آموزش رندر خودرو در 3ds Max

Automotive Rendering in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما یاد می گیریم که با استفاده از 3ds Max ، یک رندر عکس واقعی از خودرو ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، MARI ، V-Ray. در این آموزش ، ما می آموزیم که با استفاده از 3ds Max ، یک رندر عکس واقعی برای خودرو بسازیم. ما ویژگی های کلیدی مانند مواردی را که هنگام ایجاد یک ارائه واقعی اتومبیل به دنبال آن می گردیم ، مانند ایجاد بافت های کاشی پذیر و استنسیل هایی برای استفاده در نقاشی محیط یاد خواهیم گرفت. همچنین ، نگاهی به برخی از تکنیک های نورپردازی خواهیم انداخت تا تصویر خود را بیش از پیش تحت فشار قرار دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، MARI ، V-Ray.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

رندر خودرو در 3ds Max Automotive Rendering in 3ds Max

  • نکات کلیدی برای ایجاد رندر خودرو Key Points for When Creating an Automotive Render

  • ایجاد بافت و شابلون کاشی پذیر برای نقاشی Creating Tileable Textures and Stencils for Painting

  • ادامه ایجاد بافت های کاغذی و شابلون Continuing to Create Tileable Textures and Stencils

  • آماده سازی وسیله نقلیه Preparing the Vehicle

  • طرح صحنه Scene Layout

  • نقاشی بافت های دیواری Painting the Wall Textures

  • نقاشی بافت لاستیک Painting the Tire Texture

  • بافت نقاشی برای جعبه و نشانه آتش خاموش Painting Textures for the Fire Extinguisher Box and Sign

  • تنظیم صحنه ما برای سایه انداختن و ارائه Setting up Our Scene for Shading and Rendering

  • ایجاد Shader برای دیوار جلو Creating Shaders for the Front Wall

  • ایجاد Shader برای دیوار پشت Creating Shaders for the Back Wall

  • ایجاد سایه بان برای طبقه همکف Creating Shaders for the Ground Floor

  • ایجاد سایه بان برای دارایی های آتش نشانی Creating Shaders for the Fire Assets

  • ایجاد Shader های بیشتر برای دارایی های آتش نشانی Creating More Shaders for the Fire Assets

  • ایجاد سایه بان برای دوربین امنیتی Creating Shaders for the Security Camera

  • ایجاد سایه بان برای قطعات الکتریکی Creating Shaders for the Electrical Components

  • ایجاد سایه بان های بیشتر برای قطعات الکتریکی Creating More Shaders for the Electrical Components

  • ایجاد سایه بان برای لاستیک ها Creating Shaders for the Tires

  • ایجاد Shaders برای ترمزها Creating Shaders for the Brakes

  • ایجاد Shader های بیشتر برای ترمزها Creating More Shaders for the Brakes

  • اتمام مواد شاسی Finishing up the Chassis Materials

  • ایجاد سایه بان اتومبیل Creating the Car Paint Shader

  • ایجاد مواد الیاف کربن Creating the Carbon Fiber Material

  • ایجاد مواد چراغ جلو Creating Headlight Materials

  • ایجاد سایه بان برای جزئیات جلوی وسیله نقلیه Creating Shaders for the Front Details of the Vehicle

  • ایجاد سایه بان برای جزئیات در قسمت عقب خودرو Creating Shaders for the Details on the Rear of the Car

  • ایجاد سایه بان های بیشتر برای جزئیات قسمت عقب ماشین Creating More Shaders for the Details on the Rear of the Car

  • ایجاد چراغ های پشتیبانی و تنظیم نور Creating Supporting Lights and Adjust the Lighting

  • نهایی کردن جزئیات از دست رفته و راه اندازی برای ارائه Finalizing Any Missing Details and Setup for Rendering

  • کار بر روی برخی از مراحل پس از تولید در After Effects Working on Some Post-production in After Effects

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش رندر خودرو در 3ds Max
جزییات دوره
7h 31m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Kris Cabrera
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kris Cabrera Kris Cabrera

کریس کابررا یک هنرمند نورپردازی است که در نواحی بزرگتر لس آنجلس مستقر است ، اگرچه اصالتاً اهل میامی ، فلوریدا است. وی در انستیتوی هنر فورت لادردیل تحصیل کرد و در آنجا لیسانس جلوه های بصری و گرافیک حرکتی را دریافت کرد. در اواخر دبیرستان ، او تصمیم گرفت که می خواهد جلوه های بصری را انجام دهد ، کاری که توجه مردم را به خود جلب کند ، بنابراین صنعت فیلم را دنبال کرد. او خود را یک طرفدار بزرگ ماشین می داند و سعی می کند در CG خود این عشق را به اتومبیل ابراز کند. کریس همچنین عکاسی زیادی انجام می دهد و در اوقات فراغت با بچه های خود بازی می کند.