آموزش تعویض اسکای پن و کاشی سه بعدی در NUKE

3D Pan and Tile Sky Replacement in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش NUKE، نحوه ایجاد یک آسمان سه بعدی با استفاده از تکنیک پان و کاشی در NUKE را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE v6.2. در این آموزش NUKE، نحوه ایجاد یک آسمان سه بعدی با استفاده از تکنیک پان و کاشی در NUKE را خواهیم آموخت. با دوختن چندین عکس به هم، می‌توانیم یک پس‌زمینه آسمان جعلی برای کامپوزیت خود ایجاد کنیم. ما این آموزش را با یادگیری در مورد گره کارت در NUKE آغاز می کنیم، و کارت را به گونه ای تنظیم می کنیم که به درستی اعوجاج لنز داشته باشد، لنز ما متناسب باشد، و شبکه های گره اولیه را برای تکثیر سریعتر تنظیم کنیم. سپس بقیه کارت‌های آسمان را به هم وصل می‌کنیم و از مقداری ریاضی برای ایجاد یک مکان تقریبی استفاده می‌کنیم. از آنجا، چرخش‌ها و محل قرارگیری را اصلاح می‌کنیم تا تا حد امکان درزها را پنهان کنیم. سپس همه کارت‌ها را در یک محور به هم گره می‌زنیم تا بتوانیم کل آسمان را با استفاده از یک تبدیل واحد کنترل کنیم. پس از آن، محل قرارگیری خورشید خود را مطابقت می دهیم، رنگ آسمان خود را تصحیح می کنیم و آن را به طور جداگانه رندر می کنیم تا از ترکیب z برای پنهان کردن درزهای خود استفاده کنیم. در نهایت، ما یاد می‌گیریم که چگونه با استفاده از NUKE و Photoshop مشکلات کاشی‌هایمان را برطرف کنیم، سپس چند ترفند ترکیبی نهایی را انجام دهیم و دنباله آسمان خود را رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE v6.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تعویض اسکای پن و کاشی سه بعدی در NUKE 3D Pan and Tile Sky Replacement in NUKE

  • تنظیم کارت اولیه و سازماندهی صحنه ما Setting up the Initial Card and Organizing Our Scene

  • ایجاد یک خط لوله تصحیح و تغییر رنگ زود هنگام Creating a Color Correction and Transformation Pipeline Early

  • تطبیق تبدیل از یک کارت به کارت بعدی Matching the Transformation from One Card to the Next

  • ادامه تحولات کارت Continuing Card Transformations

  • رفع مشکلات چرخش با تعدادی از کاشی های ما Fixing Rotation Issues with a Few of Our Tiles

  • ایجاد یک کنترل کننده محور برای کل آسمان ما Creating an Axis Controller for Our Entire Sky

  • ترکیب لبه ها با استفاده از ویژگی های ScanlineRender Z-blend Blending Edges Using the Scanlinerender Z-blend Properties

  • چرخش آسمان ما برای مطابقت با مکان خورشید Rotating Our Sky to Match the Sun Placement

  • تصحیح رنگ کل آسمان ما برای مطابقت با صحنه Color Correcting Our Entire Sky to Match the Scene

  • رفع مشکلات کوچک در NUKE با گره Rotopaint Fixing Small Issues in NUKE with the Rotopaint Node

  • رفع مشکلات کوچک در فتوشاپ با شفابخشی آگاه از محتوا Fixing Small Issues in Photoshop with Content-aware Healing

  • پر کردن یک حفره در آسمان با یک بخش آسمان جداگانه Filling a Hole in the Sky with a Separate Sky Section

  • Lightwrapping و ادغام رندر آسمان ما با پیش زمینه ما Lightwrapping and Merging Our Sky Render with Our Foreground

نمایش نظرات

آموزش تعویض اسکای پن و کاشی سه بعدی در NUKE
جزییات دوره
1h 31m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.