لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ایجاد یک کابین واقعی برای بازی در بلندر
Creating a Realistic Cabin House for Game in Blender
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا شما یکی از این مشکلات را دارید: آیا در یافتن دوره مناسبی که تمام مهارت های لازم برای ایجاد یک محیط بازی را از ابتدا تا انتها با استفاده از مخلوط کن و موتور غیر واقعی 4 به شما آموزش می دهد، مشکل دارید؟ پس دیگر نگاه نکنید زیرا این دوره برای شما مناسب است!
من شما را به دوره آموزشی Nexttut Education "ایجاد یک کابین واقعی برای بازی در بلندر" خوش آمد می گویم.
مربی: نام من Emiel sleegers است، من یک هنرمند محیط سه بعدی هستم که حدود 7 سال است که در صنعت بازی AAA کار می کنم. من در حال حاضر برای سرگرمی Ubisoft کار می کنم و روی بازی هایی مانند division 2 و forza horizon 3 کار کرده ام
در پایان این دوره، میتوانید محیطهایی با ظاهر واقعی برای پروژه سه بعدی خود ایجاد کنید.
موضوعات تحت پوشش:
مدلسازی محیط
ساخت بافت و مواد
راه اندازی در UE4
در این دوره متوسط، نحوه ایجاد و باز کردن مدلهای uv در blender3d، نحوه ایجاد مواد کاشیپذیر و بافتهای منحصربهفرد با استفاده از طراح مواد و نقاش مواد و نحوه تنظیم کل صحنه خود را در موتور غیرواقعی 4 خواهید آموخت.
>
برای جزئیات بیشتر، ما موضوعات زیادی را در این دوره پوشش خواهیم داد، ما با شیرجه زدن مستقیم در blender3d شروع می کنیم، جایی که یک بلوک از صحنه خود را برای تعریف شکل و مقیاس ایجاد می کنیم. سپس با مدل سازی صحنه نهایی خود با استفاده از تکنیک مدل سازی نرمال وزنی شروع می کنیم و همچنین تمام مدل ها را در زمان اصلی باز می کنیم. هنگامی که این کار انجام شد، از مدلسازی فاصله میگیریم و با ایجاد تمام بافتهای قابل کاشی مورد نیاز در طراح مواد شروع میکنیم.
در نهایت، ما آن بافت ها را روی صحنه خود اعمال می کنیم و همه چیز را به موتور غیرواقعی 4 صادر می کنیم، جایی که صحنه خود را تنظیم می کنیم، نورپردازی و افکت های پست خود را انجام می دهیم و مواد سفارشی خود را ایجاد می کنیم. در نهایت، برای تکمیل کار، چند مدل اضافی اضافی ایجاد خواهیم کرد تا به صحنه زندگی و حجم بیشتری ببخشیم، همچنین بافتهای منحصربهفردی را برای این مدلها در داخل مواد نقاش ایجاد خواهیم کرد.
دانشآموزان ایدهآل: من این دوره را برای دانشآموزانی طراحی کردهام که قبلاً از برنامههایی که قرار است استفاده کنیم، درک اولیه دارند. با این حال، مثل همیشه، من هر قدمی را که برای رسیدن به نتیجه نهایی برمی دارم برای شما توضیح خواهم داد.
اکنون ثبت نام کنید و مهارت های خود را به سطح بعدی ببرید.
دانلود کلاس
لطفاً خانه کابین را بسازید و رندرهای نهایی خود را در اینجا پست کنید.
سرفصل ها و درس ها
درس ها
Lessons
26 ایجاد قسمت 4 مواد سقف ما
26 creating Our Roof Material Part4
29 ایجاد قسمت 2 مواد چمن ما
29 creating Our Grass Material Part2
54 بهبود بخش گچ و چوب ما
54 improving Our Plaster And Wood Part1
52 ایجاد لبه چمن ما قسمت 2
52 creating Our Grass Edge Part2
24 ایجاد قسمت 2 مواد سقف ما
24 creating Our Roof Material Part2
34 ایجاد ماده سنگ ما قسمت 2
34 creating Our Rock Material Part2
60 ایجاد قسمت 1 بشکه ما
60 creating Our Barrel Part1
65 بافت دارایی های ما قسمت 1
65 texturing Our Assets Part1
46 نقاشی رنگ های ورتکس ما قسمت 1
46 painting Our Vertex Colors Part1
64 uv باز کردن دارایی های ما
64 uv Unwrapping Our Assets
06 ساختن قسمت دوم خانه نهایی ما
06 creating Our Final House Part2
30 ایجاد مواد چمن ما قسمت 3
30 creating Our Grass Material Part3
04 ایجاد Blockout Part2 ما
04 creating Our Blockout Part2
61 ایجاد قسمت 2 بشکه ما و ایجاد قسمت 1 چرخ ما
61 creating Our Barrel Part2 And Creating Our Wheel Part1
43 قرار دادن مدل های ما قسمت 1
43 placing Our Models Part1
47 رنگ آمیزی ما Vertex Colors Part2
47 painting Our Vertex Colors Part2
08 ایجاد قسمت 4 خانه نهایی ما
08 creating Our Final House Part4
44 اولین مجوز نورپردازی ما را انجام می دهیم
44 doing Our First Lighting Pass
