آموزش برنامه نویسی شی گرا با جاوا

Object-Oriented Programming with Java

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

نوشتن کد عملکردی در جاوا کار خیلی سختی نیست. اما برای بهره گیری از ویژگی های شی گرا ، نیاز به جهشی در درک آن است. اگر آماده هستید تا مهارت های جاوا خود را به سطح بالاتری برسانید ، با مهندس و متخصص جاوا ژوئن کلارک در این دوره همراه باشید. جزئیات اشیا و سپس نحوه استفاده از مفاهیم پیشرفته مانند وراثت ، چند شکلی و کپسوله سازی را برای ایجاد پروژه های وب پیچیده و کارآمد ، مورد استفاده قرار دهید. ژوئن مرورگرها و تنظیم کننده ها و روش های استاتیک را بررسی می کند و نشان می دهد که چگونه کد خود را با UML مستند کنید. با پایان این دوره ، شما اعتماد به نفس و مهارت لازم را برای ساخت چیزهای عالی با جاوا خواهید داشت.

این دوره توسط. ما از میزبانی این مطالب در کتابخانه خود خوشحالیم.

اهداف یادگیری
  • یک شی در جاوا چیست؟
  • ساخت کلاس های جاوا
  • بازیابی و به روزرسانی متغیرها با گیرنده ها و تنظیم کننده ها
  • با استفاده از کلمه کلیدی استاتیک
  • درک ارث
  • کد نمودار با UML
  • اجرای چندشکلی

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • وقت آن است که بازی خود را در جاوا تمام کنید It's time up your game in Java

1. دنیای اشیاء 1. The World of Objects

  • یک شی در جاوا چیست؟ What is an object in Java?

  • کپسوله سازی چیست؟ What is encapsulation?

  • چه چیز زیبایی در طراحی شی گرا دارد؟ What's so great about object-oriented design?

  • پیش نیازها Prerequisites

  • پرونده های ورزشی Exercise files

2. درون کلاسها 2. Inside Classes

  • آناتومی یک کلاس The anatomy of a class

  • سازنده توانا The mighty constructor

  • یک اردک بسازید Construct a duck

  • چاپ زیبا با toString () Pretty printing with toString()

  • ورزش: اشیا در جاوا Exercise: Objects in Java

3. گیرنده ها و تنظیم کننده ها 3. Getters and Setters

  • دسترسی به خصوصیات یک شی Accessing an object's privates

  • کارهای داخلی تنظیم کنندگان The inner workings of setters

  • با استفاده از تنظیم کننده ها Using setters

  • تست با JUnit Testing with JUnit

  • ورزش: گیرنده ها ، تنظیم کننده ها و JUnit Exercise: Getters, setters, and JUnit

4. ایستا 4. Static

  • استاتیک چیست؟ What is static?

  • استاتیک یک ماراتن را اجرا می کند Static runs a marathon

  • شکستن از روش اصلی () Breaking out of the main() method

  • ورزش: ایستا Exercise: Static

5. ارث 5. Inheritance

  • ارث چیست؟ What is inheritance?

  • یک کلاس غمگین برگزار کنید و آن را بهتر کنید Take a sad class and make it better

  • مادر همه اشیا The mother of all objects

  • ورزش: یک لیست آرایه بهتر ایجاد کنید Exercise: Build a better array list

6. UML 6. UML

  • زبان مدل سازی یکپارچه (UML) The Unified Modeling Language (UML)

  • طراحی با UML Drawing with UML

  • ورزش: یک نمودار UML ایجاد کنید Exercise: Create a UML diagram

  • راه حل تمرین: نمودار UML Exercise solution: UML diagram

7. چندشکلی 7. Polymorphism

  • چندشکلی چیست؟ What is polymorphism?

  • پلی مورفیسم در عمل Polymorphism in action

  • هدف از چند شکلی The purpose of polymorphism

  • پیاده سازی در مقابل گسترش می یابد Implements vs. extends

  • ورزش: چندشکلی Exercise: Polymorphism

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی شی گرا با جاوا
جزییات دوره
1h 5m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
11,046
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Madecraft Madecraft

شرکت محتوای یادگیری با سرویس کامل Madecraft یک شرکت محتوای یادگیری کامل سرویس است که در سانتا باربارا ، کالیفرنیا مستقر است.

خط لوله تولید برنده جایزه این شرکت در حال ایجاد نسل بعدی محتوای یادگیری است که مهارت های دنیای واقعی را آموزش می دهد و ارائه می دهد.

Madecraft بهترین استعدادهای صنعت و شرکای قابل اعتماد را با یک چشم انداز جمع می کند: به مشتریان از محتوای برتر در سطح صدای مارک خود ، اطلاعات بالایی ارائه دهید. تیم Madecraft متعهد به افزایش سهام و ارتقا the صنایع دستی با محتوای کارآمد و مقیاس پذیر مطابق با مشخصات مشتری و ساخته شده برای تعامل و توانمند سازی افراد است.

اگر شما یا شرکت خود به دنبال تیمی برای ساخت دوره های آنلاین هستید ، از Madecraft در onlymadecraft.com دیدن کنید.

June Clarke June Clarke

مهندس نرم افزار جون کلارک یک مهندس نرم افزار ماهر و دارای طیف گسترده ای از فن آوری ها و زبان ها است.

ژوئن از زمانی که BASIC را در 9 سالگی کشف کرده علاقه زیادی به برنامه نویسی داشته است. طیف وسیعی از صنایع از استارتاپ ها تا ارتش ، در زمینه های کاربردی از رباتیک تا بیوانفورماتیک ، با حرفه برنامه نویسی بیش از 20 سال.

وی ابتدا در سال 2010 در ازای دریافت آبجو آموزش برنامه نویسی به دوستان خود را آغاز کرد ، و سپس به جمع کم سن و سال دیگری انتقال یافت و به بچه های 12 ساله و بالاتر در لیگ برنامه نویسان شگفت انگیز جاوا در سطح حرفه ای آموزش داد. در سال 2018 ، او تیم مهندسی را هدایت کرد که Zumi ، یک ربات هوشمند مصنوعی برنده جایزه را ایجاد کرد تا یادگیری ماشین را برای بچه ها قابل دسترسی کند. او در حال حاضر مربی دانش آموزان بزرگسال با پسوند UCSD است و یک دوره کامل جاوا را در YouTube منتشر کرده است.

سبک تدریس او بسیار خونسرد و سرگرم کننده است. او قصد دارد تا جاوا را با حداقل اصطلاحات غیرمجاز قابل دسترسی کند ، و در مناطقی از جاوا تمرکز دارد که صدها دانشجو را در طی سالهای گذشته به عنوان چالش برانگیزتر خوانده است. دوره های وی تأکید زیادی بر ابزارهای حرفه ای و تمرین های عملی دارد که مهارت های بالاترین ارزش در صنعت امروز را توسعه می دهد. می توانید کدگذاری او را در کانال YouTube وی پیدا کنید: JavaWithJune.