June Clarke

مهندس نرم افزار جون کلارک یک مهندس نرم افزار ماهر و دارای طیف گسترده ای از فن آوری ها و زبان ها است.

ژوئن از زمانی که BASIC را در 9 سالگی کشف کرده علاقه زیادی به برنامه نویسی داشته است. طیف وسیعی از صنایع از استارتاپ ها تا ارتش ، در زمینه های کاربردی از رباتیک تا بیوانفورماتیک ، با حرفه برنامه نویسی بیش از 20 سال.

وی ابتدا در سال 2010 در ازای دریافت آبجو آموزش برنامه نویسی به دوستان خود را آغاز کرد ، و سپس به جمع کم سن و سال دیگری انتقال یافت و به بچه های 12 ساله و بالاتر در لیگ برنامه نویسان شگفت انگیز جاوا در سطح حرفه ای آموزش داد. در سال 2018 ، او تیم مهندسی را هدایت کرد که Zumi ، یک ربات هوشمند مصنوعی برنده جایزه را ایجاد کرد تا یادگیری ماشین را برای بچه ها قابل دسترسی کند. او در حال حاضر مربی دانش آموزان بزرگسال با پسوند UCSD است و یک دوره کامل جاوا را در YouTube منتشر کرده است.

سبک تدریس او بسیار خونسرد و سرگرم کننده است. او قصد دارد تا جاوا را با حداقل اصطلاحات غیرمجاز قابل دسترسی کند ، و در مناطقی از جاوا تمرکز دارد که صدها دانشجو را در طی سالهای گذشته به عنوان چالش برانگیزتر خوانده است. دوره های وی تأکید زیادی بر ابزارهای حرفه ای و تمرین های عملی دارد که مهارت های بالاترین ارزش در صنعت امروز را توسعه می دهد. می توانید کدگذاری او را در کانال YouTube وی پیدا کنید: JavaWithJune.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی شی گرا با جاوا

Object-Oriented Programming with Java

مفاهیم پیشرفته را در جاوا بیاموزید. استفاده از وراثت ، چند شکلی و کپسول سازی برای ساختن پروژه های وب پیچیده و کارآمد.