نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما یاد می گیریم که با استفاده از 3ds Max ، یک رندر عکس واقعی از خودرو ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، MARI ، V-Ray. در این آموزش ، ما می آموزیم که با استفاده از 3ds Max ، یک رندر عکس واقعی برای خودرو بسازیم. ما ویژگی های کلیدی مانند مواردی را که هنگام ایجاد یک ارائه واقعی اتومبیل به دنبال آن می گردیم ، مانند ایجاد بافت های کاشی پذیر و استنسیل هایی برای استفاده در نقاشی محیط یاد خواهیم گرفت. همچنین ، نگاهی به برخی از تکنیک های نورپردازی خواهیم انداخت تا تصویر خود را بیش از پیش تحت فشار قرار دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max ، Photoshop ، MARI ، V-Ray.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
رندر خودرو در 3ds Max
Automotive Rendering in 3ds Max
-
نکات کلیدی برای ایجاد رندر خودرو
Key Points for When Creating an Automotive Render
-
ایجاد بافت و شابلون کاشی پذیر برای نقاشی
Creating Tileable Textures and Stencils for Painting
-
ادامه ایجاد بافت های کاغذی و شابلون
Continuing to Create Tileable Textures and Stencils
-
آماده سازی وسیله نقلیه
Preparing the Vehicle
-
طرح صحنه
Scene Layout
-
نقاشی بافت های دیواری
Painting the Wall Textures
-
نقاشی بافت لاستیک
Painting the Tire Texture
-
بافت نقاشی برای جعبه و نشانه آتش خاموش
Painting Textures for the Fire Extinguisher Box and Sign
-
تنظیم صحنه ما برای سایه انداختن و ارائه
Setting up Our Scene for Shading and Rendering
-
ایجاد Shader برای دیوار جلو
Creating Shaders for the Front Wall
-
ایجاد Shader برای دیوار پشت
Creating Shaders for the Back Wall
-
ایجاد سایه بان برای طبقه همکف
Creating Shaders for the Ground Floor
-
ایجاد سایه بان برای دارایی های آتش نشانی
Creating Shaders for the Fire Assets
-
ایجاد Shader های بیشتر برای دارایی های آتش نشانی
Creating More Shaders for the Fire Assets
-
ایجاد سایه بان برای دوربین امنیتی
Creating Shaders for the Security Camera
-
ایجاد سایه بان برای قطعات الکتریکی
Creating Shaders for the Electrical Components
-
ایجاد سایه بان های بیشتر برای قطعات الکتریکی
Creating More Shaders for the Electrical Components
-
ایجاد سایه بان برای لاستیک ها
Creating Shaders for the Tires
-
ایجاد Shaders برای ترمزها
Creating Shaders for the Brakes
-
ایجاد Shader های بیشتر برای ترمزها
Creating More Shaders for the Brakes
-
اتمام مواد شاسی
Finishing up the Chassis Materials
-
ایجاد سایه بان اتومبیل
Creating the Car Paint Shader
-
ایجاد مواد الیاف کربن
Creating the Carbon Fiber Material
-
ایجاد مواد چراغ جلو
Creating Headlight Materials
-
ایجاد سایه بان برای جزئیات جلوی وسیله نقلیه
Creating Shaders for the Front Details of the Vehicle
-
ایجاد سایه بان برای جزئیات در قسمت عقب خودرو
Creating Shaders for the Details on the Rear of the Car
-
ایجاد سایه بان های بیشتر برای جزئیات قسمت عقب ماشین
Creating More Shaders for the Details on the Rear of the Car
-
ایجاد چراغ های پشتیبانی و تنظیم نور
Creating Supporting Lights and Adjust the Lighting
-
نهایی کردن جزئیات از دست رفته و راه اندازی برای ارائه
Finalizing Any Missing Details and Setup for Rendering
-
کار بر روی برخی از مراحل پس از تولید در After Effects
Working on Some Post-production in After Effects
نمایش نظرات