آموزش مقدمه ای بر نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE

Introduction to 2.5D Relighting in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نحوه انجام نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 6.0v6 و بالاتر. در این سری از درس ها، نحوه انجام نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نورپردازی 2.5 بعدی به ما این امکان را می دهد که نورها را در فضای سه بعدی NUKE قرار دهیم و آنها را به شکلی واقع گرایانه بر روی تصاویر ما بتابانیم، تنها با استفاده از پاس های تصویر، بدون هندسه. این یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای تغییر رندرهای سه بعدی ما در داخل NUKE است. ما این پروژه را با یادگیری اینکه نورپردازی 2.5 بعدی چیست، چگونه به یک پاس موقعیت معمولی و نقطه ای از برنامه سه بعدی خود نیاز داریم و محدودیت های نورپردازی مجدد در NUKE آغاز می کنیم. سپس می آموزیم که چگونه از گره ReLight پشتیبانی نشده موجود در نسخه های جدیدتر NUKE استفاده کنیم و چگونه همه پاس ها را به یکدیگر متصل کنیم تا کار کند. سپس چند تکنیک برای استفاده حداکثری از گره ReLight و نحوه استفاده از چندین گره ReLight با هم یاد خواهیم گرفت. ما با نگاهی به روش‌های مختلف برای حذف تصویر از Maya و Softimage به پایان می‌رسانیم. در پایان این دوره، باید بتوانید با استفاده از پروژه های خود، آزمایش نورپردازی مجدد در NUKE را آغاز کنید. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 6.0v6 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE Introduction to 2.5D Relighting in NUKE

  • درک نورپردازی 2.5 بعدی Understanding 2.5D Relighting

  • اصول استفاده از گره ReLight در داخل NUKE Basics of Using the ReLight Node Inside of NUKE

  • ایجاد ریم لایت و ترکیب آن با رندر اصلی ما Creating a Rim Light and Combining It with Our Original Render

  • استفاده از گره ماتریس برای ایجاد فیلتر ضد آلیاسینگ Using a Matrix Node to Create an Anti-aliasing Filter

  • با استفاده از یک گره PointToPosition برای قرار دادن نور نقطه ای و دیدن جغرافیای ما Using a PointToPosition Node to Place a Spot Light and See Our Geo

  • استفاده از چندین گره ReLight برای تغییر کامل یک صحنه Using Multiple ReLight Nodes to Fully Change a Scene

  • خروجی گرفتن پاس های ما از مایا با استفاده از لایه های رندر Outputting Our Passes from Maya Using Render Layers

  • خروجی گرفتن تصاویر ما با استفاده از پاس های رندر و بافرهای سفارشی Outputting Our Images Using Render Passes and Custom Buffers

  • خروجی گرفتن از Softimage با استفاده از پارتیشن های متریال Outputting Passes from Softimage Using Material Partitions

  • خروجی گرفتن از Softimage با استفاده از بافرها و کانال ها Outputting Passes from Softimage Using Framebuffers and Channels

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر نورپردازی 2.5 بعدی در NUKE
جزییات دوره
1h 40m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.