آموزش Facial Rigging 101: راهنمای مبتدیان برای اصلاح صورت در 3ds Max

Facial Rigging 101: A Beginner's Guide to Facial Rigging in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا به دنیای   انیمیشن سه بعدی   و   Facial Rigging   علاقه دارید اما نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنیم؟   سپس این دوره برای شما مناسب است.

اسم من   آناس چرکاوی است   و بسیار خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم و قدم به قدم شما را به سرگرم‌کننده‌ترین میدان دنیا راهنمایی کنم.

با هر درس،   مهارت‌های جدید   را توسعه خواهید داد و درک خود را در مورد   تقلب سه‌بعدی، به‌ویژه   بهبود می‌بخشید.   را تقلب کنید و ابزارها و تکنیک‌های مختلفی را که می‌توانید برای جعل مدل‌های خود به طور مؤثرتر استفاده کنید، کشف کنید.

این دوره مملو از سرگرمی و هیجان است و در عین حال   محتوای با کیفیت بالا را ارائه می دهد   که برای هر نرم افزار سه بعدی دیگری غیر از   Autodesk قابل استفاده است 3ds Max. ساختار آن به صورت زیر است:

  • فصل 01: ایجاد اشیاء استخوانی

  • فصل 02: فرآیند پوست اندازی

  • فصل 03: ساخت کنترل‌های انیمیشن

  • فصل 04: تکلیف

علاوه بر این، این دوره در پایان با یک تکلیف همراه است، بنابراین شما نه تنها پایه محکمی در مورد   3D Facial Rigging ایجاد خواهید کرد، بلکه تمرین عملی خود را نیز انجام خواهید داد. چهره شخصیت ها.

بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ بی صبرانه منتظر شروع این سفر شگفت انگیز با شما هستم. اجازه دهید به شما کمک کنم تا مهارت‌های لازم را برای شروع ایجاد لوازم آرایش صورت خود از امروز ایجاد کنید.

لطفاً قبل از ادامه دوره، فایل‌های تمرین موجود در اینجا با این مقاله را دانلود کنید تا در صورت تمایل بتوانید با من همراه باشید.

برای هر سخنرانی یک فایل شروع پیدا خواهید کرد که من در ابتدای هر درس از آن استفاده می‌کنم و همچنین اگر می‌خواهید به آن مراجعه کنید، یک فایل تکمیل شده حاوی تکالیف تکمیل‌شده برای آن درس است.

نسخه اخیر فایل‌های 3ds max 2018 و همچنین فایل‌های 3ds max 2010 و Above را که با همه نسخه‌های 3ds max از سال 2010 و بالاتر سازگار است، اضافه کرده‌ام.

تکلیف شما:

برای تکمیل پروژه نهایی خود و دریافت بازخورد از سایرین در دوره، لطفاً این مراحل را دنبال کنید:

  1. با استفاده از تکنیک‌های آموزش داده‌شده در این دوره، یک مدل کاراکتر سه‌بعدی را برای تقلب انتخاب کنید و به طور خاص روی ویژگی‌های صورت تمرکز کنید.
  2. از رابط 3ds Max برای ایجاد یک ساختار اسکلت برای ویژگی های صورت شخصیت خود استفاده کنید، و اطمینان حاصل کنید که هر مفصل به درستی قرار گرفته و برچسب گذاری شده است.
  3. برای ایجاد یک سلسله مراتب برای دکل خود، والدین و گروه بندی را اجرا کنید.
  4. برای ایجاد طیف وسیعی از حالات و حرکات صورت، از استخوان‌ها، اهداف شکل‌گیری و ترکیب شکل‌ها استفاده کنید.
  5. برای اصلاح بیشتر حرکت و دقت دکل خود، اشیاء و محدودیت‌های کنترلی را اجرا کنید.
  6. از اسکینینگ برای چسباندن مدل کاراکتر خود به دکل استفاده کنید و امکان تغییر شکل و حرکت دقیق را فراهم کنید.
  7. تغییر شکل های پوست را در صورت لزوم ویرایش کنید تا نتیجه نهایی را اصلاح کنید.
  8. یک ویدیو ضبط کنید یا اسکرین شات بگیرید تا دستگاه صورت خود را در عمل به نمایش بگذارید و طیف وسیعی از عبارات و حرکات را نمایش دهد.
  9. ویدیو یا اسکرین شات های خود را در گالری پروژه در پلتفرم دوره آپلود کنید.
  10. شرح مختصری از پروژه خود، از جمله مدل کاراکتر استفاده شده و هر گونه جزئیات مرتبط اضافه کنید.
  11. با ارسال پیوندی به پروژه خود در تالار گفتگو یا در بخش نظرات پروژه دیگری که به نظر شما جالب بود، پروژه خود را با سایر دانش آموزان در پلت فرم به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید، هدف از این پروژه ایجاد یک ریگ صورت کاربردی و با طراحی مناسب برای مدل شخصیت سه بعدی شما با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای آموزش داده شده در این دوره است. ما شما را تشویق می‌کنیم که چیزهای جدید را آزمایش کرده و امتحان کنید، و مشتاقانه منتظریم تا ببینیم چه چیزی به دست می‌آورید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 03 09 چسباندن مو، ابرو و مژه به سر 03 09 Attaching the Hair, Eyebrows and Eyelashes to the Head

