لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش فلاتر 2: شروع به کار
Flutter 2: Getting Started
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Flutter یک ورودی نسبتاً جدید در دنیای توسعه موبایل و وب است، اما در حال حاضر یک بازیکن جدی در بازی است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های اندروید، iOS و حتی وب و دسکتاپ را با Flutter توسعه دهید. آیا می خواهید یک برنامه برای موبایل، وب یا دسکتاپ ایجاد کنید؟ در این دوره آموزشی، Flutter: Getting Started، ساختن اپلیکیشن های چند پلتفرمی با Flutter را یاد خواهید گرفت. ابتدا، آنچه را که Flutter می تواند انجام دهد و نحوه نصب آن را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه استفاده از ویجت ها و تعامل با کاربران خود را خواهید یافت. در نهایت، نحوه ایجاد برنامه های چند صفحه ای که به یک وب سرویس متصل می شوند را یاد خواهید گرفت. پس از اتمام این دوره، مهارتها و دانش Flutter مورد نیاز برای شروع توسعه برنامهها برای نمایشگرهای کوچک و بزرگ را خواهید داشت.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
سلام، فلاتر!
Hello, Flutter!
بررسی نسخه
Version Check
مقدمه
Intro
چرا فلاتر؟
Why Flutter?
انتخاب IDE و محیط
Choosing Your IDE and Environment
سلام، فلاتر!
Hello, Flutter!
ایجاد صفحه نمایش برنامه
Creating the App Presentation Screen
Refactoring، Theming و Browsing
Refactoring, Theming, and Browsing
خلاصه
Summary
اضافه کردن ناوبری و صفحه اصلی
Adding Navigation and the Home Screen
مقدمه
Intro
با استفاده از کشو
Using a Drawer
افزودن ناوبری
Adding Navigation
با استفاده از Named Routes و BottomNavigationBar
Using Named Routes and BottomNavigationBar
خلاصه
Summary
ساخت ماشین حساب BMI
Creating a BMI Calculator
مقدمه
Intro
ویجت های State و Stateful
State and Stateful Widgets
نسخه ی نمایشی: استفاده از ویجت های Stateful - "Hello You"
Demo: Using Stateful Widgets - "Hello You"
با استفاده از Null Safety و InitState
Using Null Safety and InitState
تکمیل رابط کاربری
Completing the UI
محاسبه BMI
Calculating the BMI
خلاصه
Summary
صفحه آب و هوا
The Weather Page
مقدمه
Intro
افزودن بسته http
Adding the http Package
ساخت کلاس HttpHelper
Building the HttpHelper Class
Uri، Future و http.get()
Uri, Future, and http.get()
ایجاد کلاس مدل
Creating a Model Class
تجزیه محتوای JSON و نقشه
Parsing JSON Content and Map
تکمیل صفحه آب و هوا
Completing the Weather Screen
خلاصه
Summary
ذخیره داده های آموزشی
Saving Training Data
مقدمه
Intro
SharedPreferences از موارد و نحو استفاده کنید
SharedPreferences Use Cases and Syntax
ایجاد مدل جلسه
Creating the Session Model
دریافت نمونه ای از SharedPreferences و نوشتن داده ها
Getting an Instance of SharedPreferences and Writing Data
اضافه کردن یک دکمه FloatinAction
Adding a FloatinActionButton
با استفاده از AlertDialog
Using an AlertDialog
به روز رسانی ListView
Updating the ListView
برخورد با کلید SharedPreferences
Dealing with the SharedPreferences Key
با استفاده از یک ویجت غیر قابل قبول
Using a Dismissible Widget
سیمونه آلساندریا اولین برنامه خود را در سن 12 سالگی نوشت: این یک بازی فانتزی متنی برای Commodore 64 بود. چند سال بعد ، او اکنون یک مربی (MCP) ، نویسنده ، سخنران ، معمار پرشور نرم افزار و همیشه یک رمزگذار افتخار است. وی بنیانگذار و مالک شرکت Softwarehouse.it است. زمینه های تخصص وی شامل برنامه های داده محور کسب و کار و توسعه تلفن همراه است و ماموریت وی کمک به توسعه دهندگان برای دستیابی به اهداف بیشتر از طریق آموزش و راهنمایی است.
نمایش نظرات