آموزش یادگیری Thea Render

Learning Thea Render

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Thea Render یک ارائه دهنده مغرضانه و بی طرفانه مبتنی بر فیزیک است که ارائه دهنده پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی و مجموعه ای از ویژگی های قوی را ارائه می دهد. در این دوره ، بیاموزید که چگونه با Thea Render به سرعت بلند شوید و از آن استفاده کنید و از قابلیت ها و قابلیت های آن برای ایجاد ارائه های برجسته 3D استفاده کنید. Leon van den Heever گردش های مختلفی را که می توانید هنگام کار با Thea Render استفاده کنید ، توضیح می دهد که چگونه شخصی سازی رابط را انجام دهید و نحوه پیمایش در Viewport را نشان می دهد. وی همچنین کار با اشیا، ، چراغ ها و محیط ها ، استفاده از مواد بر روی اشیا، ، افزودن و تنظیم دوربین و موارد دیگر را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • ملاحظات گردش کار Thea Render را ارائه کنید
  • پیکربندی دستگاههای سیستم
  • بارگیری و ذخیره صحنه ها
  • بررسی رابط کاربر
  • سفارشی سازی رابط
  • پیمایش در Viewport
  • کار با اشیا
  • چراغ ها و محیط ها
  • کار با مواد
  • افزودن و تنظیم دوربین
  • انیمیشن در Thea Render

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • الزامات این دوره Requirements for this course

1. آشنایی با تئا رندر 1. Introduction to Thea Render

  • ملاحظات گردش کار Thea Render Thea Render workflow considerations

  • درک چند اصول اساسی PBR Understanding several PBR fundamentals

  • پیکربندی دستگاه های سیستم Configuring system devices

  • درک پوشه داده ها Understanding the data folder

2. رابط کاربری Thea Render 2. Thea Render Interface

  • بارگیری و ذخیره صحنه ها Loading and saving scenes

  • کاوش در رابط کاربری Exploring the user interface

  • سفارشی کردن رابط Customizing the interface

  • با پنل صحنه آشنا شوید Getting to know the Scene panel

  • کاوش در نوار ابزار Action در Viewport Exploring the Action toolbar in the Viewport

  • کاوش در نوار ابزار Viewer در Viewport Exploring the Viewer toolbar in the Viewport

  • کاوش در نوار ابزار Interactive Render در Viewport Exploring the Interactive Render toolbar in the Viewport

  • پیمایش در Viewport Navigating the Viewport

  • با پنل مرورگر آشنا شوید Getting to know the Browser panel

  • یک توضیح مختصر در مورد پنل تنظیمات A brief comment about the Settings panel

3. کار با اشیاء 3. Working with Objects

  • اضافه کردن اشیاء مختلف به یک صحنه Adding different objects to a scene

  • وارد کردن اشیاء Importing objects

  • ادغام اشیاء در یک صحنه Merging objects into a scene

  • تبدیل اشیاء در Viewport Transforming objects in the Viewport

  • تغییر ظاهر شی Changing object appearance

  • سازماندهی صحنه با لایه ها Organizing the scene with layers

  • پانل Tree View را با گروه ها ترتیب دهید Organizing the Tree View panel with groups

  • تراز کردن اشیاء Aligning objects

  • ایجاد نماهای شی Creating object instances

  • ایجاد تصادفی به عنوان مثال Creating instance randomness

  • قرار دادن نمونه ها در صحنه Placing instances in the scene

4- چراغ ها و محیط ها 4. Lights and Environments

  • مرور انواع نورهای Thea Render Overview of Thea Render light types

  • کار با نور استاندارد Omni Working with the standard Omni light

  • کار با چراغ های Spot ، IES و Projector Working with Spot, IES, and Projector lights

  • درک محیط جهانی متوسط Understanding the Global Medium environment

  • با استفاده از تنظیمات Sky Physical برای روشنایی محیط Using the Physical Sky settings to light the environment

  • با استفاده از نورپردازی مبتنی بر تصویر Using Image Based Lighting

  • استفاده از اشیاء به عنوان فرستنده نور Using objects as light emitters

5. سیستم مواد 5. Material System

  • با مطالب Thea Render آشنا شوید Getting to know Thea Render materials

  • درک بخش Preview در آزمایشگاه Material Understanding the Preview section in the Material Lab

  • درک تنظیمات بخش لایه در آزمایشگاه مواد Understanding the layer section's settings in the Material Lab

  • کار با اصلاح کننده های هندسی Working with geometric modifiers

  • با تنظیمات لایه Material Lab آشنا شوید Getting to know the Material Lab layer settings

  • کار با آزمایشگاه رنگی Working with the Color Lab

  • کار با انواع مواد Working with material types

  • کار با آزمایشگاه بافت Working with the Texture Lab

  • درک لایه ها در آزمایشگاه بافت Understanding layers in the Texture Lab

6. دوربین های Thea Render 6. Thea Render Cameras

  • اضافه کردن و تنظیم دوربین Adding and adjusting a camera

  • تنظیم عمق میدان Setting up depth of field

  • کنترل قرار گرفتن در معرض با دوربین Controlling exposure with cameras

7. موتورهای Thea Render 7. Thea Render Engines

  • با موتورهای رندر آشنا شوید Getting to know the render engines

  • تنظیمات کلی برای موتور Adapterive BSD General settings for the Adaptive BSD engine

  • ری ردیابی در BSD Adaptive Ray Tracing in the Adaptive BSD

  • Illumination Global در BSD Adaptive Global Illumination in the Adaptive BSD

  • روشنایی جهانی حافظه پنهان Global Illumination Irradiance Cache

  • آشنایی با موتورهای بی طرف TR1 و TR2 Getting to know the TR1 and TR2 unbiased engines

  • آشنایی با موتورهای GPU Presto Getting to know the Presto GPU engines

8. Darkroom 8. The Darkroom

  • آشنایی با Darkroom Getting to know the Darkroom

  • درک تنظیمات مختلف فیلتر Understanding the various filter settings

  • کار با برگه History Working with the History tab

  • آرامش یک صحنه بعد از رندر Relighting a scene after a render

  • ایجاد انیمیشن رایتل Creating a relight animation

9. انیمیشن شی 9. Object Animation

  • انیمیشن در تئا رندر Animating in Thea Render

  • ایجاد انیمیشن های مدور Creating circular object animations

  • ارائه یک انیمیشن Rendering an animation

  • ایجاد تیرگی حرکتی Creating motion blur

نتیجه Conclusion

  • از سرگیری ارائه Resuming a render

  • ایجاد بسته های مدل و مواد Creating model and material packages

  • تنظیم رندر شبکه Setting up a network render

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری Thea Render
جزییات دوره
5h 15m
67
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
6,372
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Leon van den Heever Leon van den Heever

مربی ، هنرمند مجاز 3D Leon van den Heever یک مربی و هنرمند دارای مجوز 3D است که با علاقه به 3D ایجاد می شود.

Leon van den Heever یک حرفه ای و مربی 3D معتبر در رشته های تخصصی مختلف است و در معرض مدل سازی و طراحی CAD است. وی دارای سابقه تولید است ، علاوه بر این یک متخصص مدیریت داده مهندسی و مشاور است. وی با اشتیاق به کار با برنامه های سه بعدی ، وی همچنین یک مدل ساز تجسم سه بعدی ، انیماتور و رندر فریلنسر در مهندسی ، معماری و سایر رشته ها است.