آموزش مبانی دینامیک CINEMA 4D

CINEMA 4D Dynamics Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که با استفاده از شبیه سازی های پویا در Cinema 4D با تعداد کم و بدون فریم کلیدی ، کنش متقابل برخورد پیچیده ای ایجاد کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از خصوصیات دنیای واقعی مانند جاذبه و گزاف گویی برای هدایت شبیه سازی با نتایج واقعی فیزیکی استفاده می شود. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 38s مواد ضروری 24m 57s در زیر کاپوت 55 متر 24 ثانیه تأثیر بر دینامیک 1 ساعت و 23 دقیقه 10 ثانیه صحنه های نمونه 49 متر 14 ثانیه صحنه های نمونه بیشتر 47m 19s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مواد ضروری The Essential Ingredients

  • پویایی چیست؟ What Are Dynamics?

  • برچسب های بدن صلب Rigid Body Tags

  • تنظیمات گسترده صحنه Scene Wide Settings

  • وراثت را برچسب بزنید Tag Inheritance

در زیر کاپوت Under the Hood

  • مقیاس صحنه Scene Scale

  • حالت اولیه Initial State

  • اشیا Gra جاذبه Gravity Objects

  • اشکال برخورد Collision Shapes

  • افزایش اندازه Size Increments

  • راه اندازها Triggers

  • مراحل در هر قاب Steps per Frame

تأثیر بر دینامیک Affecting Dynamics

  • سرعت اولیه Initial Velocity

  • گزاف گویی و اصطکاک Bounce and Friction

  • جرم و تراکم Mass and Density

  • میرایی Damping

  • موقعیت را دنبال کنید Follow Position

  • اصلاح کننده های ذرات Particle Modifiers

  • گزینه های Mograph Mograph Selections

  • ذخیره سازی Caching

  • آیرودینامیک Aerodynamics

  • مرکز گرانش Center of Gravity

صحنه های نمونه Samples Scenes

  • ساخت دومینوی پویا Building Dynamic Dominoes

  • ایجاد ترک زمینی با جسم شکستگی Voronoi Creating a Ground Crack with the Voronoi Fracture Object

  • پیناتا: با استفاده از یک شی بهار Pinata: Using a Spring Object

  • Pinata: افزودن Spline و پویایی مو Pinata: Adding Spline and Hair Dynamics

  • Pinata: پالایش شبیه سازی Pinata: Refining the simulation

صحنه های نمونه بیشتر More Sample Scenes

  • زنجیره های پویا Dynamic Chains

  • بولینگ Bowling

  • کاغذ هواپیما و مرکز ثقل Paper Airplane and Center of Gravity

  • گردش کار و بازی را متصل کنید Connect Game and Proxy Workflows

  • انیمیشن Pinball و Triggered Pinball and Triggered Animation

نمایش نظرات

آموزش مبانی دینامیک CINEMA 4D
جزییات دوره
4h 21m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Demafiles Alan Demafiles

Alan Demafiles یک طراح حرکت آزاد، کارشناس سه بعدی، ویرایشگر و آهنگساز است.

آلن از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند و دارای مدرک فیلم از دانشگاه تگزاس در آستین است. او برای مشتریانی از جمله سامسونگ، سونی پیکچرز، یونیورسال استودیو، ام تی وی و کانال دیسکاوری کار کرده است. علاوه بر این، آلن یک آزمایش کننده بتا برای CINEMA 4D و دانش آموز مادام العمر گیتار است. در demafleez.com بیشتر بیاموزید و او را دنبال کنید @demafleez در توییتر.