نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
حتی اگر بازی های ترسناک بقا مورد علاقه شما نیست، این دوره مراحل لازم برای ایجاد یک بازی ویدیویی را از ابتدا تا انتها ارائه می دهد. شما چیزهای اساسی زیادی را در مورد فرآیند ساخت بازی یاد خواهید گرفت و می توانید از این دانش در پروژه هایی که روی آنها کار می کنید از اینجا به بعد استفاده کنید.
در این دوره، شما از ابتدا یک شخصیت قابل بازی ایجاد میکنید، یک سیستم تعاملی اضافه میکنید که تعیین اشیاء موجود در جهان را بهعنوان قابل تعامل ساده میکند و سپس انواع مکانیکهای ترسناک را که میتوانید سفارشیسازی و انتخاب کنید، مانند دربهای مختلف، اضافه میکنید. روشهای باز کردن، سوسو زدن چراغها، خمیدن و دوی سرعت، پرش، ردپا، تکیه دادن، یافتن یادداشتها و موارد دیگر.
سپس در مورد روند ساخت بازیها، از جمله اهداف و صحنههای برش، نورپردازی، پس پردازش، اتمسفر، جلوههای ذرات و مه اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد تا نحوه طراحی و ایجاد یک سطح خوب را بیاموزید. سپس به بررسی مکانیکهای سرگرمکننده از بازیهای ترسناک معروف مانند Outlast و Amnesia میپردازیم و دشمنان باهوش هوش مصنوعی را طراحی میکنیم تا به بازی شما تنش و هدف بدهند. رابط اصلی، سلامت بازسازی، بازی های روی صفحه نمایش، ایجاد گرافیک دو بعدی از مش های سه بعدی و سایر فعالیت های لذت بخش نیز پوشش داده خواهد شد.
در پایان این دوره، شما بر توانایی ایجاد یک بازی در دید خود مسلط خواهید شد.
همه دارایی های مورد نیاز در این آدرس موجود است: https://github.com/PacktPublishing/Unreal-Engine-Ultimate-Survival-Horror-Course اصول اولیه Blueprint و نحوه عملی کردن آنها
یک شخصیت قابل کنترل را از ابتدا توسعه دهید
سیستم های تعاملی پیشرفته، سیستم موجودی، و بازرسی اقلام
یک سطح با فضای مناسب، نورپردازی و پس پردازش ایجاد کنید
با هوش مصنوعی پیشرفته، پرشها، صحنههای برش، اهداف کار کنید
کسب درک اساسی از Unreal Engine این دوره برای افراد مشتاق یا کنجکاوی در نظر گرفته شده است که می خواهند مجموعه مهارت Unreal Engine خود را افزایش دهند. برای گذراندن این دوره فقط به یک رایانه شخصی یا مک 64 بیتی نیاز دارید که بتواند Unreal Engine را اجرا کند و دارای 8 گیگابایت رم باشد. یک بازی کامل در Unreal Engine با طرحهای اولیه توسعه دهید * مکانیکهای بازی معروف را از بازیهای ترسناک مورد علاقه خود (Outlast، Amnesia، Resident Evil) بازسازی کنید * نکاتی در مورد طراحی بازی و بازیهای ترسناک مستقل
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
معرفی
Introduction
برپایی
Setup
راه اندازی
Setting Up
نمونه های بازی
Game Instances
حالت های بازی
Game Modes
ایالات بازی
Game States
ایالات بازیکن
Player States
HUD
HUD
کنترلر پخش کننده
Player Controller
شخصیت بازیکن
Player Character
کنترل کننده کاراکتر
Character Controller
حرکت دوربین
Camera Movement
جنبش WASD
WASD Movement
پریدن
Jumping
مبانی وحشت
Horror Basics
اثر متقابل
Interaction
متقاطع
Crosshair
درها
Doors
درهای بیرونی
Outward Doors
درب فیزیک
Physics Door
به روز رسانی سطح ما
Updating Our Level
چراغ قوه
Flashlight
چراغ های سوسو زن
Flickering Lights
کلید برق
Light Switch
دویدن با استقامت
Sprinting with Stamina
خمیده شدن
Crouching
تکان دادن سر
Head Bobbing
وارد کردن فونت ها به Unreal
Importing Fonts into Unreal
سیستم موجودی
Inventory System
بررسی اجمالی موجودی
Inventory Overview
ایجاد طرح بندی موجودی
Creating the Inventory Layout
طراحی موجودی
Inventory Design
جزء موجودی
Inventory Component
به روز رسانی ابزارک موجودی
Updating the Inventory Widget
افزودن چند اقلام به موجودی
Adding Multiple Items to Inventory
غیرفعال کردن شکافهای موجودی خالی
Disabling Empty Inventory Slots
فهرست کشویی
Drop-Down Menu
استفاده از آیتم ها
Using Items
رها کردن موارد
Dropping Items
بهبود تحویل اقلام
Improving Item Pickup
نام اقلام و توضیحات
Item Names and Descriptions
نمادهای مورد
Item Icons
بررسی موارد
Examining Items
ادامه امتحان آیتم
Continuing Item Examination
اضافه کردن اسلات های موجودی بیشتر در بازی
Adding More Inventory Slots In-Game
افزودن یک مورد موجودی دیگر
Adding Another Inventory Item
مکانیک پیشرفته ترسناک
Horror Advanced Mechanics
چراغ قوه با باتری
Battery-Powered Flashlight
چراغ قوه محو شدن
Fading Flashlight
سلامتی
Health
UI
UI
نمایشگرهای خون
Blood Screens
قایم شدن
Hiding
قفل
Locks
باز کردن قفل ها
Opening Locks
یادداشت
Notes
خواندن یادداشت ها
Reading Notes
Jumpscares
Jumpscares
رد پا
Footsteps
کات سین ها
Cutscenes
اهداف
Objectives
تکیه دادن
Leaning
طراحی اتمسفر و سطح
Atmosphere and Level Design
ایجاد یک سطح کوچک
Creating a Small Level
نورپردازی صحنه ما
Lighting Our Scene
پردازش پست
Post Processing
مه نمایی با ارتفاع نمایی
Exponential Height Fog
ذرات غبار
Dust Particles
به روز رسانی عمق میدان
Updating Depth of Field
صدای محیط
Ambient Sound
مکانیک بازی های ترسناک معروف
Famous Horror Game Mechanics
دوربین برتر
Outlast Camera
دوربین های Resident Evil
Resident Evil Cameras
دوربین های امنیتی FNAF
FNAF Security Cameras
هوش مصنوعی
Artificial Intelligence
سر دنبال کنید
Head Follow
دشمن قسمت 1: گشت زنی
Enemy Part 1: Patrolling
دشمن قسمت 2: تعقیب و گریز
Enemy Part 2: Chasing
دشمن قسمت 3: بررسی
Enemy Part 3: Investigating
Enemy Part 4: Jumpscare
Enemy Part 4: Jumpscare
دشمن قسمت 5: حمله
Enemy Part 5: Attacking
دشمن قسمت 6: باز کردن درها
Enemy Part 6: Opening Doors
آیدان تراویس یک توسعه دهنده بازی است که بیش از 9 سال با Unreal Engine و Unity 3D کار کرده است. او علوم کامپیوتر را در دانشگاه DePaul خوانده است، به شدت به هنر ایجاد بازیهای ویدیویی علاقه دارد و میبیند که میخواهد دانشی را که در این سالها آموخته است به اشتراک بگذارد.
نمایش نظرات