آموزش طراحی مفاهیم تفنگ برای تیراندازهای اول شخص در مایا و فتوشاپ

Designing Gun Concepts for First Person Shooters in Maya and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، ما یک مفهوم سلاح برای تیرانداز اول شخص طراحی می کنیم. ما روش های نمونه سازی سریع برای طراحی و توسعه کانسپت نهایی را با تصاویر پرسپکتیو جانبی و اول شخص با استفاده از Maya 2016 و... در این دوره، یک مفهوم سلاح برای تیرانداز اول شخص طراحی خواهیم کرد. ما روش‌های نمونه‌سازی سریع برای طراحی و توسعه مفهوم نهایی را با تصاویر پرسپکتیو جانبی و اول شخص با استفاده از Maya 2016 و Photoshop CC بررسی خواهیم کرد. با استفاده از تکنیک های مدل سازی ساده، مدل را برای نهایی شدن در فتوشاپ ارائه می کنیم. در نهایت، در درس ها نکات و ترفندهای مفیدی برای کمک به سرعت بخشیدن به روند کلی پیدا خواهید کرد. در پایان این آموزش، اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند ساخت سلاح خواهید داشت و در طراحی سلاح کارآمدتر خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC, Maya 2016.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

طراحی مفاهیم تفنگ برای تیراندازهای اول شخص در مایا و فتوشاپ Designing Gun Concepts for First Person Shooters in Maya and Photoshop

  • مرجع گردآوری Gathering Reference

  • ایجاد قطعات Silhouette برای کیت Bashing Creating Silhouette Parts for Kit Bashing

  • افزودن ارزش به Silhouette of First Weapon Adding Values to Silhouette of First Weapon

  • اصلاح طراحی سلاح دوم Refining the Design of the Second Weapon

  • کار کردن Silhouette در طراحی سومین سلاح Working the Silhouette into a Third Weapon Design

  • تبدیل سیلوئت به طرح چهارم Transforming the Silhouette into a Fourth Design

  • مدل سازی یک شکل پایه در مایا Modeling a Base Shape in Maya

  • تعریف مدل پایه Defining the Base Model

  • راه اندازی دوربین دید اول شخص Establishing the First Person Perspective Camera

  • توسعه پانل مرکزی Developing the Center Panel

  • لبه های مورب تفنگ Beveling Edges of the Gun

  • جزئیات مدل پایه Detailing the Base Model

  • رندر با پرتو ذهنی مایا Rendering with Maya mental ray

  • شروع مفهوم نمایه نهایی Starting the Final Profile Concept

  • اضافه کردن خطوط به جزئیات شکل تفنگ Adding Lines to Detail the Gun's Shape

  • تعیین مواد Determining Materials

  • استفاده از مواد Applying the Materials

  • کار روی دسته Working on the Handle

  • تکمیل جزئیات رندر نمایه Completing the Details of the Profile Render

  • ساخت مفهوم نمای اول شخص Constructing the First Person View Concept

  • پرداختن به تغییرات در مفهوم نمایه Addressing Changes in Profile Concept

  • پیاده سازی مفهوم پروفایل Implementing Profile Concept

  • نقاشی در هواپیمای سبکتر Painting in the Lighter Plane

  • رندر جزئیات مفهوم Rendering Concept Details

  • ادامه جزئیات مفهوم Continuing Concept Details

  • افزودن فرم ها به محدوده Adding Forms to the Scope

  • پالایش محدوده Refining the Scope

  • جزئیات دماغه تفنگ Detailing the Nose of the Gun

  • اعمال جزئیات نهایی Applying Final Details

  • تکمیل مفهوم پرسپکتیو Completing the Perspective Concept

نمایش نظرات

آموزش طراحی مفاهیم تفنگ برای تیراندازهای اول شخص در مایا و فتوشاپ
جزییات دوره
5h 11m
31
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Jia Le Zhang
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jia Le Zhang Jia Le Zhang

Jia Le Zhang یک هنرمند مفهومی در Psyonix است که روی پروژه هایی مانند Rocket League و Nosgoth کار می کند. او همچنین در LucasArt در بازی تیراندازی اول شخص که به عنوان طراح اصلی سلاح اعلام نشده بود، کار کرد. او با کار در تیم هایی متشکل از انیماتورها، مدل سازها و بسیاری از رشته های دیگر، به خلق دنیاها و شخصیت ها در انواع بازی ها، فیلم های کوتاه و پروژه های مختلف کمک می کند. وقتی او کار نمی کند، او در حال ساخت کیت های مدل پلاستیکی است.