'Blender 4: taller de modelado y geometría de nodos'.
آماده سازی برای اعطای مجوز برای استفاده از روش جدید برای اجرای کلاس Skillshare más nueva و encantadora del año.
Sumérgete en el mundo místico de la arquitectura de fantasía con una guía completa de 40 horas dedicada a la construcción de una torre de mago con blender 4.
Esta clase de Skillshare te guiará a través de la creación de la torre de un mago estilizada، con un estanque sereno y un puente de piedra antiguo.
Domina la arquitectura de la fantasía con Blender 4: taller de modelado y nodos de geometría
El taller de nodos de geometría y modelado de Blender 4: está diseñado para transportarte a un ámbito en el que poderosas fuerzas arcanas dan forma a los cimientos de esta estructura mágica، ایده آل برای brujos en entrenamiento us para entrenamiento .
Esto es lo que hace que el taller de nodos de geometría y modelado sea mágico:
ویژگی های clave de Blender 4: taller de modelado y nodos de geometría:
Guía paso a paso para la construcción de una torre del asistente Con sus pintorescas torres con varias torres, sus calidas ventanas brillantes y sus caprichosas escaleras de caracol, esta clase de Skillshare está diseñauraos destruction parecen sacadas de un libro de cuentos.
Técnicas avanzadas de modelado
Desarrollo de sombreados y texturas
Escultura y terreno
Narración ambiental
Composición y finalización de escenas
La escena de la torre del asistente برای بلندتر از نودوس هندسه و مدل 4: شامل موارد:
Paquete de Recursos
Desbloquea todo etual de tus proyectos 3D con nuestro paquete de recursos completo. این بسته شامل 14 sombreadores diversos, 10 modelos de árboles únicos, paquetes de prados y agua extensos, varios tipos de follaje, una referenceia humana y 8 nodos de geometría valiosa para crear rocadadoncitis .
Resumiendolo todo
Con nuestras instrucciones paso a paso, aprenderás a hacer lo siguiente:
Esta escena diseñada meticulosamente en Blender 4: taller de modelado y geometría no solo te enseña las habilidades técnicas necesarias para el modelado 3D avanzado, sino que también te sumerge en el artenoqueent en creario y Magia.
Ponte en la piel de un arquitecto mago y da vida a una estructura que no solo e visualmente impresionante, sino que también es rica en tradición mágica.
آماده کردن مکان نما برای lanzar hechizos و به منظور ایجاد خلاقیت.
Hasta nuestro proximo encuentro mágico: ¡modelado feliz!
نیل
مدرس سه بعدی
به 3D Tudor خوش آمدید! این یک شرکت آموزشی تک نفره است و من به ایجاد دورههایی با دستورالعملهای واضح و کامل افتخار میکنم که شما را به سطح بعدی مدلسازی سه بعدی و انیمیشن میبرد.
هدف من این است که دورههای بدون سر و صدایی را در مورد مدلسازی سهبعدی به شما ارائه دهم که به شما کمک میکند مجموعه مهارتها، گردش کار و در نهایت مجموعه کاری خود را گسترش دهید. من متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای هنرجویان هنر سه بعدی و بازی های رایانه ای با استفاده از نرم افزارها و موضوعاتی مانند:
Blender 2.8 | بلندر 2.9 | نقاش مواد | طراح مواد | هودینی | زبراش | مایا | توپوگان | Adobe Photoshop | Crazybump | یونیتی سه بعدی | Unreal Engine 4 (UE4) | مدلسازی سه بعدی | هنر سه بعدی | طراحی دارایی | دارایی های بازی | ساختمان ها | لوازم بازی | ماشین آلات سلاح برای بازی | انیمیشن | شبیه سازی | محیطها
من نیل از 3D Tudor هستم و در انگلستان زندگی می کنم. من یک هنرمند سه بعدی با 8 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها هستم.
در سال 2019، من 3D Tudor را به دلیل علاقه ام به مدل سازی سه بعدی که می خواستم با دیگران به اشتراک بگذارم، تأسیس کردم. من اکنون به عنوان یک هنرمند حرفه ای لوازم و محیط زیست شناخته می شوم.
دورههای من برای مدلسازان سهبعدی در تمام سطوح، با تعداد زیادی از نکات و ترفندهای جدید طراحی شدهاند. هر دوره متفاوت است، با اغلب موضوعات متداول از جمله دارایی ها و ساختمان های بازی قرون وسطایی انگلستان Tudor، یا صحنه ها و سلاح های علمی تخیلی. سبک مربی من به دلیل دستورالعملهای دقیق و راهنماییهای واضح در طول هر درس، مرا متمایز میکند.
من تنها مربی در Skillshare هستم که از نکات ابزار زنده روی صفحه در طول درسهایم استفاده میکنم و به زبانآموزان کمک میکنم تا بدون نیاز به بازگشت و بازدید مجدد میانبرهای قبلی، آنها را دنبال کنند. این امر به مبتدیان مطلق و فراگیران میان رده امکان می دهد تا در کنار یکدیگر، بدون هیچ چیزی مانع یادگیری آنها شوند، و با سرعت های متفاوتی که هر دانش آموز انتخاب می کند.
من در ابتدا به دلیل علاقه ام به بازی، با مدل سازی سه بعدی شروع کردم. برخی از اولین مدل های من شامل ایجاد دارایی برای کارگاه City Skylines بود.
من شروع به کار آزاد پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک BA (Hons) در هنرهای بازی های رایانه ای کردم. به عنوان یک مترجم آزاد، من مجموعه من را از طریق کار بر روی دارایی ها و محیط های تاریخی گسترش داد.
مدلهای من با استفاده از ترکیبی از Blender، Maya و ZBrush ساخته میشوند - بسته به مشخصات آنها. من از Blender برای جلوه های ذرات و انیمیشن دارایی های پیچیده استفاده می کنم.
من میتوانم از دو موتور بازی محبوب Unreal Engine 4 (UE4) و Unity با سالها تجربه در استفاده از هر دو استفاده کنم. من در فتوشاپ مهارت دارم و از این ابزار برای بافت هایم و هنر مفهومی اصلی که به عنوان بخشی از گردش کار تحقیق مدل سه بعدی خود تولید می کنم استفاده می کنم. من از Substance Painter استفاده می کنم اما مواد و بافت های خود را با استفاده از Substance Designer نیز می سازم.
من ترجیح می دهم از Topogun برای retopology استفاده کنم، متخصص در بهینه سازی retopology برای دارایی های AAA.
نمایش نظرات