03 ایجاد Blockout Part1 ما
03 creating Our Blockout Part1
22 ایجاد مواد چوبی ما قسمت 4
22 creating Our Wood Material Part4
40 ایجاد قسمت اول ماده اصلی ما
40 creating Our Master Material Part1
63 ایجاد جعبه ما
63 creating Our Crate
07 ساخت خانه نهایی ما قسمت 3
07 creating Our Final House Part3
49 بازسازی قسمت 2 پله ما
49 remaking Our Stair Part2
59 پولیش عمومی قسمت 1
59 general Polishing Part1
11 ایجاد خانه نهایی ما قسمت 7
11 creating Our Final House Part7
51 ایجاد قسمت 1 لبه چمن ما
51 creating Our Grass Edge Part1
66 بافت دارایی های ما قسمت 2
66 texturing Our Assets Part2
62 ایجاد قسمت 2 چرخ ما
62 creating Our Wheel Part2
36 uv باز کردن صحنه ما قسمت 2
36 uv Unwrapping Our Scene Part2
53 بهبود چمن و پله های ما
53 improving Our Grass And Stairs
33 ایجاد ماده سنگ ما قسمت 1
33 creating Our Rock Material Part1
28 قسمت 1 مواد چمن ما را ایجاد می کنیم
28 creating Our Grass Material Part1
39 راه اندازی پروژه Unreal Engine 4 ما
39 setting Up Our Unreal Engine 4 Project
21 ساختن قسمت سوم مواد چوبی ما
21 creating Our Wood Material Part3
10 ساختن قسمت 6 خانه نهایی ما
10 creating Our Final House Part6
55 بهبود بخش چوب ما 2
55 improving Our Wood Part2
13 ایجاد قسمت 9 خانه نهایی ما
13 creating Our Final House Part9
38 صادرات دارایی هایمان به Unreal Engine 4
38 exporting Our Assets To Unreal Engine 4
57 بهبود سقف ما قسمت 2
57 improving Our Roof Part2
31 ایجاد قسمت 1 مواد خزه ما
31 creating Our Moss Material Part1
23 ساختن مواد سقف ما قسمت 1
23 creating Our Roof Material Part1
تبلیغاتی دوره کابین برای Skillshare
Cabin course Promo for Skillshare
16 ایجاد مواد گچ ما قسمت 1
16 creating Our Plaster Material Part1
50 ایجاد بافت خاک و سنگ های کوچک ما
50 creating Our Dirt Texture And Small Rocks
45 پرداخت مواد ما قسمت 1
45 polishing Our Materials Part1
15 ایجاد خانه نهایی ما قسمت 11
15 creating Our Final House Part11
27 ایجاد قسمت 5 مواد سقف ما
27 creating Our Roof Material Part5
12 ایجاد خانه نهایی ما قسمت 8
12 creating Our Final House Part8
25 ایجاد قسمت سوم مواد سقف ما
25 creating Our Roof Material Part3
68 بیرون
68 outro
42 راه اندازی همه مواد ما
42 setting Up All Of Our Materials
17 ایجاد ماده گچ ما قسمت 2
17 creating Our Plaster Material Part2
37 uv باز کردن صحنه ما قسمت 3
37 uv Unwrapping Our Scene Part3
19 ایجاد مواد چوبی ما قسمت 1
19 creating Our Wood Material Part1
41 ایجاد ماده اصلی ما قسمت 2
41 creating Our Master Material Part2
48 بازسازی قسمت 1 پله ما
48 remaking Our Stair Part1
20 ساختن مواد چوبی ما قسمت 2
20 creating Our Wood Material Part2
56 بهبود سقف ما قسمت 1
56 improving Our Roof Part1
58 بهبود سقف ما قسمت 3
58 improving Our Roof Part3
32 ایجاد قسمت 2 مواد خزه ما
32 creating Our Moss Material Part2
18 ایجاد قسمت 3 مواد گچ ما
18 creating Our Plaster Material Part3
09 ایجاد قسمت 5 خانه نهایی ما
09 creating Our Final House Part5
02 نصب پلاگین ها و نقشه های کلیدی ما
02 installing Our Plugins And Keymaps
67 بافت دارایی های ما قسمت 3
67 texturing Our Assets Part3
14 ایجاد خانه نهایی ما قسمت 10
14 creating Our Final House Part10
35 uv باز کردن صحنه ما قسمت 1
35 uv Unwrapping Our Scene Part1
05 ساخت خانه نهایی ما قسمت 1
05 creating Our Final House Part1
به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دورههایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد میکنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.
هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد میگیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمدهاید.
ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه میتوانیم دورههای بهتری برای شما بسازیم و چگونه میتوانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.
نمایش نظرات