت حرفه ای در زمینه نرم افزار کار کرده است. مایکل شبها و آخر هفته های خود را صرف یادگیری و آموزش توسعه بازی می کند. او از کمک به توسعه دهندگان جدید برای شروع کار و کشف شادی های توسعه بازی های خود لذت می برد.