Jia Le Zhang

Jia Le Zhang یک هنرمند مفهومی در Psyonix است که روی پروژه هایی مانند Rocket League و Nosgoth کار می کند. او همچنین در LucasArt در بازی تیراندازی اول شخص که به عنوان طراح اصلی سلاح اعلام نشده بود، کار کرد. او با کار در تیم هایی متشکل از انیماتورها، مدل سازها و بسیاری از رشته های دیگر، به خلق دنیاها و شخصیت ها در انواع بازی ها، فیلم های کوتاه و پروژه های مختلف کمک می کند. وقتی او کار نمی کند، او در حال ساخت کیت های مدل پلاستیکی است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی مفاهیم تفنگ برای تیراندازهای اول شخص در مایا و فتوشاپ

Designing Gun Concepts for First Person Shooters in Maya and Photoshop

در این دوره، ما یک مفهوم سلاح برای تیرانداز اول شخص طراحی می کنیم. ما روش های نمونه سازی سریع برای طراحی و توسعه کانسپت نهایی را با تصاویر پرسپکتیو جانبی و اول شخص با استفاده از Maya 2016 و...