آموزش اثرات تجزیه ، انتقال از راه دور و ادغام مجدد در هودینی

Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش هودینی ، ما می آموزیم که چگونه روشهای پیچیده بصری را برای ساختن جلوه های جدید ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14. در این آموزش Houdini ، ما می آموزیم که چگونه روشهای پیچیده بصری را برای ساخت جلوه های جدید ترکیب کنیم. اولین روشی که بررسی خواهیم کرد مفهوم سایه بان است که پوسته یک شی object سه بعدی را به آرامی از بین می برد ، یا یک شی را به قطعاتی تبدیل می کند. شما در مورد جریان ذرات در امتداد منحنی ها و استفاده از ترفندهای متقاطع برای از هم پاشیدن یک جسم یاد خواهید گرفت اما هنگام بازسازی خود دوباره آن را در یک جسم دیگر ادغام کنید. با پایان این آموزش هودینی ، شما تکنیک هایی را برای اثرات دوربری ، اثرات از هم پاشیدگی و جلوه هایی که یک جسم نیاز به تبدیل بصری به جسم دیگری دارد ، با وجود توپولوژی های ناسازگار آموخته اید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 14.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اثرات تجزیه ، انتقال از راه دور و ادغام مجدد در هودینی Disintegration, Teleportation and Reintegration Effects in Houdini

  • آماده شدن برای از هم پاشیدگی Setting up for Disintegration

  • ایجاد Color Ramp Point VOP Creating the Color Ramp Point VOP

  • محاسبه لبه های فروپاشی Calculating Edges of Disintegration

  • تولد ذرات برای تجزیه Birthing the Particles for Disintegration

  • متحرک سازی ذرات Animating the Particles

  • تنظیم رنگ ، اندازه و آلفا Setting the Color, Size and Alpha

  • تنظیم Shader برای ذرات Setting up the Shader for Particles

  • استفاده از ریاضی آشفتگی برای از هم پاشیدگی Using the Turbulence Math for Disintegration

  • نهایی کردن ذرات و سایه بان ها Finalizing the Particles and Shaders

  • شروع حمل و نقل از راه دور به تغییر رنگ Beginning Teleportation into Transmogrification

  • آماده سازی ذرات بسته نرم افزاری و پرواز Prepping the Brundle and Fly Particles

  • ایجاد انیمیشن Brundle and Fly Particle Creating the Brundle and Fly Particle Animation

  • افشای راز بزرگ حمل و نقل در انتقال حق به دیگران Revealing the Big Secret of Teleportation into Transmogrification

  • در حال آماده سازی تنظیمات انتقال صدا برای Fender Render Preparing Transmogrification Settings for Final Render

  • نهایی شدن برای هدف مقصد برای ارائه Finalizing to Destination Object for Rendering

  • مرور فرآیند ساده حمل و نقل Reviewing the Simple Teleport Process

نمایش نظرات

آموزش اثرات تجزیه ، انتقال از راه دور و ادغام مجدد در هودینی
جزییات دوره
3h 31m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeff Wolverton Jeff Wolverton

جف ولورتون بیش از 15 سال است که در زمینه جلوه های تصویری برای تصاویر اصلی کار کرده و جلوه های امضا را برای Sony Pictures Imageworks ، Digital Domain ، Rythym & Hues ، Framestore ، MPC ، Disney و Dreamworks ایجاد کرده است. او در اثرات منحصر به فرد و غیر معمول رویه ای ، و همچنین استانداردهای (آتش ، آب ، دود ، تخریب ، گرد و غبار ، مایعات و اثرات جوی) تخصص دارد. او همچنین نویسنده فیلم نامه انیمیشن کوتاه The ChubbChubbs برنده اسکار بود!