آموزش با استفاده از Sculptris

Using Sculptris

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از Sculptris برای مجسمه سازی سریع و پویا مدل ها به روشی بسیار هنرمند پسند استفاده کنیم. نرم‌افزار مورد نیاز: Sculptris Alpha 6. در این سری از درس‌ها، ما یاد می‌گیریم که چگونه از Sculptris برای مجسمه‌سازی سریع و پویا مدل‌ها به روشی بسیار هنرمند پسند استفاده کنیم. هنگام ورود به مجسمه سازی دیجیتال، برخی از برنامه ها می توانند کمی دلهره آور به نظر برسند. چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد و بسیاری از آن‌ها به جنبه‌های فنی مربوط می‌شود که اجازه می‌دهد مجسمه‌ها در خط لوله تولید استفاده شوند. Sculptris بسیاری از این نگرانی های فنی را حذف می کند و واقعاً به هنرمندان اجازه می دهد تا روی مجسمه سازی تمرکز کنند. با استفاده از یک ویژگی واقعاً نوآورانه به نام dynamic tessellation، به ما این امکان را می دهد که نگران نباشیم که آیا چند ضلعی کافی داریم یا در چه سطحی باید باشیم تا جزئیات خاصی را بدست آوریم. در این دوره ما عملکرد مجسمه سازی، نحوه عملکرد تسلیت پویا و تغییر وضوح وضوح را به صورت دستی پوشش خواهیم داد. ما همچنین عملکرد نقاشی و نحوه کار Sculptris با ZBrush را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Sculptris Alpha 6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

با استفاده از Sculptris Using Sculptris

  • نمای کلی رابط Interface Overview

  • با استفاده از برس های مجسمه سازی Using the Sculpting Brushes

  • با استفاده از Rotate، Scale و Grab Using Rotate, Scale, and Grab

  • استفاده از Dynamic Tessellation Using Dynamic Tessellation

  • اصلاح قطعنامه Modifying the Resolution

  • کار با Symmetry Working with Symmetry

  • کار با چندین شی Working with Multiple Objects

  • کار بین Sculptris و ZBrush Working Between Sculptris and ZBrush

  • نقاشی در Sculptris Painting in Sculptris

  • نقاشی با بافت و ماسک قلم مو Painting with Textures and Brush Masks

  • استفاده از مواد متعدد Using Multiple Materials

  • نقاشی Bump Maps Painting Bump Maps

  • صادرات داده از Sculptris Exporting Data from Sculptris

نمایش نظرات

آموزش با استفاده از Sculptris
جزییات دوره
1h 23m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.