آموزش شمشیر و بیل: پردازش پست و لهستانی

Swords and Shovels: Post Processing and Polish

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: پردازش پست برای گرفتن مسیر هنری و زنده کردن دنیای بازی بسیار مهم است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Post Processing Stack کار کنید ، FX جوی ایجاد کنید و یک مکان متمایز ایجاد کنید. این دوره بخشی از موارد زیر است: Unity Game Dev: مسیر طراحی همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 58s بررسی اجمالی و نصب پشته پردازش پست 8m 29s کار با Art Direction ، تألیف پروفایل و ایجاد FX دهه 39 24 ادغام FX و پردازش پست 19 متر 53s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی و نصب پشته پردازش پست Overview and Installation of the Post Processing Stack

  • مثال پروژه ، مفاهیم و نمای کلی ماژول Project Example, Concepts, and Module Overview

  • ایجاد نمایه و کار با پشته Creating a Profile and Working with the Stack

کار با Art Direction ، تألیف پروفایل و ایجاد FX Working with Art Direction, Authoring Profiles, and Creating FX

  • کار با Art Direction و تنظیم مشخصات جهانی پردازش پست Working with Art Direction and Adjusting the Global Post Processing Profile

  • ایجاد Ground Fog FX Creating the Ground Fog FX

  • ایجاد قطره آب FX Creating the Water Drip FX

  • ایجاد Cave Bats FX Creating Cave Bats FX

ادغام FX و پردازش پست Integrating FX and Post Processing

  • ایجاد و آزمایش حجم پردازش پست Creating and Testing a Post Processing Volume

  • اضافه کردن حجم اضافی برای منطقه نهایی Adding an Additional Volume for the Final Area

  • تنظیمات و لهستانی نهایی Adjustments and Final Polish

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش شمشیر و بیل: پردازش پست و لهستانی
جزییات دوره
0h 54m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Baker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Baker Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.