لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش معرفی V-Ray برای 3ds Max 2016
Introduction to V-Ray for 3ds Max 2016
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
این دوره مقدمه مختصری از V-Ray در 3ds Max 2016 ارائه میکند. مجموعه گسترده و غالباً فراگیر از ویژگیهای V-Ray به مؤثرترین ابزارهای مورد نیاز برای کار در V-Ray خلاصه شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016, V-Ray 3.3.V-Ray یکی از موتورهای رندر استاندارد صنعتی پیشرو است که عمیقاً در خطوط لوله تولید تعبیه شده است و فیلم بلند تا تجسم معماری را در بر می گیرد. زمانی که با مجموعه ابزار گسترده آن آشنا شدید، براق، کارآمد و از همه مهمتر کار با آن لذت بخش است. در این دوره آموزشی، مقدمهای بر V-Ray برای 3ds Max 2016، یاد میگیرید که چگونه فرآیند یادگیری V-Ray را سادهسازی کنید، مجموعه ابزارها را به مهمترین مفاهیم تبدیل کنید تا شما را سریع راهاندازی کند. ابتدا راه حل های روشنایی را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، تنها با محبوب ترین مواد V-Ray آشنا خواهید شد. در نهایت، درک درستی از نحوه استفاده موثر از موتورهای رندر GI مختلف در V-Ray به دست خواهید آورد. پس از اتمام این دوره، شما اعتماد به نفس نور، سایه و رندر صحنه ها در 3ds Max را با استفاده از V-Ray خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016, V-Ray 3.3.
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
Curvin در حال حاضر استاد طراحی تعاملی در کالج Becker در Worcester ، MA است. وی در آموزش مدل سازی سه بعدی ، انیمیشن و قصه گویی دیجیتال تخصص دارد. وی دارای لیسانس هنر در مجسمه سازی ، فوق لیسانس علوم در طراحی تعاملی و MFA در تصویرگری از دانشگاه مریوود است. پیش از این ، کرووین برای بسیاری از کالج ها و دانشگاه های دیگر از جمله دانشگاه DeSales ، کالج Community Lehigh Carbon ، دانشگاه بلومزبورگ ، کالج ویلمینگتون ، و دانشگاه سنت جوزف کار کرده است. کارهای انیمیشن کنونی Curvin بر طراحی مجازی و قصه گویی سه بعدی تعاملی متمرکز است. پروژه های اخیر شامل شبیه سازی و انیمیشن ساخت مرکز کنترل بیماری ، یادگیری Cengage ، بازاریابی همجوشی و ارتباطات از راه دور Lusacell است. وی همچنین در ساخت بازی Thunder Moon برای پلتفرم Xbox 360 همراه با Bounding Box Games کار کرده است. پروژه های گذشته شامل کارهای شبیه سازی برای وزارت دفاع و آژانس امنیت ملی ، طراحی گرافیک حرکتی برای سازمانهای مختلف و تصویرگری مکانیکی سه بعدی است.
نمایش نظرات