آموزش 21 پایه انیمیشن

21 Foundations of Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: دوره و زمانه عوض شده. 12 اصل انیمیشن که توسط دیزنی رواج یافته است دیگر برای آموزش انیمیشن در عصر دیجیتال کافی نیست. 21 پایه انیمیشن Dermot O ’Connor را وارد کنید: اصول جهانی که می تواند برای ایجاد انیمیشن با کیفیت بالا در هر سبک یا محیطی ، از جمله انیمیشن دستی و دیجیتال استفاده شود. نحوه ایجاد ژست های مستحکم ، قوی و پویا را با استفاده از قوانین نقاشی کلاسیک که توسط هنرمندان عصر طلایی کامل شده است ، جستجو کنید. نحوه کنترل صحنه را با استفاده از عکسهای کوچک ، برای کنترل بیشتر صحنه و کاهش زمان تولید کشف کنید. بیاموزید که چگونه ژست یا عبارتی مناسب بگیرید و آن را بیشتر فشار دهید. Dermot یک بررسی عمیق از 18 تکنیک دیگر را ارائه می دهد ، و سپس تمام 21 بنیاد را در یک صحنه نشان می دهد و با هم کار می کنند.
موضوعات شامل:
  • درخواست تجدیدنظر
  • طراحی قوی
  • صحنه سازی صحنه
  • بازیگری و پانتومیم
  • کلیدها و خرابی ها
  • مستقیم جلو و ژست گرفتن برای ژست گرفتن
  • تصاویر کوچک و برنامه ریزی
  • زمان ، فاصله و کاهش
  • کدو و کشش
  • قوس ها
  • اقدامات اولیه و ثانویه
  • شبح
  • خطوط عملکرد و معکوس
  • پیش بینی ، براندازی و تسویه حساب
  • اقدام مخالف
  • مقابله با هدف
  • اقدام پیشرو
  • شکستگی مفاصل
  • همپوشانی و پیگیری
  • لهجه ها و گفتگوها
  • مبالغه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • شروع با انیمیشن Getting started with animation

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. درخواست تجدید نظر 1. Appeal

  • درخواست تجدید نظر چیست؟ What is appeal?

  • جذابیت تاریخی و مدرن Historical and modern appeal

2. طراحی قوی 2. Strong Design

  • ساخت و ساز Construction

  • طرح Design

  • از رنگ خشن تا نهایی From roughs to final color

3. صحنه سازی 3. Staging

  • صحنه ای برای گفتن داستانی Staging a scene to tell a story

  • عکس و زاویه دوربین Shots and camera angles

  • نورپردازی و رنگ Lighting and color

4- بازیگری و پانتومیم 4. Acting and Pantomime

  • کیسه های آرد و زبان بدن Flour sacks and body language

  • نگرش مثبت است Attitude poses

5- کلیدها و خرابی ها 5. Keys and Breakdowns

  • تفاوت کلیدها و خرابی ها How keys and breakdowns differ

  • تقویت اقدامات با خرابی ها Strengthening actions with breakdowns

6. راست جلو و در معرض قرار دادن 6. Straight Ahead and Pose to Pose

  • مستقیم جلوتر و در مقابل قرار دادن Straight ahead vs. pose to pose

  • موهای زائد و لباس را مستقیماً جلوتر کنید Animating hair and clothing straight ahead

  • انیمیشن کردن جلوه های طبیعی مستقیم جلوتر Animating natural effects straight ahead

7. ریز عکسها و برنامه ریزی 7. Thumbnails and Planning

  • ریز عکسها و برنامه ریزی Thumbnails and planning

  • تصاویر کوچک پیشرفته Advanced thumbnails

8- زمان بندی ، فاصله و سهولت 8. Timing, Spacing, and Easing

  • زمان بندی و. فاصله Timing vs. spacing

  • سهولت و بافت Easing and texture

  • زمان بندی و مواد Timing and materials

9. کدو و کشش 9. Squash and Stretch

  • کدو و کشش Squashing and stretching

  • بصورت آناتومیکی له می شود Squashing anatomically

10. قوس 10. Arcs

  • تندرست توپ Bouncing ball

  • طرح قوس Plotting arcs

11. اقدام اولیه و ثانویه 11. Primary and Secondary Action

  • حرکات زنده و بی جان Animate and inanimate motion

  • مو ، خز و لباس Hair, fur, and clothing

12. شبح 12. Silhouette

  • فضاهای مثبت و منفی Positive and negative spaces

  • فشار دادن پوزو Pushing the pose

13. خط عمل و معکوس 13. Line of Action and Reversals

  • خم شدن ستون فقرات Flexing the spine

14- پیش بینی ، فرابخشی و حل و فصل 14. Anticipation, Overshoot, and Settle

  • پیش بینی دستیابی Anticipating a reach

  • برانداز و حل و فصل کنید Overshoot and settle

15. مخالفت با عمل 15. Opposing Action

  • عمل و واکنش Action and reaction

  • مخالف اقدام در راهپیمایی Opposing action in walks

16. ضد 16. Counterpose

  • هنگام ایستادن با آن مقابله کنید Counterpose when standing

  • ضد عمل Counterpose in action

17. اقدام پیشرو 17. Leading Action

  • حرکات پیشرو Leading gestures

  • پیاده روی می کند Leading on walks

18. شکستن اتصالات 18. Breaking Joints

  • شکستن مفاصل روی حرکات Breaking joints on gestures

  • شکستن مفاصل در پیاده روی Breaking joints on walks

19. با هم همپوشانی داشته باشید و از طریق آن دنبال کنید 19. Overlap and Follow Through

  • حرکات همپوشانی دارند Overlap gestures

  • نگه دارید و حرکت را نگه می دارد Follow through and moving holds

20. لهجه ها و گفت و گوها 20. Accents and Dialogue

  • گفتگو Dialogue

  • اقدامات گفتگوی برجسته Accenting dialogue actions

21. اغراق 21. Exaggeration

  • چهره ها و چهره های مبهم Plussing poses and faces

  • انیمیشن plussing Plussing animation

  • فیزیک کارتون Cartoon physics

نتیجه Conclusion

  • جادوگر و مراحل بعدی Wizard and next steps

  • منابع اضافی Additional resources

نمایش نظرات

آموزش 21 پایه انیمیشن
جزییات دوره
1h 57m
50
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
18,774
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.