آموزش معرفی V-Ray برای 3ds Max 2016

Introduction to V-Ray for 3ds Max 2016

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره مقدمه مختصری از V-Ray در 3ds Max 2016 ارائه می‌کند. مجموعه گسترده و غالباً فراگیر از ویژگی‌های V-Ray به مؤثرترین ابزارهای مورد نیاز برای کار در V-Ray خلاصه شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016, V-Ray 3.3.V-Ray یکی از موتورهای رندر استاندارد صنعتی پیشرو است که عمیقاً در خطوط لوله تولید تعبیه شده است و فیلم بلند تا تجسم معماری را در بر می گیرد. زمانی که با مجموعه ابزار گسترده آن آشنا شدید، براق، کارآمد و از همه مهمتر کار با آن لذت بخش است. در این دوره آموزشی، مقدمه‌ای بر V-Ray برای 3ds Max 2016، یاد می‌گیرید که چگونه فرآیند یادگیری V-Ray را ساده‌سازی کنید، مجموعه ابزارها را به مهم‌ترین مفاهیم تبدیل کنید تا شما را سریع راه‌اندازی کند. ابتدا راه حل های روشنایی را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، تنها با محبوب ترین مواد V-Ray آشنا خواهید شد. در نهایت، درک درستی از نحوه استفاده موثر از موتورهای رندر GI مختلف در V-Ray به دست خواهید آورد. پس از اتمام این دوره، شما اعتماد به نفس نور، سایه و رندر صحنه ها در 3ds Max را با استفاده از V-Ray خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016, V-Ray 3.3.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

V-Ray Overview & Quick Start V-Ray Overiew & Quickstart

  • معرفی دوره و نمای کلی پروژه Course Introduction and Project Overview

  • نوار ابزار V-Ray The V-Ray Toolbar

  • بافر قاب V-Ray The V-Ray Frame Buffer

  • نمای کلی تنظیمات رندر V-Ray V-Ray Render Settings Overview

  • نمونه‌برداران تصویر V-Ray The V-Ray Image Samplers

  • گردش کار خطی Linear Workflow

نورپردازی در وی ری Lighting in V-Ray

  • مدل های آسمان سیستم V-Ray Sun V-Ray Sun System Sky Models

  • پارامترهای اضافی سیستم V-Ray Sun V-Ray Sun System Additional Parameters

  • نور وی ری V-Ray Light

  • نور IES V-Ray V-Ray IES Light

  • نورپردازی غیر مستقیم با نور گنبدی V-Ray Indirect Lighting with the V-Ray Dome Light

  • روشنایی غیر مستقیم با محیط GI Indirect Lighting with the GI Environment

مواد V-Ray V-Ray Materials

  • مواد: VRayMtl Diffuse Characters Materials: VRayMtl Diffuse Characteristics

  • مواد: VRayMtl Reflection Refraction Characters Materials: VRayMtl Reflection & Refraction Characteristics

  • مواد: VRayMtl ویژگی های BRDF Materials: VRayMtl BRDF Characteristics

  • مواد: VRayCarPaintMtl Materials: VRayCarPaintMtl

  • مواد: VRayBlendMtl Materials: VRayBlendMtl

  • مواد: VRay2SidedMtl Materials: VRay2SidedMtl

  • مواد: بررسی اجمالی پراکندگی زیرسطحی Materials: Subsurface Scattering Overview

  • مواد: VRayFastSSS2 Materials: VRayFastSSS2

کنترل دوربین V-Ray V-Ray Camera Controls

  • استفاده از دوربین فیزیکی 3ds Max Using the 3ds Max Physical Camera

  • کنترل های دستی نوردهی Manual Exposure Controls

روشنایی جهانی در V-Ray Global Illumination in V-Ray

  • روشنایی جهانی: بررسی اجمالی Global Illumination: Overview

  • روشنایی جهانی: نیروی بی رحم Global Illumination: Brute Force

  • روشنایی جهانی: نقشه تابش Global Illumination: Irradiance Map

  • روشنایی جهانی: حافظه پنهان نور Global Illumination: Light Cache

  • عناصر رندر وی ری V-Ray Render Elements

نمایش نظرات

آموزش معرفی V-Ray برای 3ds Max 2016
جزییات دوره
3h 42m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Curvin Huber
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Curvin Huber Curvin Huber

Curvin در حال حاضر استاد طراحی تعاملی در کالج Becker در Worcester ، MA است. وی در آموزش مدل سازی سه بعدی ، انیمیشن و قصه گویی دیجیتال تخصص دارد. وی دارای لیسانس هنر در مجسمه سازی ، فوق لیسانس علوم در طراحی تعاملی و MFA در تصویرگری از دانشگاه مریوود است. پیش از این ، کرووین برای بسیاری از کالج ها و دانشگاه های دیگر از جمله دانشگاه DeSales ، کالج Community Lehigh Carbon ، دانشگاه بلومزبورگ ، کالج ویلمینگتون ، و دانشگاه سنت جوزف کار کرده است. کارهای انیمیشن کنونی Curvin بر طراحی مجازی و قصه گویی سه بعدی تعاملی متمرکز است. پروژه های اخیر شامل شبیه سازی و انیمیشن ساخت مرکز کنترل بیماری ، یادگیری Cengage ، بازاریابی همجوشی و ارتباطات از راه دور Lusacell است. وی همچنین در ساخت بازی Thunder Moon برای پلتفرم Xbox 360 همراه با Bounding Box Games کار کرده است. پروژه های گذشته شامل کارهای شبیه سازی برای وزارت دفاع و آژانس امنیت ملی ، طراحی گرافیک حرکتی برای سازمانهای مختلف و تصویرگری مکانیکی سه بعدی است.