آموزش ایجاد یک بازی مبتنی بر نوبت در Unity و PlayMaker

Creating a Turn-Based Game in Unity and PlayMaker

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره با استفاده از PlayMaker برای Unity 5 متمرکز شده است - افزونه ای که به توسعه دهنده اجازه می دهد تا با استفاده از سیستمی موسوم به Finite State Machines به سرعت گیم پلی بازی ، سیستم ها ، قوانین و هوش مصنوعی را کنترل کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Playmaker 1.7.8.3. این دوره با استفاده از PlayMaker برای Unity 5 متمرکز شده است - افزونه ای که به توسعه دهنده اجازه می دهد تا با استفاده از سیستمی موسوم به Finite State Machines به سرعت گیم پلی بازی ، سیستم ها ، قوانین و هوش مصنوعی را ایجاد کند. این دوره برای افرادی است که از قبل با ابزار ویرایش بصری Unity آشنا هستند ، اما ممکن است به دنبال سیستمی باشند که بتواند بدون نوشتن کد ، چیزی تعاملی ایجاد کند. در پایان دوره ، شما می توانید تعدادی پیش ساخته Unity ایجاد کنید که می توانند به عنوان بخشی از کتابخانه مورد استفاده قرار گیرند تا فرم های جدید گیم پلی را به سرعت تمسخر کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، Playmaker 1.7.8.3.

سرفصل ها و درس ها

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بازی مبتنی بر نوبت در Unity و PlayMaker
جزییات دوره
3h 0m
0
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
20
3.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Shane Whelan
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Whelan Shane Whelan

شین ویلان مدرس طراحی بازی در کالج Ballyfermot در دوبلین است و هم اکنون در برنامه مدرک طراحی و انیمیشن بازی تدریس می کند. او همچنین یکی از بنیانگذاران Sneaky Vegetables ، یک شرکت بازی های آموزشی است که در حال حاضر یک بازی داستان سازی شبکه ای بدون عنوان برای کودکان در دست ساخت دارد. وی همچنین دوره هایی را برای طراحی بازی توسعه داده است که در سطح بین المللی اجرا می شوند. شین به طور منظم با Photoshop ، 3ds Max ، Unity ، Mudbox و Unreal Engine 4 کار می کند.