آموزش مدلسازی و ساخت کوسه کارتونی در 3ds Max

Modeling and Rigging a Cartoon Shark in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طی این آموزش 3ds Max، نگاهی به مدل سازی و تقلب یک کوسه کارتونی با اصولی خواهیم داشت که می تواند در سایر موجودات دریایی اعمال شود. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 SP2. در طول این آموزش 3ds Max، ما نگاهی به مدل سازی و تقلب یک کوسه کارتونی با اصولی خواهیم داشت که می تواند برای سایر موجودات دریایی اعمال شود. این مجموعه آموزشی به ملاحظات مدل سازی و تقلب یک کوسه کارتونی در 3ds Max می پردازد. ما به ایجاد یک اسکلت اولیه FK برای مدل کوسه خود و توجه به پوست اندازی که باید برای ایجاد برخی تغییر شکل های بزرگ فکر کنیم، نگاه می کنیم. سپس با استفاده از اصلاح‌کننده‌های داخلی Max برای ایجاد چرخه شنای خودکار، سکوی اصلی FK خود را گسترش می‌دهیم و در نهایت آموزش را با نگاهی سریع به سیستم کنترل‌کننده و اشکال اصلاحی به پایان می‌رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 SP2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدلسازی و ساخت کوسه کارتونی در 3ds Max Modeling and Rigging a Cartoon Shark in 3ds Max

  • رفرنس و برگه مدل Reference and Model Sheet

  • راه اندازی یک صفحه تصویر Setting up an Image Plane

  • شروع فاز مدلسازی جعبه Beginning the Box Modeling Phase

  • اصلاح مدل کوسه Refining the Shark Model

  • تمیز کردن مدل کوسه Cleaning up the Shark Model

  • اصلاحات اضافی مدل کوسه Additional Fixes of the Shark Model

  • در حال تکمیل مدل کوسه Finishing up the Shark Model

  • آماده سازی صحنه برای تقلب Preparing the Scene for Rigging

  • ایجاد و قرار دادن استخوان ها Creating and Placing the Bones

  • پیوند دادن استخوان ها به هم Linking the Bones Together

  • مسدود کردن وزن های پوست Blocking in the Skin Weights

  • کندن پوست کوسه Skinning the Shark

  • ترکیب وزن های پوست Blending the Skin Weights

  • به ترکیب وزن های پوست ادامه دهید Continuing to Blend the Skin Weights

  • تمام کردن وزنه های پوست Finishing the Skin Weights

  • استفاده از یک اصلاح کننده موج برای خودکار کردن حرکت شنا Using a Wave Modifier to Automate Swimming Motion

  • اضافه کردن یک حل کننده Splineik به استخوان ها Adding a Splineik Solver to the Bones

  • ایجاد یک کنترل IK سفارشی برای خودکار کردن حرکت شنا Creating a Custom IK Control to Automate Swimming Motion

  • نهایی شدن دکل کوسه Finalizing the Shark Rig

  • امتیاز: نگاهی به یک دکل کوسه دیگر Bonus: Looking at Another Shark Rig

  • امتیاز: اضافه کردن اشکال اصلاحی به شارک ریگ Bonus: Adding Corrective Shapes to the Shark Rig

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی و ساخت کوسه کارتونی در 3ds Max
جزییات دوره
2h 38m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Stewart Jones
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stewart Jones Stewart Jones

استوارت با سابقه در طراحی گرافیک/چندرسانه ای ، انیمیشن 2D/3D و فناوری رایانه ، به اندازه کافی خوش شانس بوده است که می تواند با تعدادی استودیو کار کند و برای رسانه های مختلف از چاپ ، آموزش ، بازی های ویدئویی ، پخش تلویزیونی ، تبلیغات تجاری و فیلم بلند. او علاقه زیادی به زیبایی شناسی و زمینه های فنی انیمیشن و تولید CG و همچنین توسعه خط لوله نرم افزاری کاملاً یکپارچه ای دارد که دوستانه هنرمند باشد و در جبهه برتر فناوری باشد. وی در زمینه تقلب در موجودات ، انیمیشن موجودات ، توسعه خطوط لوله و آموزش هنرمندان تخصص دارد.