  • 03 02 مرتب کردن ابروها 03 02 Rigging the Eyebrows

  • 03 11 اصلاح پلک ها 03 11 Fixing the Eyelids

  • 05 نتیجه گیری و کلمات پایانی 05 Conclusion & Final Words

  • 02 01 Skinning The Head (به روز شده) 02 01 Skinning The Head (updated)

  • 03 04 ساختمان کنترل انیمیشن برای گردن، سر و فک 03 04 Building Animation Controls for the Neck, Head and Jaw

  • 01 01 ایجاد استخوان های گردن، سر و فک (به روز شده) 01 01 Creating the Neck, Head and Jaw Bones (updated)

  • 03 05 اتصال کنترل های جدید 03 05 Connecting The New Controls

  • 03 06 ساخت و اتصال کنترل های چشمی 03 06 Building and Connecting Eye Controls

  • 04 01 تکلیف 04 01 Assignment

  • 03 07 کنترل پلک ها با پارامترهای سفارشی 03 07 Controlling the Eyelids with Custom Parameters

  • 03 01 راه اندازی سیستم چشم گوشتی (به روز شده) 03 01 Setting Up The Fleshy Eye System (updated)

  • 03 08 راه اندازی کنترل های ابرو 03 08 Setting Up Eyebrow Controls

  • 01 02 ایجاد استخوان برای چشم و پلک (به روز شده) 01 02 Creating Bones For The Eyes And Eyelids (updated)

  • 03 13 پایان تنظیم حالات صورت 03 13 Finishing The Facial Expressions Setup

  • 03 14 تمیز کردن دکل 03 14 Cleaning Up The Rig

  • 00 مقدمه و نمای کلی دوره 00 Introduction & Course Overview

  • 02 02 ویرایش تغییر شکل های پوست (به روز شده) 02 02 Editing Skin Deformations (updated)

  • 02 03 وزن دادن به پلک ها (به روز شده) 02 03 Weighting The Eyelids (updated)

  • 03 10 راه اندازی کنترل های زبان 03 10 Setting up Tongue Controls

  • 03 03 پوست انداختن ابروها 03 03 Skinning The Eyebrows

  • 03 12 افزودن حالات صورت 03 12 Adding Facial Expressions

نمایش نظرات

آموزش Facial Rigging 101: راهنمای مبتدیان برای اصلاح صورت در 3ds Max
جزییات دوره
4h 20m
22
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Anass Cherkaoui Anass Cherkaoui

هنرمند سه بعدی و طراح گرافیک

سلام، نام من آناس چرکائوی است، من یک مربی دیجیتال هستم و علاقه زیادی به طراحی سه بعدی و گرافیک دارم.

به یاد می‌آورم که از صفر شروع کنم، به خودم بیاموزم و شبانه روز برای کسب مهارت‌های لازم برای ساختن حرفه‌ام تلاش کنم. و این چیزی است که من را وادار می کند تا تصمیم بگیرم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

با Skillshare، من واقعاً می‌توانم دانش و تجربه‌ای را که در چند سال گذشته به دست آورده‌ام به اشتراک بگذارم و به تعداد زیادی از مردم که بتوانم یاد بگیرند چگونه هنرمندان سه بعدی باشم، کمک کنم.

من به شما به روشی ساده و سرگرم کننده آموزش خواهم داد. برای من، یادگیری باید آسان باشد بدون توجه به اینکه در چه سطح مهارتی هستید، و باید از انجام آن لذت ببرید.

اگر دوست دارید چیزها را به سرعت و به طور کامل یاد بگیرید و دوست دارید در راه سرگرمی زیادی داشته باشید، پس با اشتیاق و انرژی من در طول درس های دوره ام، مطمئن هستم که در سفر خود به این کشور لذت خواهید برد. دنیای سه بعدی.

من مشتاقانه منتظر هستم که اول دوست شما باشم، سپس مربی و مربی شما، و منتظر کمک شما هستم و به همه سوالات شما به موقع پاسخ می دهم.